Zobati jermen

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.741
145
63
Zivjo

a je tale jermen za zamenjat?
Hladen motor
 

Priponke

  • IMG_7280.jpeg
    IMG_7280.jpeg
    132,6 KB · Ogledi: 208

luka51

Guru
16. avg 2007
14.243
5.536
113
IČe je znotraj intervala ne, če je izven intervala da, če neveš kdaj je bil menjan tudi da.
Iz položaja španerja pa tega nemoreš sklepat, ker nimaš pojma če je bil v štartu ok skup naret,
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.291
5
113
Ja, jermen se menja, da ves kje si. glej tudi leta, ne samo km.

Ne pa, da zaupas listkom, pol pa zariba sponar, potolce ventile, in si ob nekaj tisoc evrov in (ze) 1 mesec brez avta.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.741
145
63
Zdajle si še ne upam. Verjetno je treba pozaklenit vse jermenice, zrahljat jermenico ventilov in nato zategnit. Za uro do dve posla.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.243
5.536
113
samo španer odtegneš in nardiš da je med črtama. Saj ne boš jermena dol jemal.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.741
145
63
Jermen je nekje na polovici intervala. Sam sem ga dal menjat.
Rešujem pa en drug problem, ki ga ne uspem diagnosticirat zato preverjam marsikaj.
Avto ob hladnem motorju v prostem teku smrdi po neizgorelem gorivu, nemirno teče.
Menjal že egr-ja, maf, injektorje. Upam, da ni odmična shodila, ker se vedno na 3., cilindru dogaja deviacija v +.
Kompresija je ok.
Ko je topel pa prede, ko ris.
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.139
1.336
113
Jermen je nekje na polovici intervala. Sam sem ga dal menjat.
Rešujem pa en drug problem, ki ga ne uspem diagnosticirat zato preverjam marsikaj.
Avto ob hladnem motorju v prostem teku smrdi po neizgorelem gorivu, nemirno teče.
Menjal že egr-ja, maf, injektorje. Upam, da ni odmična shodila, ker se vedno na 3., cilindru dogaja deviacija v +.
Kompresija je ok.
Ko je topel pa prede, ko ris.

Pa to vse samo menjujes in upas, da uganes?
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
939
269
63
Jermen je nekje na polovici intervala. Sam sem ga dal menjat.
Rešujem pa en drug problem, ki ga ne uspem diagnosticirat zato preverjam marsikaj.
Avto ob hladnem motorju v prostem teku smrdi po neizgorelem gorivu, nemirno teče.
Menjal že egr-ja, maf, injektorje. Upam, da ni odmična shodila, ker se vedno na 3., cilindru dogaja deviacija v +.
Kompresija je ok.
Ko je topel pa prede, ko ris.
Mogoče bi za začetek napisal sploh, za kater motor se gre, ker tle nismo vedezevalci...

In kaj pomeni za tebe nemirn tek? Nihajo obrati? Motor ropoče?
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
939
269
63
Stvari, ki si jih menjal... so ble nove, original? Ali rabljene, v vprasljivem stanju. Adaptacije si pobrisal in injektorje skodiral, k si menjaval?

Se je preveril, da ima avto se original DPF/katalizator? Se je preverl, da je na avto original mapa (da ni nekd kaj brkal, predn je prodal)...

Več informacij k bos dal, več pametnih odgovorov bos dobil. Ker v nasprotnem primeru raje pokliči vedezevalca Blaza.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.741
145
63
Avtic je
Passat B8, 2.0 tdi CRLB 150KM
280.000 KM
Avto ni tunan, vse kar je menjano je novo, a ne original, in zadaptirano.
Nemiren tek je, da obrati nihajo, kaslja, vcasih crkne, grozno smrdi iz auspuha.
Kar se vidi je, da injektor 3 popravlja v +.
Egr tudi nemirno popravlja pozicijo.
Ce medtem odklopis MAF je takoj vse ok. Motor tece mirno, smrada iz auspuha ni vec.
Ko je avto enkrat na delovno temperaturu je vse ok, motor tece mirno, smrada ni, moc je, injektorji v nulo.
Menjani maf, oba egr, injektorji obnovljeni, nov senzor tlaka hpfp.
Napake ni nobene. Je pa zanimivo,da tlak hpfp ne dosega specified. Pravzaprav zna bit zelo dalec a ne javi nobene napake. Zadnjic avto obremenjen do konca, gas do konca, nobenega problema.

Kaka ideja ali rajši kličem Blaža?
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
939
269
63
Avtic je
Passat B8, 2.0 tdi CRLB 150KM
280.000 KM
Avto ni tunan, vse kar je menjano je novo, a ne original, in zadaptirano.
Nemiren tek je, da obrati nihajo, kaslja, vcasih crkne, grozno smrdi iz auspuha.
Kar se vidi je, da injektor 3 popravlja v +.
Egr tudi nemirno popravlja pozicijo.
Ce medtem odklopis MAF je takoj vse ok. Motor tece mirno, smrada iz auspuha ni vec.
Ko je avto enkrat na delovno temperaturu je vse ok, motor tece mirno, smrada ni, moc je, injektorji v nulo.
Menjani maf, oba egr, injektorji obnovljeni, nov senzor tlaka hpfp.
Napake ni nobene. Je pa zanimivo,da tlak hpfp ne dosega specified. Pravzaprav zna bit zelo dalec a ne javi nobene napake. Zadnjic avto obremenjen do konca, gas do konca, nobenega problema.

Kaka ideja ali rajši kličem Blaža?

Seveda, kupi najprej original MAF, ne ponaredkov za 30€ in OBVEZNO pobirast adaptacje, k za zamenjaš.

Če to ne pomaga, zna bit, da bo počas shodla CP4 črpalka. Pri teh kilometrih, sploh če ma še kaj podlage, je pač avto ze napol za odpis.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.741
145
63
Cudno mi je, da tlak v CR ni dosegel specified value ampak duty cycle od regulatorja je pa na 30%. Zakaj ne gre na 100%, ce je potreba po tlaku?
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
939
269
63
Cudno mi je, da tlak v CR ni dosegel specified value ampak duty cycle od regulatorja je pa na 30%. Zakaj ne gre na 100%, ce je potreba po tlaku?

Črpala v stangas seveda nebo dosegla max tlaka, ker so obrati črpalke toliko nizji.

Tle je smiselno pobrskat koliko je dejanski tlak pri ostalih normalno delujočih avtomobilih s tem motorjem.

Pa seveda kot si ze sam ugotovil, zmerit kompresijo pr mrzlem motorju mehansko. Čeprav verjetno to ni problem, če brez MAFa dela ok.