Citat:
Uporabnik guardy pravi:
Sem prebral.
Kaj se mi je zgodilo ko avto sploh ni dal smernika tudi ne rabim razmišljat ane? Pač če so ljudje bumbarji nisem kriv jaz/ti. In veliko raje vidim da sploh ima žmigavce kot da ga sploh ne da. Kar je dandanes itaq standard...
Tehnologija je v avtomobilih, zato da zmanjša napake voznikov (lep primer je recimo ESP) in po možnosti prepreči prometno nesrečo. In ja, ne samo bumbarji, vsi delamo napake na cesti, le da pri kakšni napaki lahko morda tehnika prepreči, da le ta eskalira v prometno nesrečo.
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Jaz sem sedaj prvic tole videl z zmigavci... in niti ne vem, kako je to deluje pri meni
... Tako da dvomim, da je to tisto, kar narekuje ceno avtomobilom...
Se strinjam, kalibracija merilnikov je popolnoma brez uporabne funkcije, je le ''fancy'' funkcija. Glede smernikov si pa preberi spodaj.
Pa tukaj ni primaren prikaz posameznih funkcij, temveč RAZLIKE med avtomobili. Recimo oba imata vse štiri smernike in smernik, a eden ne izključi štirih smernikov, ko vključiš smernik in spelješ. Potem recimo oba imata potovalni računalnik, a pri enem moraš stalno pritiskat gumb, da ti kaže kar želiš. Torej gre se za razlike, ki jih recimo normalen potrošnik ne opazi, dokler jih ne potrebuje ali mu nekdo to pokaže.
Tipičen primer bistveno bolj opazen je bil pri meni okrog leta 2000, ko sem vozil Lantro z ABS-om. Sem moral bremzat in je ABS se vključil, mi je skoraj nogo potrgalo zaradi povratnih sunkov (ok, pretiravam) in bil sem prepričan, da sem kaj pokvaril. Pa je bil le ABS eno ali dve generaciji nazaj od nekaterih drugih avtomobilov, kjer te je takrat zavorni pedal le malo ''pobožal''. Ampak, ko kupec primerja vozili na papirju, sta imeli obe vozili ABS...
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
To, da si pustil lep del gume na voziscu zaradi takega primera pa me zelo cudi...
Ne vem zakaj te čudi? Se peljem po regionalki z 90km/h, v daljavi vidim avto z vsemi štirimi smerniki ob cesti, nekoliko zmanjšam hitrost, nakar ta z vsemi štirimi smerniki naenkrat zapelje pred mene na cesto. K sreči se je izšlo za milimetre. Zato je recimo ta funkcija kar se mene tiče zelo pomembna z varnostnega vidika.
V glavnem: namen videa je prikazati razlike med posameznimi proizvajalci in da prisotnost neke funkcije še ne pomeni, da le ta tudi identično deluje. Pač tudi razvoj takih ''nepomembnih malenkosti'' stane. K sreči pa se vsak lahko odloči sam, kaj njemu bolj ustreza.
In konkurenca je vedno dobrodošla.
In da ne bo pomote: nikakor ne trdim, da so zaradi takih zadev nekateri avtomobili (konkretno) dražji od drugih. Pri ceni itak največ odločajo prodajni kadri in njihova ocena, kakšna je najvišje cena za katero bodo prodali željeno količino vozil. Pika.