Zakaj previjanje kilometrov ni kaznivo v Sloveniji

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Dobro vprašanje. Tudi to se jaz sprašujem že par let. Očitno smo res balkanci oz balkan je tukaj, kjer je to dovoljeno.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Potem se boste pa pritoževali, da so avtomobili dražji
smile-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Zakaj pa dražji?

Že zdaj so dragi, avto ima (glede na obrabo zicev, volana, motorja) 300.000, prodaja se pa s "samo" 129.900 km. Ko na razprodaji.
Kar najdi pri nam trgovca, ki bo prodajal relativno nov avto z več kot 200.000 km na števcu. Ga ni. So pa zato avti.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Saj v bistvu je, ampak šele, ko naprej prodaš. Temu se sicer reče goljufija ...
Bi bilo pa bolje, če bi bilo KD že samo šarjenje po njem.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Kako imajo pa proizvajalci avtomobilov to rešeno? Imajo kak sistem ki ga ne moreš crack-at, predvsem pri novejših avtomobilih? Stari , ki imajo še "cagarje" itak pravijo da ni problema, bor mašinco pa gas kilometre nazaj....
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Saj obstaja kar nekaj "rešitev" na trgu, ki so uradno namenjene kalibraciji števcev, izgovarjajo se na primere, kot so napačni električni signali, ki lahko "zmedejo" števec, prometne nesreče, okvara števca in zamenjava z novim (na katerem bo vsak poštenjak nastavil prejšnje kilometre, a ne?), zamenjava z rabljenim itd.

Sem gledal malce cenike, prvega, ki mi je prišel pod roke. In so cene precej različne, od nekaj 10 funtov pa navzgor do 300 ali več. pri nekaterih avtih (BMW) je cena po defaultu višja (200 funtov), ker morajo baje nastaviti kilometre na štirih mestih v avtu, kjer se hranijo.

Ne vem. Vse skupaj je navadna ciganija in bi moralo biti zakonsko določeno kaj se sme in kaj ne ter nadzor (prijava kilometrov ob registraciji vozila, ob vsaki spremembi lastništva, ob vsakem servisu itd) + izjava lastnika ob prodaji vozila, da ima vozilo realne kilometre oziroma, da se v času njegovega lastništva vanje ni posegalo.
Če bi bilo malo volje, bi se verjetno zlahka uredilo. Pri nas pa je ni.
Povprečni kupci si radi ustvarjajo iluzije, da so v SLO naprodaj sami vrhunski rabljeni avti s 100.000 km po nadvse ugodni ceni. Prodajalci rabljenih jih veselo lifrajo iz tujine in skušajo dobiti čim cenejšo robo, da lahko na prodaji čim več zaslužijo zase.
Uradne prodajalce pa tudi ne briga. Kvečjemu še sami previjajo kilometre, najraje pri avtih, ki jih notri vzamejo v račun.

Balkan.

Problem je v cenah vozil, ki bi ob realnem prikazu kilometrov morale biti nižje. Problem je vzdrževanje vozila, saj sprememba kilometrov lahko poruši servisne intervale in se posledično ne zamenja nečesa, kar bi se moralo ob določeni kilometrini....

Pri vsem gre za navadno goljufijo, v njen pregon se sedaj nihče ne spušča, saj bi verjetno izgubil živce ob dokazovanju krivde.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.556
1.085
113
Titograd
No saj kupci tudi majo masla na glavi..... hoče recimo Passata 7 let starega za 4000 € in največ 130.000 prevoženimi.... mu ga pač daš
smile-1.gif


