Je se kaj pametnega za kupiti? :)

disc

Guru
4. feb 2011
2.454
576
113
krko
Hja, pol tudi CX-5 odpade, ker ima po tanovem mild hibrid.

avto-magazin.metropolitan.si

Test: Mazda CX-5 2,5 e-Skyactive G AWD Homura - Dovolj samosvoje in predvsem dostojanstveno

Mazda dosledno gladi in lošči svoj prodajni uspeh v obliki kompaktnega SUV modela CX-5. Ki je kljub svojim res zrelim letom (v avtombilski logiki seveda), še vedno kos konkurenci.
avto-magazin.metropolitan.si
avto-magazin.metropolitan.si

Kot je od lani, ko je CX-5 dobil tudi prenovo, tudi 2,5 litrski štirivaljnik v aktualnem modelu. Seveda gre za blagi 24V hibrid.
 

damirj

Guru
9. maj 2012
5.354
2.432
113
Piše: Naslednji servis: 563 dni/21.600km in Naslednja menjava olja: 385 dni/14.300 km. Ali to pomeni servis/olje ko dosežem te napisane kilometre ali PO prevoženih napisanih kilometrih še.
Tisto kar prej pride, ali 30kkm ali pa dve leti. To je če hočeš vse te garancijske pogoje izpolnit in za kulance ipd.
 

damirj

Guru
9. maj 2012
5.354
2.432
113
Kaj pa Tucson ali kuga? Oboje maš tudi hibride, samo ne vem, kako se v praksi obnesejo.

Tucson MHEV je totalno brezveze. Kuga HEV pa kar ql, edino mene je zelo motilo, da se motor zažene, ko se pelješ nad 80kmph (ali tu nekje, nisem bil strašansko pozoren). In glede na ceno, ki jo zahtevajo za Kugo, bi mi bil sigurno prva izbira, pa čeprav sem bral o kar nekih težavah.
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.653
1.230
113
Celje
ona bi pa peugetoa 3008, 5008 ker je lep. Lepota je na koncu relativna, najprej potrebujem zanesljiv avto.
imam 5008. Diesel. Ker bo star 4 leta, bi ga menjal. Z avtom sem izredno zadovoljen (pustimo slabo kvaliteto sedežnih prevlek in goljufivih/nespodobnih servisov). Vzel bi novega, ampak diesla, ki ga ni vec. Zato sem gledal po drugih znamkah. Ampak ko berem tole temo me mine ta ideja, ker očitno je vse v podnu, kar se kvalitete tice.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.716
1.555
113
Egr, konektor vodne pumpe, cudezno izginjanje vode, odpoved oljne pumpe ter tezave z (najnovejsim) vanosom. To te lahko doleti pri bimeru, je pa za vecino zadev vpoklic
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.717
407
83
Kras
www.mtl.si
Vsi tu pisejo o 30k km in kako ni fajn takrat olja menjat in sem napisal, da mene se nihce ni spraseval kaj si zelim ampak mi avto po defaultu pove kdaj potrebuje menjavo, enkrat prej enkrat kasneje in na to se je navezoval moj odgovor.
Saj VAG isto naredi, samo nekateri tukaj pišemo, da je strošek minimalen, če narediš več kot je zahtevano s strani tovarne.
In ja, se bomo povečal in bolj ali manj iz tega razloga zelim vec prostora, ker iskreno mi je prtljaznik sel ze sedaj rahlo na zivce ampak prej ni bilo potreb po vec, sedaj pa so oz bodo. In res nimam zelje se vlacit po servisih, zato sta zadnja dva avta bila nova, kar tudi ni recept za "uspeh" seveda. Pa ne pravim, da so vse mazde super, vem za rjavenje, zadnje zavore oz oboje itd itd. Ampak jaz na podlagi svojih izkusenj lahko recem, da zaenkrat bolj zadovoljen ne bi mogel biti, lahko da bo pa jutri kaput. Iscem pa nek avto, "nezelen" z vec prostora in da bi recimo do 200k menjal olje in filtre in cao. Ravno govoril s kolegico, ki imajo CX5 doma in so prezadovoljni, ona bi pa peugetoa 3008, 5008 ker je lep. Lepota je na koncu relativna, najprej potrebujem zanesljiv avto.
Glede na napisano vzemi CX-5 in je to to.
Čeprav si malo nekonsistenten, rad bi avto za 200.000 tankaj in vozi, hkrati ti je pa preverjen avto z odpravljenimi težavami, ki je konec življenskega cikla, prestar. In to avto znamke, kateri zaupaš in si zadovoljen z njo. Hja, nekako to ne gre skupaj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in Hondi
19. jul 2007
2.900
1.609
113
Vzel bi novega, ampak diesla, ki ga ni vec. Zato sem gledal po drugih znamkah. Ampak ko berem tole temo me mine ta ideja, ker očitno je vse v podnu, kar se kvalitete tice.
Moj avto ima 6 let in 200 kkm in sem se sam pri sebi že sprijaznil, da ga bom imel še 6 let in 200 kkm (da bo 12 let in 400 kkm). Upam, da bo takrat situacija kaj bolj normalna (trenutno vozim dizel karavan, višji srednji razred, kar je pa itak popolnoma izumirajoča vrsta - in motor in oblika). Nimam nobenih preferenc oziroma se ne grem verskih vojn, kar se motorizacije tiče.
 

