Zanimivo kakšna tišina...

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Citat:
Uporabnik zakon pravi:
Na kratko. V celi zgodbi so otroci zlorabljeni za glas PROTI. Ne vem kje je društvo Za otroke gre, ko se nad njimi izvaja psihično in fizično naslilje v družinah z očetom in materjo. Alkohol itd.

kje? drkajo v prazno.
kje je beli obroč? kje je csd?
nikjer nobenega. če sta oba starša tema ni nikoga. če je pa en starš tema je pa še slabše.
 

Alex

Fizikalc
21. jul 2007
956
93
28
Ljubljana
Citat:
Uporabnik zakon pravi:
Na kratko. V celi zgodbi so otroci zlorabljeni za glas PROTI. Ne vem kje je društvo Za otroke gre, ko se nad njimi izvaja psihično in fizično naslilje v družinah z očetom in materjo. Alkohol itd.

Avijon je padel dol. Dajmo popraviti zakon, da je odslej prepovedano se voziti z letalom.
Enako je v primeru nasilja v družinah. Ker je v sedanjih družinah v nekaj primerih alkohol in nasilje (kar je kaznivo dejanje), dajmo spremeniti zakon in se bo vse uredilo in bodo vsi otroci živeli v dobrih družinah.
hysterical-1.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.104
16.305
113
Citat:
Uporabnik Evrokrat pravi:
drugi odstavek bi bilo treba spremenit, oz. cel 3. clen bi moral ostat kot je in potem v novem odstavku/clenu definirat istospolno zvezo

kaj bo pa maticar zdej reku, ce bo novela sprejeta in se spremeni 1. odstavek 3.clena?

A bo reku razlasam vaju za moza in zeno, al bo reku razglasam vaju za osebo 1 in osebo 2?
A bo krsil zakon, ce bo uporabil moza in zeno?

In to so problemi, do katerih lahko pride in zaradi katerih je treba na referendumu obkrožit proti? Dobro da vem, hvala za pojasnilo.
 

Evrokrat

mX's brotherPEPČEK 08
6. avg 2007
6.696
559
113
Capitale de l'Europe
europa.eu
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
In to so problemi, do katerih lahko pride in zaradi katerih je treba na referendumu obkrožit proti? Dobro da vem, hvala za pojasnilo.
tako je
zakon je skropucalo in ga je potrebno zavrnat

pa je v tem zakonu se veliko vec bedarij, izpostavil sem ta 2.ostavek 3. clena, ki je ena izmed vecjih
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.816
842
113
toti Maribor
Citat:
Uporabnik Alex pravi:
Citat:
Uporabnik zakon pravi:
Na kratko. V celi zgodbi so otroci zlorabljeni za glas PROTI. Ne vem kje je društvo Za otroke gre, ko se nad njimi izvaja psihično in fizično naslilje v družinah z očetom in materjo. Alkohol itd.


Ker je v sedanjih družinah v nekaj primerih alkohol in nasilje (kar je kaznivo dejanje),

V nekaj primerih. Samo jaz v svoji okolic poznam 10 takih primerov, tako da je to kar pogost pojav v naši družbi. Vendar je verjetno toleriran, ker gre za alkohol. Ta pa je itak slovenska tradicija.
 

Alex

Fizikalc
21. jul 2007
956
93
28
Ljubljana
Če veš, pa ne ukrepaš si sostorilec. Policija ima anonimni telefon.

Je pa včasih res težko pomagat. En dan slišiš, ko se mlatijo, drug dan pa z roko v roki. Potem pa bodi brihten.
 

Alex

Fizikalc
21. jul 2007
956
93
28
Ljubljana
Seveda gre za otroke. Policija in CSDji naj opravijo svoje delo, za to ne rabimo novega zakona, ki bo stvari postavil še bolj na glavo.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
2. člen
Družina je življenjska skupnost staršev in otrok, ki zaradi koristi otrok uživa posebno varstvo.

