Adria adijo?

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Se strinjam s tabo v celoti.
Razloži mi le zakaj bi instagram turisti ali drugi davkoplačevalci morali financirat vaš čas?
Kot je Hanzi napisal: če zadeva ni rentabilna je pač ne bo. Če bo rentabilna za prevoznika, potem bo.

Ne skrbi, tudi Lufthansa, Alitalia in vecje ribe imajo subvencionirane lete, tiste ki smatrajo da so strateskega pomena. Ker je od teh letov odvisno marsikaj, tisto nekaj vec kot instagram objave.
Najprej se pozanimajte preden pljuvate cez stvari o katerih kaj dosti pojma ravno nimate. Alitalio je drzava (tudi na crno) dokapitalizirala x-krat, enako Austrian, ki je vmes ze propadel in sel v stecaj, lete pa so izvajali desetletje preko sestrske druzbe Tyrolean. Zakaj? ker je to nacionalni interes v sirsem pomenu besede. Propadel je tudi prvoklasni Swissair (meddrugim zaradi kraje) pa so ga svicarji oziveli. In se bi se naslo primerov.
Za instagram turiste pa zmeraj ostaja Ryanair iz vukojebin, pa se tja ne leti ce lokalna skupnost ne pljune kak mio,dva letno za "promocijo" (beri subvencijo).
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.033
9.668
113
Torej, če te prav razumem, so vsi bili dokapitalizirani na črno in subvencionirani in KLJUB TEMU PROPADLI.
A se ti zdi to normalno?
Jaz razumem, da so zadaj in turizem in posel in vse ostalo. Torej se naredi firma ali društvo z deležniki, ki se jih to tiče in evo ti, lepo oni investirajo in subvencionirajo POTREBNE linije. Bi šlo?
Ker očitno državam to ne gre najbolje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tofsy

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Torej, če te prav razumem, so vsi bili dokapitalizirani na črno in subvencionirani in KLJUB TEMU PROPADLI.

Razvitim drzavam je dobro delujoc "flag carrier" strateskega/nacionalnega/gospodarskega/turisticnega/insekaksnega pomena, beri prioriteta ki da koncno racunico. Vse ostalo je navadno nakladanje.
Do zlivanje greznice po brniku in bolanem konju Adriji je nekako tako, kot bi rekel da cest ne potrebujes, saj se samo s kolesom vozis po vasi.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.033
9.668
113
In kakšen je ta recept za dobro delujočega carrierja? Glede na to, da nekako vsi propadajo...
Še glede zlivanja gnojnice po Adriji: me zanima, kako bi je ti ne zlival, ko bi obstal v Pragi in prišel domov z busom na lastne stroške, ob klicih na njihovo številko se ti pa nihče ne oglasi. Če je to način poslovanja, potem bi morali žal že zdavnaj crknit.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
In kakšen je ta recept za dobro delujočega carrierja? Glede na to, da nekako vsi propadajo...
Še glede zlivanja gnojnice po Adriji: me zanima, kako bi je ti ne zlival, ko bi obstal v Pragi in prišel domov z busom na lastne stroške, ob klicih na njihovo številko se ti pa nihče ne oglasi. Če je to način poslovanja, potem bi morali žal že zdavnaj crknit.

Austrian, Alitalija, Swiss lepo letijo naprej. Tudi z drzavno pomocjo ce je potrebno. Pa niso ravno komunisti.
Nisi niti prvi niti zadnji ki je nekje obstal, poglej si odstotek zamujenih in odpovedanih letov po posameznih druzbah. Vsi imajo tezave. Adria trenutno ogromne, saj je prakticno pred stecajem. Druga stvar pa je tudi iznajdlivost potnika.
Ampak tu ni debata kako Adria zamuja pac pa to da doloceni ljudje uzivajo v propadu podjetja ki hrani na stotine slovenskih ust.
 
