Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Citat:
Uporabnik mdragan pravi:
Zelo odvisno od budgeta za avto....do 15.000 je kar je....sam npr rajsi novega (ali leto starega) forda ali kaj podobnega kot 5/6 let starega premium vozila z 100.000 ali vec km in po moznosti se uvoza....staro gledam max 1-2 leti,slovensko poreklo je pogoj,ko avto zgubi zacetno ceno in max 30.000 km....
Nadpovprečno vzdrževanemu staremu premium avtu, se prevoženi km-ji ne poznajo toliko, recimo moj 10 let star BMW (ki je že osem let pri hiši) se po menjavi amortizerjev pelje skoraj kot nov, pa ima že skoraj 250k km za sabo. Seveda je primerno vzdrževan.
Je pa tako, da za 15k raje vzamem par let starega BMW-ja od prvega lastnika z do 100k km, kot nov jajček ali avto nižjega ranga.
Če pa budget dvignemo na 20k+, pa recimo do dve leti starega z do 40k km, ki je ravno dobro ulaufan.
Seveda v primeru da bi delal letno 40-50k, bi, kot sem že napisal, verjetno raje vzel novo vozilo z garancijo, ker jih pa trenutno z vsemi tremi avti letno ne naredimo več kot 20-25k o tem ne razmišljam.
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Citat:
Uporabnik mdragan pravi:
Zelo odvisno od budgeta za avto....do 15.000 je kar je....sam npr rajsi novega (ali leto starega) forda ali kaj podobnega kot 5/6 let starega premium vozila z 100.000 ali vec km in po moznosti se uvoza....staro gledam max 1-2 leti,slovensko poreklo je pogoj,ko avto zgubi zacetno ceno in max 30.000 km....
Nadpovprečno vzdrževanemu staremu premium avtu, se prevoženi km-ji ne poznajo toliko, recimo moj 10 let star BMW (ki je že osem let pri hiši) se po menjavi amortizerjev pelje skoraj kot nov, pa ima že skoraj 250k km za sabo. Seveda je primerno vzdrževan.
Je pa tako, da za 15k raje vzamem par let starega BMW-ja od prvega lastnika z do 100k km, kot nov jajček ali avto nižjega ranga.
Če pa budget dvignemo na 20k+, pa recimo do dve leti starega z do 40k km, ki je ravno dobro ulaufan.
Seveda v primeru da bi delal letno 40-50k, bi, kot sem že napisal, verjetno raje vzel novo vozilo z garancijo, ker jih pa trenutno z vsemi tremi avti letno ne naredimo več kot 20-25k o tem ne razmišljam.
kaj pa misliš da se zgodi z renojem pri teh kilometrih? je za odpad ne?...sem se ravno vozil z enimi takimi jajci, clioti (ki služijo kot službena vozila z vsakojakimi vozniki) z več kot 200 k prevozenih, čisto lepo še letijo, nimajo čričkov, volan ni oglodan do ogrodja, na menjalni ročki se vidijo še brzine...
nimam pojma kje živite..očitno tam kot hanzi...leta 70 med golfi 1-2 in yugoti
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Citat:
Uporabnik mdragan pravi:
Zelo odvisno od budgeta za avto....do 15.000 je kar je....sam npr rajsi novega (ali leto starega) forda ali kaj podobnega kot 5/6 let starega premium vozila z 100.000 ali vec km in po moznosti se uvoza....staro gledam max 1-2 leti,slovensko poreklo je pogoj,ko avto zgubi zacetno ceno in max 30.000 km....
Nadpovprečno vzdrževanemu staremu premium avtu, se prevoženi km-ji ne poznajo toliko, recimo moj 10 let star BMW (ki je že osem let pri hiši) se po menjavi amortizerjev pelje skoraj kot nov, pa ima že skoraj 250k km za sabo. Seveda je primerno vzdrževan.
Je pa tako, da za 15k raje vzamem par let starega BMW-ja od prvega lastnika z do 100k km, kot nov jajček ali avto nižjega ranga.
Če pa budget dvignemo na 20k+, pa recimo do dve leti starega z do 40k km, ki je ravno dobro ulaufan.
Seveda v primeru da bi delal letno 40-50k, bi, kot sem že napisal, verjetno raje vzel novo vozilo z garancijo, ker jih pa trenutno z vsemi tremi avti letno ne naredimo več kot 20-25k o tem ne razmišljam.
kaj pa misliš da se zgodi z renojem pri teh kilometrih? je za odpad ne?...sem se ravno vozil z enimi takimi jajci, clioti (ki služijo kot službena vozila z vsakojakimi vozniki) z več kot 200 k prevozenih, čisto lepo še letijo, nimajo čričkov, volan ni oglodan do ogrodja, na menjalni ročki se vidijo še brzine...
nimam pojma kje živite..očitno tam kot hanzi...leta 70 med golfi 1-2 in yugoti
In kaj je tvoj point?
Citat:
Uporabnik mdragan pravi:
Sam za 40-50k letno uporabljam mala jajca (ford fiesta) letnik 2011 z 147.000 km....enostavno se splaca...ne vem zakaj vsi razmisljate da za veliko km letno mora nujno bit premium ali vecje vozilo?!?!
Cista matematika: servisi letno 400 eur (na premium je to en servis),gume 200 eur komplet (na premium npr 18 je 140 eur ena-razen ce ne kupujete sranja),registracija+kasko je 400 eur (na premium placujem 850)....v 4 letih ga menjam in izgubim 6000 eur....na premiumu zgubim 15.000 in vec....vem da je malo off topic...samo ke moti razmisljanje v stilu da mla jajca so za nic
Citat:
Uporabnik mdragan pravi:
Sam za 40-50k letno uporabljam mala jajca (ford fiesta) letnik 2011 z 147.000 km....enostavno se splaca...ne vem zakaj vsi razmisljate da za veliko km letno mora nujno bit premium ali vecje vozilo?!?!
Cista matematika: servisi letno 400 eur (na premium je to en servis),gume 200 eur komplet (na premium npr 18 je 140 eur ena-razen ce ne kupujete sranja),registracija+kasko je 400 eur (na premium placujem 850)....v 4 letih ga menjam in izgubim 6000 eur....na premiumu zgubim 15.000 in vec....vem da je malo off topic...samo ke moti razmisljanje v stilu da mla jajca so za nic
Citat:
Uporabnik mdragan pravi:
850€ 50% bonifikacije in vsi ostali popusti.....
Vec ali manj za lokalno in enkrat na teden v LJ iz KP
Z mercedeson naredim se 25-30k privat....
Citat:
Uporabnik mdragan pravi:
Delo imam take narave,da sem non stop na cesti...pa se km naberejo tudi lokalno (lokalno kot trst-sezana-koper-piran-porec) in enkrat na teden lj kot ze omenjeno.
Iz Ankarana v Portoroz in nazaj je odvisno po kateri poti gres 😃