To bi morali popravit in sicer

"Družina je življenjska skupnost dveh oseb in (njunih) otrok, ki zaradi koristi otrok uživa posebno varstvo"

Namreč definicija staršev (po mojem) je, da sta to oče in mati.
 

telex

Fizikalc
24. dec 2007
5.832
47
48
Citat:
Uporabnik Evrokrat pravi:
Citat:
Uporabnik zakon pravi:
izvaja psihično in fizično naslilje v družinah z očetom in materjo. Alkohol itd.

tega v istospolnih zvezah ni
sprasujem se.gif
Tega po definiciji v istospolnih zvezah zagotovo ni. Tam je lahko le fizično nasilje med dvema (ali več) moškimi oz dvema (ali več) ženskami, alkohol, mamila...
stupid-1.gif
 

telex

Fizikalc
24. dec 2007
5.832
47
48
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:

To bi morali popravit in sicer

"Družina je življenjska skupnost dveh oseb in (njunih) otrok, ki zaradi koristi otrok uživa posebno varstvo"

Namreč definicija staršev (po mojem) je, da sta to oče in mati.
Vidiš, da zakon ni OK. Torej greš v nedeljo na volišče in boš obkrožil PROTI
evil.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Ni nujno, da je brezhiben in da ne dopušča morda drugačne razlage.

Kar pa ne spremeni dejstva, da je treba glasovati proti SSDS in RKC in ostati doma ali obkrožiti ZA
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.989
6.212
113
blizu močvirne prestolnice

Jankoviæ Muftiju: bodite tiho glede referenduma, drugače ne bo džamije


18. 12. 2015,

Islamska skupnost Slovenije se javno noče opredeliti do vprašanja o spremembi definicije zakonske zveze, čeprav je še tri leta nazaj javno nasprotovala temu v kampanji pred referendumom o družinskem zakoniku. Razlog za to naj bi bil župan Ljubljane Zoran Jankoviæ, ki naj bi Muftiju Nedžadu Grabusu zapovedal naj bo o tej temi tiho, drugače mu ne bo zgradil džamije. Zanimivo je, da se je druga skupnost muslimanov v Sloveniji glede vprašanja javno opredelila.

Pred referendumom o družinskem zakoniku so se tri največje verske skupnosti v Sloveniji zavzele za družino, skupnost žene in moža ter otrok. Javno so se opredelile proti izenačevanju istospolnih zvez z raznospolnimi ter odločno povedale, da je posvojitev otrok v istospolne skupnosti za njih popolnoma neprimerno. To so bile katoliška, pravoslavna in islamska skupnost v Sloveniji.

Slovenski muslimani proti, Islamska skupnost pa tokrat ne komentira vprašanja
Letos, ob istem vprašanju redefinicije zakonske zveze, pa Islamska skupnost na čelu z muftijem ostaja tiho. Vprašanje, kako je islamska skupnost opredeljena do vprašanja o katerem bomo odločali na referendum smo posredovali na obe skupnosti muslimanov v Sloveniji: Slovensko muslimansko skupnosti in na Islamsko skupnost v Sloveniji. Med tem, ko je slovenska muslimanska skupnost v odgovoru zapisala, da je njihovo stališče enako stališču Rimokatoliške cerkve, pa je Islamska skupnost v Sloveniji odgovorila, da vprašanja v zvezi z referendumom ne komentirajo.


Nedžad Grabus leta 2012: ”Pri tem vprašanju imamo enako stališče kot Katoliška cerkev že dolgo, naše versko prepričanje pa se ne more spreminjati vsako leto ali desetletje. Vprašanje družine je transreligijsko, torej ni omejeno le na eno vero ali versko skupnost, temelji družine so bili položeni že pred tisoče leti.”
Nedžad Grabus leta 2015: ”Vprašanja glede referenduma v Islamski skupnosti ne komentiramo.”

