V Linzu se po peš coni vozi tramvaj in ni pretirano moteče; bus je širok, glasen...Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ne podpiram. Naj zaprejo popolnoma, tudi za buse, ali pa sploh ne. Če je peš cona naj bo peš cona, spuščat nek promet skozi je bolano.
govora je o zaprtju slovenske, šubičeva bi še vedno ostala prevoznaCitat:
Uporabnik Matey pravi:
...
poleg tega a mi tudi ni jasno zakaj se je na kongrescu zgradilo tisto veliko parkirno hišo za osebne avtomobile (ki bojda spet ni nek top izdelek glede na gore vloženega denarja - to ljubljančanov spet sploh ne zanima), sedaj pa se bo vse skupaj kao zaprl in je posledično parkirna hiša zgrajena za brezveze. Aja pardon, sej v bistvu ni za brezveze.....
Citat:
Uporabnik sass pravi:
načeloma podpiram zaprtje slovenske, vendar šele ob izvršitvi določenih predpogojev:
- izgradnja velikih P+R parkirišč na obrobju, neposredno ob vpadnicah
- sprememba zunanjih pasov na nekaterih vpadnicah v rumene pasove, po katerih bi se smeli voziti samo avtobusi in taksiji. (všeč mi je bil sistem v capetown-u, ko so te potniški kombiji za ceno žetona hitro peljali v center ali ven iz centra, po vpadnicah, saj se niso ustavljali na vsaki postaji)
.. pa mogoče še kak drug ukrep za zmanjšanje prometa skozi center. dokler pa bodo vsak dan v času rush-hour zastoji po celem centru, se mi zdi nesmiselno zapirat dodatne ulice v centru
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Fora eko vinjete ne bi bila zaslužek, ampak zmanjšanje prometa.
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Fora eko vinjete ne bi bila zaslužek, ampak zmanjšanje prometa.
Tako je, in cena bi mogla orng oz. "davek na budale"Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Fora eko vinjete ne bi bila zaslužek, ampak zmanjšanje prometa.
... ali pa parkiraš na pločniku, bus postaji, kolesarski stezi, prehodu za pešce, taxi placu.... al pa kr na cesti pustiš 4 žmigavce,a ne?Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Saj če greš v center itak plačaš parking pod zvezdo ali kaj drugega....