Citat:
Uporabnik krimec pravi:
Razlika v porabi AdBlue je tudi v načinu vožnje. Na relaciji-avtocesti ga porabi manj, kot ob večkratnih zagonih.
Se pravi Start & Stop sistem povečuje porabo?
Citat:
Uporabnik krimec pravi:
Razlika v porabi AdBlue je tudi v načinu vožnje. Na relaciji-avtocesti ga porabi manj, kot ob večkratnih zagonih.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Za tako varčevanje, da so jim penezi bolj pomembni, kot zdravje ljudi
Skoraj ni stvari verjetno, ki jo danes kupiš, da ni to prisotno. Tudi recimo za baterijo v tvojem avtu.
Poleg tega pa to večine folka ne briga, VW se prodaja enako naprej, ker nihče tega ni direktno čutil. Če bi imel izbiro in bi moral plačati za avto z manj izpusti 2k€ več, koliko bi jih vzelo dražjo verzijo?
Tukaj ne gre za 2kEUR, ampak za malo vecjo posodo. Pa ni to rocket science.
Da za ceno eno malo vecje posode zaplinjas ljudi. Niso nemci zaplinili ze zadosti folka v drugi sv.?
Zandje vprašanje je, sorry, Andy, pod tvojim nivojem.
Drugače pa: 5 eurov pri eni taki posodi, milijon avtov na leto, pa je 5 milijonov več dobička in primerno večji bonus za dirketorja. Ponovi na 10 ai 50 drugih delih, pa je slika še bolj jasna.
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Kaj pa SI cementarne?
Kaj pa ven pobrani DPF?
itd
Če nadaljujemo v istem bedastem stilu, ogabno je denimo kobalt in ljudje, ki to pravzaprav zavestno podpirajo bodisi kot odločevalci v industriji ali kot kupci.Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:To je kriminalno dejanje in ocitno ni omejeno le na VW grupo, ampak je teh goljufivih avtov se vec. To ni nic drugega kot naklepno dodatno zastrupljanje folka na racun profita.
SJTV1, povej mi podatek, ki je bil naveden, koliko dodatnih ljudi bo zaradi tega predcasno umrlo. Tisoce? Ce to ni masovni poboj, potem ne vem, kaj je.
Ogabno.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Za tako varčevanje, da so jim penezi bolj pomembni, kot zdravje ljudi
Skoraj ni stvari verjetno, ki jo danes kupiš, da ni to prisotno. Tudi recimo za baterijo v tvojem avtu.
Poleg tega pa to večine folka ne briga, VW se prodaja enako naprej, ker nihče tega ni direktno čutil. Če bi imel izbiro in bi moral plačati za avto z manj izpusti 2k€ več, koliko bi jih vzelo dražjo verzijo?
Tukaj ne gre za 2kEUR, ampak za malo vecjo posodo. Pa ni to rocket science.
Da za ceno eno malo vecje posode zaplinjas ljudi. Niso nemci zaplinili ze zadosti folka v drugi sv.?
Zandje vprašanje je, sorry, Andy, pod tvojim nivojem.
Drugače pa: 5 eurov pri eni taki posodi, milijon avtov na leto, pa je 5 milijonov več dobička in primerno večji bonus za dirketorja. Ponovi na 10 ai 50 drugih delih, pa je slika še bolj jasna.
Ni pod nivojem. Je tocno to, kar so naredili. Za svoj profit so sli nas zapliniti z NOx-i, ogrozat nase zdravje in zdravje nasih otrok in pri tem so goljufali, ko so prikrivali dejanske stevilke izpustov strupenih plinov.
To so naredili popolnoma zavedno. Briga jih zdravje ljudi. Milijarda dobicka jim ni zadosti. Mora biti milijarda in 5 milijonov dobicka se za direktorja in ostale goljufe.
Citat:
Niso nemci zaplinili ze zadosti folka v drugi sv.?