Citat:
Uporabnik asko pravi:
Se strinjam..kaos bo zagotovljen, posledice bodo zastoji na vseh okoliških cestah, še več stanja v koloni, še več izpuščenega CO2-ja, skrtaka kaj pametnega od te zapore jaz ne vidim. Lepo je reči pejte na kolo..lepo se sliši...samo ko pa treba otroke v vrtec, pa šolo peljat, pa na čist drug konec Lj v službo, je pa to malce težje izvedljivo. Vsekakor je ta rešitev nekaj na horuk, brez kake pametne študije, samo da se zapre. Primer bus iz Primorskega konca...stal bo v koloni na Tržaški in Tivolski...pa se bom vozil z javnim prevozom in stal v koloni. Prav tako bo kaos iz Dolenjske.
Glede na promet v Ljubljani je povezava po Slovenski zelo pomembna in je zapora velika napaka. Itak se bodo pa tam še vedno vozili busi, taksisti, stanovalci, dostava, gostje hotela slon, in prepričan sem, da tudi mestni redarji in močno upam da reševalci, gasilci in policija, torej sploh ne gre za neko pravo zaporo ampak spet nekakšno polovično rešitev.
Če se že zapira slovensko, kar je, poudarjam, težka neumnost, res ne vem kdo ima kakšno posebno korist od tega...aja mogoče kakšni 'prijatelji', ki imajo tam kafiče... potem bi se moralo najprej urediti promet po vzporednih poteh. Tu je pa zmanjkalo, ker tisto pa zahteva malo več možganov kot zgolj neko zaprtje središča.
Župan in njegova ekipa pozabljajo, da je slovenska cesta pač precej bolj pomembna prometna žila kot je bil tisti enosmerni promet (razen za buse) preko tromostovja.
Ja, ko se z dovolilnico lahko pripelješ in parkiraš skoraj v neposredni bližini mestne hiše, je lahko biti pameten.
Ko je bilo pa treba urediti križišče pri orto baru (podvoz pod železnico), kar bi zelo pripomoglo k pretočnosti prometa, še posebej sedaj ob zaprtju slovenske, je pa nekaj alternativcev zagnalo vik in krik, ker bi orto pač zaprli, tedaj je pa mestni oblasti zmanjkalo jajčk.
Kot jih je zmanjkalo, ko je bilo treba naredili orenk projekt, to je razširitev dunajske za en pas...no iz tega je ratalo popolno sranje, kupilo se bo nekaj ton barve in dunajski vzelo en pas...
Sodoben način življenja je pač tak, da je mobilnost zelo pomembna. In ko človek v 15 minutah z avtom pride tja, do koder bi z busi potrebovali uro in pol, je jasno, katero opcijo bo izbral.