Jankoviæ Muftiju: Če ne boš tiho o referendumu, ne bo džamije
Iz zanesljivih virov smo izvedeli, da naj bi ljubljanski župan Zoran Jankoviæ gradnjo džamije pogojeval s tem, da mora biti Mufti Islamske skupnosti v Sloveniji, Nedžad Grabus tiho glede referendumskega vprašanja in se ne sme oglašati glede opredeljenosti muslimanske skupnosti o vprašanju redefinicije zakonske zveze in posvajanja otrok v istospolne skupnosti. Zanimivo je, da v Sloveniji obstajata dve skupnosti muslimanov, ki pa sta glede izjav o referendumskem vprašanju razlikujeta. Ena (Slovenska muslimanska skupnost) se je do vprašanja opredelila, druga (Islamska skupnost v Sloveniji), kamor spada Mufti, pa je tiho.

Islamska skupnost noče pojasniti, zakaj se do referendumskega vprašanja ne opredeljujejo
Ko smo predstavnike Islamske skupnosti v Sloveniji soočili z navedbami, jih ti niso zanikali. Zgolj osorno so nam odgovorili, naj postavljamo bolj resna vprašanja. Podobno so se odzvali tudi na Mestni občini Ljubljana, kjer so dejali, da navedbe nimajo veliko skupnega z razsodnostjo in logičnim razmišljanjem ter ne držijo. A vseeno nam na Islamski skupnosti niso želeli pojasniti, zakaj se tokrat do vprašanja o istospolnih zakonskih zvezah ne želijo opredeliti, čeprav so še pred tremi leti javno nasprotovali spreminjanju družinske zakonodaje.


Katoliška in pravoslavna cerkev odločno proti
Med tem ko Islamska skupnost molči oziroma odločitev o glasovanju prepušča vernikom, pa sta toliko bolj jasni v svojem sporočilu Katoliška in Srbska pravoslavna cerkev v Sloveniji.

Do novele sta kritični, moti pa jih predvsem možnost, da bi istospolni posvajali otroke. Predsednika Slovenske škofovske konference (SŠK) Andreja Glavana pri noveli najbolj moti “izenačevanje naravne družine ter poroke moškega in ženske z istospolno skupnostjo”. Pri vsem skupaj po njegovih besedah ne gre za homofobijo. “Moramo biti dovolj odprti in spoštovati svobodo tudi istospolnih skupnosti, zakon kot tak pa naj ostane realnost za skupnost moža in žene, ki lahko izpolnita nalogo prokreacije, ki jima jo je dal Bog,” je dejal za STA.

Noveli nasprotujejo tudi v Srbski pravoslavni cerkvi v Sloveniji. Kot je za STA dejal namestnik zagrebško-ljubljanskega metropolita v Sloveniji Milan Dudukoviæ, njihova Cerkev istospolnim sicer priznava, da se lahko svobodno odločajo, kako bodo živeli, se pa zavzema za to, da se zaščiti klasična oblika družine, vključno z možnostjo, da otroke posvajajo zgolj heteroseksualni pari.

Podobno meni paroh Peran Boškoviæ. Sprašuje se, kako bo družba preživela, če bomo uveljavljali tovrstne modele družine, glede na to, da istospolni pari ne morejo imeti otrok. “S tem bomo spodbujali le še hitrejše izumiranje naše družbe,” je dejal.
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.989
6.212
113
blizu močvirne prestolnice
V čem je novela ZZZDR drastično radikalnejša od zavrnjenega družinskega zakonika leta 2012

Rok Trdan
Piše: Rok Trdan -

18. december 2015 ob 6:36

V teh dneh je v osrednjih slovenskih medijih soočanje argumentov za in proti nezaželeno, primerjave ter opozarjanje na posledice ene ali druge odločitve pa praktično nedopustno.

Večina se vas verjetno spomni, da smo marčevsko nedeljo leta 2012 zavrnili Družinski zakonik. Razmerje je bilo 45% ZA, 55% PROTI. Po treh letih imamo pred seboj novelo ZZZDR.

Skušajo nas prepričati, da se bomo zopet odločali o istih stvareh. Bomo res? V treh točkah si poglejmo primerjavo družinskega zakonika 2012 in novele ZZZDR 2015.

