Zavarovanje stanovanja- triglav:generali

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.118
3.594
113
Marlbor
To sploh ni pokazatelj dobrega zastopnika. Dober zastopnik se nima časa ukvarjati s takšnimi kapricami strank. Predvsem pa ima dober zastopnik tak pristop, da se tudi stranka zaveda da ga ni celega kupila, če je od nje pokasiral 30eur provizije na leto.

Sploh pa je to profil stranke, ki je zelo podoben kakšni žajfi ali pa fikusu na tem forumu. Takšnih nergačev se dober zastopnik hitro losa.
 

Matej

Fizikalc
24. jul 2007
1.992
2
38
A ti v svoji sluzbi opravljas naloge ki niso v tvoji pogodbi? Resujes probleme za katere nimas znanja, pristojnosti?

Zastopnika rabis da sklenes zavarovanje, prvic ker ga ti ne znas (nimas niti pojma kaj sklepas) drugic ker rabis ustrezno zavarovanje in ti ne ves kaj je zate ustrezno, to ti razlozi zastopnik.

Da svršavaš na to da ti zastopnik nese a4 list na šalter je itak bolno.

Dober zastopnik verjemi mi da ima naucene stranke da se vse v zvezi z zavarovanjem ne dela zadnji dan nikakor in nikoli ob devetih ne gre v avto in ti vozi zeleno karto princeska mala. Ko stranka(takih itak ni) poklice ob devetih zvecer za zeleno karto ji zastopnik pove naslednje: ob taki pozni uri me prosim zaradi zelene karte ne klici vec, ker sem z druzino oz v postelji. Imej se lepo in prosim upostevaj to. Najman goret bi ti morala bajta da me klices.

Najd si ti kurbico da se ti bo skoz javljala na telefon.

In se enkrat, dober zastopnik, ko ti vse to pove odlozi telefon in si misli na glas "ker [cenzura]".

Tle mas obrazec za spremembe ze vnaprej
 

wabb

Pripravnik
6. dec 2008
270
0
16
Imava različen pogled na zadevo. Če bi bil ti moj zastopnik bi bilo teh 30 EUR zadnjih, ki si jih dobil od mene, o priporočilih pa lahko pozabiš
evil.gif
 

wabb

Pripravnik
6. dec 2008
270
0
16
Matej predvidevam, da si zastopnik. Vsak ima svoj način dela in odnos do strank. Me pa zanima, če bi povprečni stranki, ki ji pobereš letno recimo 2-3k EUR naredil zeleno karto ob 9ih zvečer (pod predpostavko, da ne glumi in nima druge rešitve)?
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.118
3.594
113
Marlbor
Jaz mu naredim brez problema. Samo si bo prišel po njo.
Sicer pa to ni primer, ki bi bil sporen s prakso, da se stranko pošlje v poslovalnico ...
 

wabb

Pripravnik
6. dec 2008
270
0
16
Kakorkoli v tem primeru mu ne dam prav. Očitno pa gleda s stališča zastopnika in ne stranke.
 

Matej

Fizikalc
24. jul 2007
1.992
2
38
Tako je. Druzim se pa z najboljsimi in delam z najslabsimi. Protokol mi je jasen, ga dobesedno zivim.

In naucil sem se da vsaj v tem poslu stranka ni vedno kralj, kot v doticnem primeru. Za tak zakljucek niti ne rabis bit zastopnik, dost je da si normalen.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
6.980
1.269
113
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
sedanji se zgleda več ne da, ko pokasira provizijo te pošlje na zavarovalnico če so kakšni problemi...
Hehe, to pa me sedaj resno zanima, kaj dejansko pričakuješ od zastopnika? Se ti mogoče po sklenitvi police več ne oglaša na telefon?
Kakšni problemi pa so, da se ti zdi narobe, če te pošlje na zavarovalnico?
- Če si neplačnik, potem je pravilno da greš dolgove poravnat v poslovno enoto, ker zastopnik na terenu lahko sprejema le plačilo prve premije.
- Če imaš škodo, je pravilno da te pošilja na oddelek za škode, ker zastopnik ni pristojen za reševanje škod.

Pričakujem da se bo zastopnik držal dogovora. Po telefonu lepo reče da ima vse urejeno in jaz pridem tja in samo plačam. Pridem drugi
dan tja, narejeno še ni nič in premija je 100€ višja...
Hvala ampak ne hvala.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.118
3.594
113
Marlbor
Ok, to je potem logično, da iščeš drugega v kolikor povzroča nelagodje že ob sklepanju.