Hočem reči, tudi ljudje bodo mogli stopit iz oblakov da dober rabljen avto ima pošteno ceno in se ne prodaja za drobiž.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Sedaj so v oblakih zato, ker je 90% ponudbe na trgu napumpane in že psihološko ne verjamejo temu, da je lahko avto z več (realnimi) kilometri boljši nakup ker vsaj veš, pri čem si. Konec koncev pa tudi ne zaupajo tisti 10% ponudbe, da še ta ni s previtimi kilometri.
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.128
12
38
Nam tudi PRAVA zakonodaja ne pomaga. Nimamo nadzora ze pri pomembnejsih zadevah kot so km na stevcih. Zalostno ampak tako je.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
To so dosegli prodajalci. A kdo sploh še prodaja avto z 200.000 km in briljantno in preverljivo servisno zgodovino? A obstajajo v SLO prodajalci, ki bi častili tehnični pregled vozila potencialnemu kupcu? Magari tako, da bi se z AMZS zmenili za standardni postopek pregleda in ocene ohranjenosti vozila, katerega rezultat bi bilo certificirano potrdilo AMZS?
Res ne razumem, zakaj se v SLO ne najde resen uvoznik rabljenih vozil, ki bi to storil in svoja vozila prodajal s certifikatom, pol leta garancije in osnovno storitvijo pomoči na cesti v primeru okvare vozila. K temu bi lahko dodal še brezplačno nadomestno vozilo v času popravila in vse to skalkuliral v višjo ceno rabljenega vozila.

Še vedno menim, da v SLO ne manjka ljudi, ki se zavedajo neumnosti nakupa novega vozila (visoka izguba vrednost v prvih dveh letih). Ti ljudje iščejo solidno ohranjeno rabljeno vozilo po ceni, ki je cca 60% cene novega vozila. Obenem želijo odlično ohranjeno rabljeno vozilo, ki bo delovalo podobno brez problemov, kot novo.

Konec koncev so tukaj tudi ženske. Kako naj se te spoznajo na oceno ohranjenosti rabljenega vozila? A ne bi bilo lažje zagotoviti ponudbo rabljenih vozil s certificirano oceno ohranjenosti, garancijo, vključeno pomočjo na cesti in potencialnim nadomestnim vozilom v primeru okvare? Mogoče tudi servisa pri pooblaščencu.

Ko smo že pri teh servisih. V času garancije je bolj ali manj obvezno/smotrno popravljati pri pooblaščencu, vsaj pri SLO mentaliteti uvoznikov. In kaj se zgodi? Jaz peljem svoj BMW na servis k pooblaščencu, ki mi je avto tudi prodal. Vprašam za brezplačno nadomestno vozilo za tistih nekaj ur, kot je trajal servis.
Odgovor: ni šans. Ne dobite. Taksi od servisa do službe in nazaj? Ne. Briga Avto Motiv za te stvari.
Vtis? Beden. Po poteku garancije me tam več ne vidijo, tudi zaradi takšnega odnosa.
Še bolj bedno pa je, da so mi njihov avto posodili na dan nakupa, da sem se lahko z njim vozil okoli in urejal papirje. Ko pa prideš na servis pa nič. Se ti geniji res ne zavedajo, da strankam ni treba popravljati pri njih izven garancije? Poslovno smotrno bi bilo, če bi takšne stranke obravnavali prijazno v tolikšni meri, da bi bile pripravljene avto tudi po poteku garancije popravljati pri njih. Kaj jih pa stane en taksi? 10 EUR? nadosmestno vozilo? Hmm. Namesto, da stoji na parkirišču bi ga pač posodili stranki. Če bi bili pametni bi posodili takšno vozilo, kot bi si ga stranka nekoč želela kupiti. Evo, pri meni bi lepo posodili novo trojko in bi me s tem še bolj prepričali v to, da bi čez dve leti prišel po njo. Recimo temu brezplačna testna vožnja, hkrati pa še usluga stranki, ki je izbrala ta servis in ne katerega drugega.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
To iz prvega odstavka ponuja Weltauto, so pa cene rabljenih takoj malo višje kot drugje, ampak je po moje vredno živcev ob morebitnem slabem nakupu.
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Nočem delat reklame (!), ampak nekaj takega že ima Porsche Inter Auto :

Citat:
WELTAUTO - blagovna znamka prodaje rabljenih vozil:
V podružnicah Porsche Inter Auto je v vseh podružnicah prodaja rabljenih vozil zastopana pod lastno blagovno znamko. WELTAUTO je zaščitena blagovna znamka za odkup in prodajo rabljenih vozil vseh znamk. Rabljeno vozilo dobi znamko Weltauto le v primeru, ko uspešno prestane več kot 30 preverjanj in ko je v brezhibnem stanju tako iz tehničnega kot tudi vizualno. Kupcem rabljenih vozil iz programa Weltauto zagotavljamo dodatne storitve (teh je skupaj kar sedem), ki tveganje ob nakupu zmanjšajo na minimum: garancija za vozilo, ekskluzivna garancija, garancija mobilnosti, garancija za zamenjavo, nadomestno vozilo, garancija za odkup ter financiranje in zavarovanje. Užitek v vožnji tako še dolgo ostane enak kot na začetku.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Podobno piše pri BMW Premium Selection.
Kar se Porscheja tiče pa le eno. nekoč sem kupil pri njih avto. Za skoraj 20.000 EUR. Rabljeno vozilo. Tipi topi. Top oprema itd.
Lani pa izvem, da je že bilo pri kleparju. Tega seveda pri nakupu na Ptujski cesti v Mariboru nisem izvedel. Toliko o njih.
Izkušnja je dovolj, da sem za nekaj let ali celo trajno opravil z vozili grupacije Volkswagen.

Od prodajalcev pričakujem fer odnos. Plačujemo za izdelke, ki ne stanejo toliko kot ena kava v lokalu. In nikjer ne piše, da mora pred nakupom kupec oditi na šnell kurz avtomehanike in kleparstva, zgolj zato, da bo lahko količkaj uspešno nastopal proti poskusom goljufivih slovenskih trgovcev z avtomobili.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Zakaj pa dražji?

Že zdaj so dragi, avto ima (glede na obrabo zicev, volana, motorja) 300.000, prodaja se pa s "samo" 129.900 km. Ko na razprodaji.
Kar najdi pri nam trgovca, ki bo prodajal relativno nov avto z več kot 200.000 km na števcu. Ga ni. So pa zato avti.

Saj si sam odgovoril. Ko bo prevrtavanje kaznivo bodo imeli švercerji manj zaslužka, ker bojo morali uvažati normalno zvožene avtomobile, ki jih bodo stali več denarja. Sedaj kupujejo za mali denar take z zvoženimi 300k+ km in jih zavrtijo magičnih 130. Jaz sem pač mnenja, da manj zaslužka ne bodo hoteli in bojo avtomobili enostavno dražji.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Kako mu boš dokazal? Zakonsko predpisan bi moral biti sistem beleženja kilometrine ob vsakem stiku avta s servisom in državnimi organi. Baza pa javno dostopna na podlagi VIN številke. Jaz kot prodajalec bi takoj objavil svojo VIN številko in naj potencialni kupci preverijo kilometre. Jih ne previjam in me zelo moti tovrstna praksa nategovanja kupcev.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Zakaj pa dražji?

Že zdaj so dragi, avto ima (glede na obrabo zicev, volana, motorja) 300.000, prodaja se pa s "samo" 129.900 km. Ko na razprodaji.
Kar najdi pri nam trgovca, ki bo prodajal relativno nov avto z več kot 200.000 km na števcu. Ga ni. So pa zato avti.

Saj si sam odgovoril. Ko bo prevrtavanje kaznivo bodo imeli švercerji manj zaslužka, ker bojo morali uvažati normalno zvožene avtomobile, ki jih bodo stali več denarja. Sedaj kupujejo za mali denar take z zvoženimi 300k+ km in jih zavrtijo magičnih 130. Jaz sem pač mnenja, da manj zaslužka ne bodo hoteli in bojo avtomobili enostavno dražji.

Švercerjev ne rabimo na trgu. Resno.
Povsem dovolj bi bilo, če bi vsaka avtomobilska grupacija poskrbela za svojo prodajo, v stilu Weltauto in BMW Premium Selection. Poleg tega pa še nekaj splošnih trgovcev z rabljenimi vozili, ki bi zagotavljali enako raven varnosti nakupa. za vaške podjetnike, ki so pred 10, 12 leti odkrili uvoz iz tujine pa res ni prostora. Poznam enega takšnega in se čudim bebcem, ki kupujejo avte pri njemu. Šleperji z njegovimi vozili so nadpovprečno zasedeni z zgonjenimi in stolčenimi vozili, ki se kakšen teden kasneje preselijo na parkirišče, zglancani in brez napak.