AdBlue

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.843
1.140
113
Ni ne.. ceprav ce delis teh 30€ z 10-15.000 km, ki jih s tem nardis - je to drobiz v primerjavi z vsemi ostalimi stroski lastnistva in uporabe avta.

dosedaj kupil dva adblu kanistra.. prvi se je kristaliziral (sem ga “zmesal” preden sem ga vlil), drugi je bil “nekristaliziran”.. razlike v delovanju avta nisem opazil - zaenkrat se vse dela.. avto iz druge roke, 150.000 km
Razredčiš z destilirano vodo, pa je.
Kristalizira ta zadeva izključno zato, ker iz nje izhlapeva voda (tudi skozi zaprt plasičen karnister je nekaj uide skozi material)
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.119
4.638
113
Enostavno greš tja kjer ga tovornjakarji točijo in če se normalno voziš bo vzdržal naslednjega pol leta BP.
Drugače pa ga doliješ 5 l namesto 10 l in bo tudi to OK.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
7.540
3.268
113
Enostavno greš tja kjer ga tovornjakarji točijo in če se normalno voziš bo vzdržal naslednjega pol leta BP.
Drugače pa ga doliješ 5 l namesto 10 l in bo tudi to OK.
Meni na štoplu od avta piše - min 10L. Drugače pa ja, večina modernih kamionov ima bolj sofisticirane mašine kot so naši mlinčki in so verjetno vsaj tako občutljivi na AB kot naši.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.578
6.773
113
Je kdo že probal, če ima na dnu posode recimo kristalčke, dodat dodatek proti kristalizaciji, in potem pogledal če se kristali raztopijo? Zanima me če ti ddatki zares delujejo, ali je to samo nateg.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
4.195
1.795
113
Seveda je nateg. Vse je nateg. Aditivi renomiranih znamk kot so LM, Stp, Wynns....pa premium nafta, pa racing bencin.....to je vse nateg.... Za Slovenca. Čudno da ni kaka inšpekcija še koga opalila zaradi natega....ali pa kdo šel v tožbo zaradi natega na razvitem zapadu....
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.923
6.195
113
Seveda je nateg. Vse je nateg. Aditivi renomiranih znamk kot so LM, Stp, Wynns....pa premium nafta, pa racing bencin.....to je vse nateg.... Za Slovenca. Čudno da ni kaka inšpekcija še koga opalila zaradi natega....ali pa kdo šel v tožbo zaradi natega na razvitem zapadu....
Daj te razloži kaj z racing bencinom pridobiš na navadnem avtu. oziroma dajma bolj preprosto zakaj 100 in ne v 95 v avto, ki z 95 laufa optimalno?
Pa ne mi gostilniške debate ker je Franceju majn pilo ampak mi teoretično razloži zakaj 100.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
4.195
1.795
113
Kdo pa je rekel da treba 100 v navaden avto? Pravim pa da se premium nafta pozna v vsakem (novejsem) avtu.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.119
4.638
113
Ježek, rajši HVo100 dizel nalij pa pol poglej parametre.
Te boš videl razliko.

100 oktanc vsaj po navedbah MOL a pri njih naj ne bi vseboval etanola, medtem ko ima njihova 95 ka celo 10% šnopsa notri.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.950
7.472
113
pri taščici
Jaz sem enkrat pomotoma v kombi natankal poln rezervoar "premium" nafte. Ugotovil takoj po prejemu racuna. Razlike v voznji nisem opazil.tudi km nisem vec naredil. Vsaj ne opazno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.578
6.773
113
Tak teoretično bi rekel, da je pri premium nafti manj saj pri izgorevanju. Torej manj zabasan DPF ali EGR. V praksi pa nihče ne ve koliko je ta "manj". Ali to pomeni eno regeneracijo manj na tank, ali eno manj na 10.000 kilometrov.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
4.195
1.795
113
Spremljas pa lahko preko testerja. Tudi mobilna aplikacija Fap npr. prikaže km od zadnjega regen in povprecno prevozeni km med zadnjimi 10 regeni. Glej dolaj v pripetku (slika je slaba, z enega foruma)
 

Priponke

  • Screenshot_20170401-141327_edit_35257966892534.jpg
    Screenshot_20170401-141327_edit_35257966892534.jpg
    21,7 KB · Ogledi: 14