Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Mimogrede: -10 pri 60 na uro je v resnici -35
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Mimogrede: -10 pri 60 na uro je v resnici -35 ... Tudi zato stvar zna zmrznit, če ni res kvalitetna.
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Mimogrede: -10 pri 60 na uro je v resnici -35
hmmm ... nova fizika.Termometer pravi drugače.
Daj ven termometer brez vlažne krpe.Citat:
Uporabnik Matko pravi:
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Mimogrede: -10 pri 60 na uro je v resnici -35
hmmm ... nova fizika.Termometer pravi drugače.
zavij termometer v vlažno krpo in ga drži skozi okno premikajočega se avtomobila
-35C je res pretiranih
windchill.press
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
Daj ven termometer brez vlažne krpe.
Če je zunaj -10, je lahko še tako močan veter, pa bo temperatura še vedno le -10. Spremeni se le hitrost ohlajanja na to temperaturo, ker veter hitreje odnaša toploto. In to hitrost ohlajanja se potem primerja s hitrostjo ohlajanja pri xy nižji temperaturi v brezveterju.
Windchill. Efekt -35 ko je avto pri miru ali -10 pri 60 na uro je primerljiv (glede na tabele).Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Mimogrede: -10 pri 60 na uro je v resnici -35
hmmm ... nova fizika.Termometer pravi drugače.
Točno. In ker dobera tekočina zdrži nizke temperature, ji je vseeno, da veter hitro hladi šipo (zunanjo stran), ki je od znotraj sicer že malo ogreta. Pač ne zmrzne. Slaba pa zmrzne, ker šipa (zaradi hitrosti oz. vetra) ostaja hladna.Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Razlike je za toliko, koliko veter ohlaja steklo. Če je steklo -20 in luft -20, lahko piha z 1200 km/h pa bo isti qrac. Edino, če imaš ogrevano steklo, se bo pri 1200 km/h vetru pač takoj ohladilo. Fizika press.