  • Všeč mi je
Reactions: alkoholik

masevc

Guru
2. sep 2007
3.511
889
113
Kolikor je bilo zadnjic povedano na odmevih imajo vsi prevozniki tega velikostnega razreda tezave. Se vecji mislim da je bil omenjen Qatar ter Scandinavian.
drugace pa Adria bo po moje se vedno vozila. Vsaj na destinacija kamor rabi politika dnevne povezave.
 

gas

Fizikalc
23. jul 2007
2.237
54
48
Kdo tocno bo na izgubi? Tistih deset mandeljcev, ki si ne morejo privosciti v Trst na letalisce ali pa tri ure prej dvigniti 3,14zde iz postelje in na Dunaj oditi z avtom?
torej dam primer... ob cca 13.00 moram biti v Birminhamu. Ce grem z Adrio imam avijo on 7:00 iz Brnika, preko MUC ali FRA. Ce zelim iti iz Trsta imam avijo mislim da 6:15, pa da sem eno uro prej tem, pa 2 uri imam do letalisca z avtom. Ce hocem biti na sestanku "pri sebi" bi morela en dan prej tam prespati, kar je pol dneva manj z druzino, 1 nočitev več, 1 dnevnica. Ogromno nas dela za tuje firme in s tem bi/bomo ratali se drazji oz. sem siguren da nekateri celo predragi.
PS: Cena karte je cca 50€ drazja iz Brnika.
 
Nazadnje urejeno:

gas

Fizikalc
23. jul 2007
2.237
54
48
In kakšen je ta recept za dobro delujočega carrierja? Glede na to, da nekako vsi propadajo...
Še glede zlivanja gnojnice po Adriji: me zanima, kako bi je ti ne zlival, ko bi obstal v Pragi in prišel domov z busom na lastne stroške, ob klicih na njihovo številko se ti pa nihče ne oglasi. Če je to način poslovanja, potem bi morali žal že zdavnaj crknit.
Isti dan sem jest letel iz Moskve,...samo glede na to da koliko je bilo odpovedanih letov iz Prage je nisem izbral. Sem šel preko MUC in imel v glavi, da bo let verjetno zdruzen z ZRH. pa na sreco ni bil :) Za ta petek pa so ze sporocili da bo let iz FRA zdruzen z ZRH.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Mimogrede, za vse teoretike reševanja ali pokopavanja Adrie:


Thomas Cook propadel.

Medtem ko se sprašujemo, kakšna prihodnost čaka letalsko družbo Adria Airways, prihajajo iz Velike Britanije slabe novice. Propadla je najstarejša potovalna agencije na svetu Thomas Cook, piše BBC, več sto tisoč ljudi ne more domov.


Potovalni velikan Thomas Cook gre v stečaj. Zaradi prisilne poravnave so odpovedali vse lete, agencija pa je imela okoli dve milijardi dolga.

Po posebnem programu se bodo v domovino lahko vrnili vsi turisti, ki so obtičali po destinacijah po svetu. Agencija za civilno letalstvo je že najela deset čarterskih letal, s katerimi bodo turiste pripeljali brezplačno do matičnih letališč.

Na tujem je ostalo ujetih do okoli 150.000 britanskih dopustnikov, piše BBC. Po navedbah nemške tiskovne agencije dpa pa v organizaciji Thomasa Cooka, ki je potovalna in letalska družba, dopustuje okoli 600.000 ljudi.


Ob ujetih potnikih je zadnje upanje in s tem zaposlitev izgubilo več tisoč zaposlenih v kar 178 let starem podjetju. Po vsem svetu koncern zaposluje več kot 22.000 ljudi, od tega 9.000 na Otoku.
Načrt sanacije ni uspel
Thomas Cook je pripravil načrt sanacije, po katerem bi podjetje rešil kitajski investitor Fosun Tourism Group. Ta bi v dokapitalizaciji prispeval 450 milijonov funtov in s tem pridobil 75 odstotkov turističnega dela britanske skupine in 25 odstotkov njene letalske družbe. Še 450 milijonov funtov naj bi prispevali upniki in banke, ki bi pridobili preostale deleže omenjenih enot.
Vendar pa so banke podjetju postavile dodaten pogoj, in sicer 200 milijonov funtov rezerve za pokritje morebitnih dodatnih finančnih potreb v zimskem času. Podjetju pri zasebnih vlagateljih denarja ni uspelo najti, so za AFP povedali viri. Ker se v reševanje ni vmešala država in ponudila pomoči, je podjetje ostalo brez rešitelja in bankrotiralo.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Adria je pomembna za Ljubljančane. Konec. Noben drugi pri zdravi pameti ne leti z Adrio. Predraga, zamude, nekonkurenčna letala, kot po pravilu ponavadi parkira nekje daleč zunaja, da se potem še pol ure jajcaš od letala do stavbe... Reševat letalsko firmo (ki niti ni v naši oz. državni lasti) za tistih par picajzlov je popolna neumnost. Nebi rekel, da bi imela vsaj eno svetlo točko (postrežbo, top letala, kakšne druge ugodnosti), tako pa že dolgo caplja za vsemi ostalimi.

