Trenutno funkcionirajo kot čisti nateg. Verjetno dobiš pri nakupu unih klamf za zmanšano porabo bencina več supporta kot pa nategnjene Adrijine stranke.
Včeraj je draga obtičala v pragi, ker so ji odpovedali let. SMS je dobila tik preden se je v Moskvi vkrcala na letalo. Cel popoldan in večer nama ni uspelo priklicat kogarkoli pri Adriji. Malo zasedeno, malo odzivnik, malo prekinjeni klici.
Zaposleni na praškem letališču so ji sicer priskrbeli hrano in hotel, a seveda niso mogli odgovoriti na vprašanje kako in kdaj bo lahko prišla domov, ker je to naloga prevoznika.
Domov je prišla z avtobusom.... Ja, avtobusom, na lastne stroške in ni bila edina. Prespat in danes zopet poskušat srečo, bi bil enostavno prevelik gamble in glede na to da je danes Praga enostavno zginla z liste destinacij, ter da so spet odpovedli kup poletov je bil tale bus očitno kar dobra odločitev. Bogve kje bi bila zdaj. Edini kontakt s strani adrije je bil sms z odpovedanim letom. Nič drugega, nobene pomoči, nobene alternative, nič.
Poslovni model je trenutno kot kaže:
* prodaj lete
* jih tik pred zdajci odpovej
* kompliciraj kolikor se da pri reklamacijah (zgodba o avstrijcu, 200€, odpovedanem letu na Dunaj)
Upam se zadeva čimprej dokončno potopi, da bo čim manj nesrečnikov dalo tole skozi. Definitivno pa se Adrije niti dotaknemo več, pa četudi se bo treba peljat na letalo na Dunaj.