Upam, da ne učiš učencev takega šalabajzarstva kot ga tukaj predstavljaš.zaj pa hitro še enkrat skoči pogledat keri del ščiti gumica. In kje je not prišraufano. In ali gumica ščiti kaj tisti navoj kjer je nipl prišraufan.
Lahko ti pa dam za pomoč eno sliko
Poglej priponko 67508Poglej priponko 67506Poglej priponko 67507
AmenNa koncu smo tam...za veljavno garancijo rabiš zamenjat zavorno tekočino (recimo) po dveh letih. Seveda servis ve, da je to BV početje in na koncu mehanik posodico obriše s krpo - temu potem rečejo vakuum menjava (al kako že ), seveda ti zaračunajo komplet menjavo. Če si pa ultra zatežen, pa iz preventive, da se ne znajdejo v kakem mediju naredijo komplet menjavo..po sistemu: Če si zatežen, ajde, pridi da ti zamenjamo tega hudiča (razen če ti ne še enkrat obrišejo posodice .).
Point je da plačaš. Če plačaš je garancija, če neplačaš je ni. To je to.
in Igi..ti si plačal -> maš garancijo...ostalo pa...khm...
za tiste, ki imajo vakum v glavioni vakumsko naredijo ( ocitno je to univerzalni odgovor)
ce se ti to zdi primeren nivo tudi pravza tiste, ki imajo vakum v glavi
Prav je, da ne jim ne nosiš več denarja in tudi čim več ljudem poveš, zakaj si se tako odločil.ce se ti to zdi primeren nivo tudi prav
Kaj zaj to veze s tem, da nipl vseeno pikne tudi, če je gumica cela. Sn se že preveč prejebal z njimi in dobro vem iz izkušenj. Je čisto vseeno al je gumica gor al ne. Nipl bo primo v vsakem primeru. Ti pa več kot očitno teh izkušenj še nimaš. veselo jebanje v prihodnosti z niplom ki ima gumico in je kot nov pod gumico pa vseeno ne spusti.Upam, da ne učiš učencev takega šalabajzarstva kot ga tukaj predstavljaš.
Ker mehaniki pri nas znajo delo že prekleto dobro površno delati, sploh če pripelješ službeni avto na pooblaščenca.
Ni problem rjavenje, ampak galvanski člen, kateri nastaja med aluminijastm cilindrom in železnim odzračevalnikom. Precej pa pomaga, če navoj odzračevalnika namžeš z mastjo.Kaj zaj to veze s tem, da nipl vseeno pikne tudi, če je gumica cela. Sn se že preveč prejebal z njimi in dobro vem iz izkušenj. Je čisto vseeno al je gumica gor al ne. Nipl bo primo v vsakem primeru. Ti pa več kot očitno teh izkušenj še nimaš. veselo jebanje v prihodnosti z niplom ki ima gumico in je kot nov pod gumico pa vseeno ne spusti.
Pa verjemi, da niso posebnega orodja za niple ki piknejo šli razvijat, ker se to ne dogaja.
Na podoben način so mojo “reklamacijo” rešili. S tem, da je na čeljustih dodatno z vakum ”pršilko”, ki je bila priklopljena na luft, ven vlekel. Dokler posoda ni bila polna in je pol delavnice poršil…...in seveda to je polovicarska menjava zavorne...ker imas poln abs stare....kar predstavlja polovico. Tako da tudi ce ne bi frajerisal z injekcijo in posodo...vsak mulc bi ti naredil isto na dvoriscu.
žalostno je to, da sem v vednost kliknil mail z “reklamacijo“ uvozniku, ki si ni vzel niti 15 sekund, da bi odgovoril… pa tudi če bi napisal “naš pooblaščenec je car… hebite se”. Avto mi se vedno top ustreza, ampak zaradi odnosa, bom naslednjič skoraj sigurno izbral drugo blagovno znamko.Tale s testerjem je pa še dodatno močna. Kakšen kup neizobraženih ljudi, ki se že 30 let niso naučili ničesar novega. Prepogosto sem razočaran nad podpovrečnimi storitvami, ki uspejo preživeti na trgu...
(Danes sem dal moj avto na servis, menjali bodo tudi zavorno tekočino... Upam, da tako kot je treba, vedel pa tako ne bom )