Recimo gas pravi, da bi moral ob 6.15 leteti iz Trsta, pa bi pol bil celi utrujen na sestanku itd. (kar je itak bullshit) - če recimo hočem iz Maribor prit na let iz Brnika ob 9.00, moram it ob polnoči iz Maribora. ker drugače ne pridem do Ljubljane pravočasno. Do Graza rabim 30 minut. Do Zagreba uro. Do Dunaja 2... fajn bi blo da se ljubljančani začnete zavedati, da niste samo vi v Sloveniji in da ne bomo zdaj reševali neko letalsko družbo samo zato, da boste vi komot...
 

gas

Fizikalc
23. jul 2007
2.237
54
48
Recimo gas pravi, da bi moral ob 6.15 leteti iz Trsta, pa bi pol bil celi utrujen na sestanku itd. (kar je itak bullshit) - če recimo hočem iz Maribor prit na let iz Brnika ob 9.00, moram it ob polnoči iz Maribora. ker drugače ne pridem do Ljubljane pravočasno. Do Graza rabim 30 minut. Do Zagreba uro. Do Dunaja 2... fajn bi blo da se ljubljančani začnete zavedati, da niste samo vi v Sloveniji in da ne bomo zdaj reševali neko letalsko družbo samo zato, da boste vi komot...

Pa ti si top, ce si sposoben ob 3:15 se voziti 2 uri, pa se potem biti cel dan na sestanku zbran... res cestitam.

PS. Nisem iz Ljubljane.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.033
9.668
113
Kaj je pa narobe z GoOpti?
Kolega pogosto potuje na Irsko in gre z GoOpti do Trsta in potem naprej.
Lahko še zakinkaš vmes.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.642
6.700
113
pri taščici
Gargy
ob polnoči iz MB na Brnik da prideš ob 9h na Brnik? A to greš peš. Ker večini "Rogljičkov" na alterju to s kolesom uspe( tudi meni po vsej verjetnosti). Kakj šele če vzamem za to v garaži s 300+ konji
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Dobro, pretirano "ob polnoči," ampak zadnjič sem se peljal kontra nekje ob 7.30 iz smeri LJ prot MB, pa je bila stoječa kolona od LJ nazaj do cestninske postaje in še dalje. Noro. Pa brez nesreče ali dela na cesti. Bi pa brez pretiravanja lahko rekel, da sem iz MB enako hitro (ob tem času) na Brniku ali pa letališču Dunaj...
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.717
5.876
113
Zadnje čase berem in poslušam kaj se nasplošno dogaja z aviacijo. Da Adria crkne, me niti ne čudi, saj vemo kdo jo je desetletja vodil in tako na pol delujočo prodal dalje. Da pa crkne nek angleški turistični ponudnik, in to v času ko je turizem v razcvetu mi pa ne gre v glavo. Kakor mi tudi ne gre v glavo kako je toliko letov odpovedanih, pa zamude, izgubljena prtljaga... Tako da sem na koncu vesel da ne letim pogosto in da se na dopust odpravimo z avtomobilom.
 

gas

Fizikalc
23. jul 2007
2.237
54
48
Kaj je pa narobe z GoOpti?
Kolega pogosto potuje na Irsko in gre z GoOpti do Trsta in potem naprej.
Lahko še zakinkaš vmes.
Z Jesenic ne vozijo.... bi moral najeti taxi. poleg tega v certek nazaj priletis v Trst ob 23:00. bi spet moral najeti taxi. pod črto predrago...
 

gas

Fizikalc
23. jul 2007
2.237
54
48
Ne rabiš meni čestitat, marsikomu je to čisto normalno. Jaz bi se prej sam nad sabo zamislil...
sej ti pravim da si dober, da lahko po celi noči ko si pokonci, lahko aktivno sodeluješ na sestankih... jest pa verjetno še marsikdo drug (ki pride prej kot v 9 urah iz MB na Brnik) ne. No verjetno na kavču ali pa za tipkovnico bi :)

ps: dobro da delodajalec ne razmišlja kot ti :) pa nas pošlje na pot 1 dan prej, da si lahko spočit in aktiven naslednji dan :)
 
Nazadnje urejeno: