A po počasnem pasu na AC se sme vozit?

jolko

Fizikalc
17. maj 2010
3.164
1
36
Včasih sem počel take akrobacije. Zdaj pa ne delam več nevarnih bedarij.
Vsakemu svoje, I guess (sicer itak ne bi bilo 80 km/h voznikov na srednjem pasu, a ne?
smile-1.gif
)
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
ksz

saj pri nas imamo že zakon blesavo napisan:
Citat:
38. člen

(vožnja z vozilom po smernem vozišču z dvema ali več označenimi pasovi)

(1) Na smernem vozišču z dvema ali več označenimi prometnimi pasovi mora voznik voziti po sredini prometnega pasu.

(2) Na smernem vozišču iz prejšnjega odstavka mora voznik voziti po desnem prometnem pasu. Če ima smerno vozišče tri prometne pasove, je dovoljena vožnja po desnih dveh prometnih pasovih, levi pa je namenjen prehitevanju.

Tisti, ki se vozijo po sredini, se pravzaprav vozijo v skladu s CPP
bonk.gif
 

pediater

UDBA
18. jul 2007
11.892
0
36
43
Citat:
30. člen:
(7) Na avtocesti in hitri cesti z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer morajo motorna vozila voziti po skrajnem desnem prometnem pasu, ki ni zaseden z vozili v koloni.
Z globo 150 eurov se kaznuje za prekršek voznik ali pešec, ki ravna v nasprotju z določbo prvega, sedmega ali petnajstega odstavka tega člena.
Protislovje?
rolleyes-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
ksz

saj pri nas imamo že zakon blesavo napisan:
Citat:
38. člen

(vožnja z vozilom po smernem vozišču z dvema ali več označenimi pasovi)

(1) Na smernem vozišču z dvema ali več označenimi prometnimi pasovi mora voznik voziti po sredini prometnega pasu.

(2) Na smernem vozišču iz prejšnjega odstavka mora voznik voziti po desnem prometnem pasu. Če ima smerno vozišče tri prometne pasove, je dovoljena vožnja po desnih dveh prometnih pasovih, levi pa je namenjen prehitevanju.

Tisti, ki se vozijo po sredini, se pravzaprav vozijo v skladu s CPP
bonk.gif
Torej sem glede na ta člen po počasnem desnem pasu le vozil, nisem prehiteval?

Moram reči, da mi gre včasih kar na živce, da kljub temu, da imamo solidne avtoceste, smo pri definiciji in zasnovi pasov na klancih še vedno ostali pri starih italijanskih predpisih iz 60-ih let in nič ne kaže na boljše. Ni toliko problem pri projektantih, ampak pri birokratih, ki ne marajo kakšnih bolj razkošnih rešitev od predpisanih, češ da je predrago - to, da se pa vsak dan poroča o zaporah tretjih pasov na klancih, ker se nimajo kam umaknit, pa nobenega ne zanima)