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.963
2.635
113
imam 5008. Diesel. Ker bo star 4 leta, bi ga menjal. Z avtom sem izredno zadovoljen (pustimo slabo kvaliteto sedežnih prevlek in goljufivih/nespodobnih servisov). Vzel bi novega, ampak diesla, ki ga ni vec. Zato sem gledal po drugih znamkah. Ampak ko berem tole temo me mine ta ideja, ker očitno je vse v podnu, kar se kvalitete tice.
Saj so ti že v tej temi dal odgovor. Mazda benz in si na varnem in to ne samo do poteka garancije kot pri sedanjem pugiju.
 
  • Všeč mi je
Reactions: visek_izobrazbe

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.048
6.235
113

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.142
14
38
Saj VAG isto naredi, samo nekateri tukaj pišemo, da je strošek minimalen, če narediš več kot je zahtevano s strani tovarne.

Glede na napisano vzemi CX-5 in je to to.
Čeprav si malo nekonsistenten, rad bi avto za 200.000 tankaj in vozi, hkrati ti je pa preverjen avto z odpravljenimi težavami, ki je konec življenskega cikla, prestar. In to avto znamke, kateri zaupaš in si zadovoljen z njo. Hja, nekako to ne gre skupaj.
Trenutno se res nagibam na CX-5. Fora je, da znotraj ni neke razlike glede na mojo trojko in ko kupujes nov avto si vecina verjetno zeli "nekaj spremembe" ampak iskreno, ce bo se cx5 podobno zanesljiva kot trojka je zadeva prodana. Vedno sem si zelel recimo A6 pa sem tudi bral lastnike, ki imajo recimo generacijo ali dve starejse kaksna je razllika v kvaliteti. In iskreno dati toliko denarja za kup plastike in redne obiske servisov mi ne pade na kraj pameti. Ne pravim, da je Audi zanic. Res ne vem kaj je fora avto industrije ali butlov v EU ker bodo unicili tole kar je bila nekoc ena izmed gonilnih sil. Trenutno vsaj jaz ne poznam nobenega "zelenega" entuzijasta ali koga ki vidi poanto v teh piano plastika polproduktih. Zal je narava dela in zivljenja taka, da sem res tezko brez avta in na koncu, ce sem iskren, ce bi cebula imela ce, in bi vedel da bodo tezave bi obdrzal tudi trojko.
 

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.963
2.635
113
Kater letnik pa imaš sedaj trojko? Jaz sem šel iz trojke na cx5. Zaenkrat sem ful zadovoljen, če bo pa na dolgi rok cx5 tako zanesljiva kot je bila trojka bo pa sploh zmaga.
 

darwin

Majstr
17. avg 2007
628
410
63
Moj 2.0 tdi je po skoraj 2000 km olje še zmeraj na blizu zgornje črtice. Ne vem sicer koliko se pol litra sploh pozna na šipki. Verjetno ne dosti. Prve kilometre sicer pričakujem večjo porabo. Sploh ker se zdaj daje noter 0w20 olje. To je skoraj čista voda. Po izteku garancije pa itak gre noter 5w30. In že na podlagi tega in na podlagi prebranega bi moral piti manj olja.
Dobro zate, naj tako ostane.
Meni ga je začel piti malo pred 100.000 km, očetu pred 70.000, za sestro pa nisem ziher, ampak mislim da še malo prej. Jaz sem potem dva servisa še opravil in enkrat vmes dolil . Z novim lastnikom sva se kakšni dve leti po prodaji srečala in mi je povedal, da je z avtom zadovoljen, ampak da pa mora dolivati pol litra olja na 5.000 km.
Kot rečeno, vsi so bili servisirani na 15.000 na pooblaščenem servisu.
Jaz nikoli prej še nisem imel avta, v katerega bi moral doliti olje. Niti nisem vedel, da je to sploh možno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

jezek

Guru
24. jul 2008
3.716
1.555
113
Mazde zadnjih letnikov niso vec buletpruf. Kup nekih elektronskih gremlinov. Ala oil pressure low in podobno. Kao false alarmi. Meni je bilo dovolj da sem crtal s seznama za nakup v (ssirsi) druzini in jim uturil kitajca.