no v glavnem smo ugotovil, da so izjave policije popolnoma nasprotujoče od PRIČ! v dogodku. Škifi trdijo da je romun obračal, priče v dogodku trdijo da ga je zaneslo.
Torej, v primeru da bi res obračal, potem odgovornost in preverjanje pravilno postavljene obvozne poti darsa avtomatično odpade.
V primeru pa, da je tipa zaneslo, pa bi bilo potrebno ugotoviti kako in kaj. In po vsej verjetnosti bi se ugotovilo da ni blo glih vse v najlepšem redu.
Tist ata SPLOH ni kriv, neglede koliko je vozil saj ni imel NIKAKRŠNEGA VPLIVA! Glede na to, da nam ni jasno koliko je šel avto romuna ne moremo niti predpostavljati, da bi lahko hitrost slovenca karkoli vplivala na smrtne žrtve. Naj omenim, da hitrost slovenca nej bi bila 80kmh. to pomeni prekoračitev za 20kmh! Na drugi strani pa priče trdijo da je romun peljal z veliko hitrostjo. Torej: glede na to, da je romun zaprl pot slovencu in sta skupaj trčila z veliko hitrostjo (recimo da je šel romun 100, slovenec pa 80) ali bi dejansko 20kmh nižja hitrost karkoli vplivala na posledice? Jaz osebno mislim da čisto nič. Dogodek se je zgodil tako hitro da ni bilo sledi zaviranja na strani kjer je vozil slovenec.
Smisel preverjanja hitrosti in odgovornosti slovenca bi bila, če bi romun dejansko obračal na avtocesti, saj takrat bi hitrost slovenca lahko odločala o marsičem! Tukaj ni odločala o ničemer!
No, mogoče je odločala v taki meri, da so 3je dodatno umrli namesto da bi bili težki invalidi.