1. SPREMINJANJE DEFINICIJE ZAKONSKE ZVEZE

Družinski zakonik je poleg obstoječega 3. člena, ki govori o definiciji zakonske zveze, dodal še 4. člen (definicija zunajzakonske skupnosti), 5. člen (partnerska skupnost) in 6. člen (zunajpartnerska skupnost). Tudi v nadaljevanju (v 21. členu) je bilo izrecno poudarjeno, da zakonsko zvezo lahko sklepata samo osebi različnega spola.

Novela ZZZDR ne loči med različnimi oblikami skupnosti, temveč vse izenači v enem členu.

3. člen novele ZZZDR
3. člen novele ZZZDR

2. POSVOJITVE

Na področju posvojitev otrok zaenkrat še vedno velja ZZZDR iz leta 1976. Zakon določa, da lahko zakonca samo skupaj posvojita otroka, razen če eden od njiju posvoji otroka drugega zakonca. Družinski zakonik je predvideval tudi posvojitve otrok v istospolne partnerske skupnosti, pod pogojem, da je bil eden izmed staršev otrokov biološki starš.

217. člen Družinskega zakonika iz leta 2012
217. člen Družinskega zakonika iz leta 2012

Pogoja, da mora biti eden izmed posvojiteljev biološki starš, v noveli ZZZDR ni več. V vseh členih se črta različnost spolov. Dve osebi imata enake možnosti posvojitve otroka kot zakonca v dosedanji ureditvi.

Črtanje spolov iz ZZZDR
Črtanje spolov iz ZZZDR

Pojavljala so se tudi vprašanja, ali lahko otroka ob smrti staršev posvojijo stari starši. Družinski zakonik je to dopuščal, medtem ko novela ZZZDR te možnosti ne omogoča. Otrok je tako lahko posvojen s strani katerekoli skupnosti dveh oseb.

3. SPREJEMANJE ZAKONODAJE

O družinskem zakoniku je potekala široka razprava, tako v parlamentu kot stroki in nenazadnje na televizijskih soočenjih. Ureditev družinske zakonodaje je bila predlagana v 309 členih. Novelo ZZZDR so skozi parlamentarno proceduro spravili po skrajšanem postopku, brez javne razprave in čim bolj stran od luči medijev. Na vseh slovenskih televizijah skupaj je bilo organizirano eno televizijsko soočenje. Novela ZZZDR ima 8 členov.

Da ne bo pomote, naštete primerjave nimajo namena preferirati predloga izpred treh let, temveč želijo opozoriti na ključno vprašanje: Kaj se je v Sloveniji v zadnjih treh letih spremenilo, da se o tako drastičnih spremembah ne moremo (ne smemo?) več pogovarjati odprto, argumentirano in brez žalitev?

Pravijo, da se spreminja samo 8 členov, ostali ostanejo nespremenjeni. A dejstvo je, da bo teh 8 členov spremenilo vse. Prodajajo nam enakopravnost, v resnici pa gre pri noveli ZZZDR za enakost. To pa je nekaj popolnoma drugega.
 

volk_S

Pripravnik
17. avg 2007
759
0
16
44
Pravijo da imajo neke smrtne kazni za pedre, možno? Ne vem... Sem pa že videl muslimana, ki sta bila parček, v tovarni v Revozu, če ima ta topli še glavo, ne vem. Tega je 8 let nazaj.

Imaš pa tudi primere, ko musliman svoji ženski glavo odseka, tako, da...

Kar se pa tiče alkohola in nasilja v družini; imaš tudi primere ko ženska z valjarjem po glavi moža po glavi... Paradoks dodeljevanja pravic ženskam v krščanskem okolju, je pač takšen da ženska lahko začne z nasiljem zaradi alkohola in kaj boš takrat? Boš pustil da te pretepe? Jo boš ti pretepel? Boš nehal pit? Če verjameš ali ne, meni je alkohol že večkrat rešil življenje. Pride ženska pa gre pol pa piješ da jo pozabiš...
 
Nazadnje urejeno: