Zeleni prehod

kemb

Majstr
7. okt 2018
891
903
93
To je samo primer, ko nadstreški niso bili predvideni na dodatno obremenitev za sončne panele.To je bil zelo lep primer slabe prakse.
Pri novih pa verjamem, da ne bi smel biti problem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Robert, Jabe in sad

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.588
1.314
113
Kot gledam ponudbe, predvsem za dobavitelje (upravljalce) tega sistema.
Ja, je c ozadju nek "AI" ki to krmili, ampak...
Koliko "pribitka" zaracunajo na borzno ceno?
Kot receno,
Da dobim za panetno ceno kogeneracijo na drva /sekance, postavim se to poleg SE in baterij .
Potem bi pozimi lahko po visoki ceni peodahal elwktriko kateri bi dobil iz kogeneracije.
Dobavitelj in upravljalec ni nujno (in dostikrat ni) ista firma.
Pribitki dobaviteljev na bprzne cene so nekje med + 6 do +15 %
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.588
1.314
113
Kakšna je cena baterije po 1 kW/h? In kako veliko baterijo potrebuješ, da ima smisel?

Da ne bo nesporazuma - se strinjam, da so SE in baterije, ter EV vozila “non-stop” na gridu “way to go” - ampak je potem tudi politiko in javnost peljati v to smer. A za to manjka pravega pristopa in tudi tehničnega znanja v sami politiki.
Cena je zelo odvisna od kapacitete (pri velikih je na MWh manjša). Recimo takole: če bi zdajle hotel zložit 1 MWh baterijo, bi bilo verjetno okoli 400.000-450.000 €, odvisno od trga. Na ključ, z vsem, tudi transformatorjem.

In ja, premalo se o tem govori in izobražuje - pri nas. Ponekod po EU to zelo dobro vedo in upoštevajo.