Zaprtje Slovenske ceste v Lj

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.557
5.125
113
Citat:
Uporabnik asko pravi:Mislim, da bi bilo potrebno preje porihtat/prenovit celoten javni prevoz v prestolnici, potem se pa lahko zapira ožje središče.
Ekonomsko je bolj ziher v obratni smeri kot se sedaj dela. Najprej zapreš, potem pa ugotavljaš interes za javni prevoz in tam služiš.
Ti pišeš o varianti v primeru, da se nekdo sekira za dobrobit ljudi. Ni ta varianta.
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.435
3.825
113
davorinm.wordpress.com
ne vem v čem je poanta zapreti Slovensko cesto za promet, če boš dovolil, da se gor vozijo avtobusi in taksisti. Samo še več možnosti, da te avto(bus) zbije.
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.318
827
113
sem enakega mnenja. al čist zaprejo al nej tko ostane. spet polovične rešitve.

lp
 

Pravovernik

Pripravnik
17. maj 2013
281
0
16
Se pravi, da imamo samo še dober teden normalnega prometa tam okoli, potem pa pač kaos do nadaljnega... Kaj pa okoliške ulice - kako jih bodo speljali? Ima kdo kak načrt?

Zoki spoki!
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.522
1.111
113
Obišči stran
To sem govoril že par let, ko so prvič omenili da bodo zaprli. V Lj bo nastal totalni kaos in najbolje se bo tega dela izogibat.
Solatarji pa nimajo niti najmanjšega pojma, kaj se bo zgodilo...
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Kolikor mi je znano, ni bilo še nobenega javnega natečaja za ureditev LJ po zaprtju Slovenske - bila je zgolj razstava predlogov. Je pa Koželj govoril o 'notranjem obroču': Roška - Karlovška - Bleiwessova - Tivolska - Njegovševa (čez novi most) - Roška. Zadnjič sem tudi bral (mislim, da je bilo tudi na alterju), da naj bi razširili Celovško, Tivolsko in Tržaško (ni mi jasno kam).
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.522
1.111
113
Obišči stran
Predvsem bodo novega prometa mimo KC veseli ostareli in bolniki
grin1.gif
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Koželj je (še preden je postal mestni arhitekt/podžupan) na faksu razlagal, da je potrebno Ljubljano spremeniti v kolesarsko mesto (on se povsod prevaža s kolesom - jbg, živi v centru), kar bi dosegli z upeljavo enosmernih cest - delno so to že naredili (Trnovo, Krakovo ...), ta 'notranji obroč' pa je še drugi del tega načrta.
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
38
Murgle
A kdo ve, kaj je s 'slavnim' predlogom zmajev rep, ko se je župan prvo širokoustil, kako naj bi razširili Dunajsko za en pas, potem pa ugotovil, da je veliko ceneje, če se kupi nekaj ton barve in namesto tega en pas vzaem avtomobilom in nameni za bus in taxi...kar pomeni nore zastoje na slovenčevi oz podmilščakovi ter na hošiminh...pardon vojkovi pa brezimenska cesta se bo tudi zafilala...

Itak pa se Ljubljan prazni, ko bo sledilo še gospodarstvo, bo lj mesto duhov
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.613
3.979
113
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Končno bodo zaprli center...ne vem kaj so čakali toliko let.
Da bi kdo uredil alternativno možnost... pa je še vedno ni, ampak so vseeno rekli "jebiga".... Tivolska že sedaj jeseni vsa stoji, to bo še zabavno (za neprizadetega opazovalca).
cheer.gif
 

Pravovernik

Pripravnik
17. maj 2013
281
0
16
Citat:
Uporabnik kravakonj pravi:
Koželj je (še preden je postal mestni arhitekt/podžupan) na faksu razlagal, da je potrebno Ljubljano spremeniti v kolesarsko mesto (on se povsod prevaža s kolesom - jbg, živi v centru), kar bi dosegli z upeljavo enosmernih cest - delno so to že naredili (Trnovo, Krakovo ...), ta 'notranji obroč' pa je še drugi del tega načrta.

Kolesarsko mesto mu bom jaz nekam zatlaču!
bonk.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Tivolsko bi morali najprej razširiti na šest pasov (in to NE 4 + 2 bus) ter Aškerčevo na 4, potem se pa naj gredo zapiranje Slovenske. Ali pa naj uredijo neko drugo primerno povezavo S-J, ne pa to polovičarstvo pri Kliničnem. Bemtiš no, tako ozke pomembne mestne povezave, kot jih ima Ljubljana, samo še v kakem afriškem mestu vidiš.