Zakaj nekateri avtomobili stanejo več...

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Citat:
Uporabnik map pravi:
2 avta rabim. Tako uporabljava vsak svojega in malo je zamenjave avtov, posledično manj štelanja.

Odvisno kako je narejeno. Sem dnevno menjaval avto in se mi je na začetku zdelo fajn potem ti pa dopizdi tiščanje tipke in čakanje da vsi motorčki naredijo svoje. Ne vem kako imajo drugi ampak moral sem tipko držat dokler se ni sedež nastavil. Če je ročno primeš ročko in porineš nazaj. Ok, razen če ti drug uporabnik ne razštela še naslona in višine.
V takih primerih se res splača včasih doplačat za vozni profil in ostale ''nujne'' stvari. Kot rečeno, odkleneš s svojim ključem in imaš še preden spelješ, cel avto nastavljen po svojih željah
cool-1.gif
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik map pravi:
Tako je razštelano je vse, vključno z vsemi ogledali.

Kadar dam poleti coupeja z el. nastavljimi sedeži in memory opcijo peljat ženi, samo pritisne "svojo" številko in se ji vse nastavi takoj, enako nato meni.
Nerodno je v avtih, kjer so sedeži ročno nastavljivi, sploh v ex touringu, kjer si je vsak od naju nastavljal sedež precej po svoje, v pajerotu recimo le naprej oz. nazaj tako da ni take panike.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Citat:
Uporabnik map pravi:
2 avta rabim. Tako uporabljava vsak svojega in malo je zamenjave avtov, posledično manj štelanja.

Odvisno kako je narejeno. Sem dnevno menjaval avto in se mi je na začetku zdelo fajn potem ti pa dopizdi tiščanje tipke in čakanje da vsi motorčki naredijo svoje. Ne vem kako imajo drugi ampak moral sem tipko držat dokler se ni sedež nastavil. Če je ročno primeš ročko in porineš nazaj. Ok, razen če ti drug uporabnik ne razštela še naslona in višine.
V takih primerih se res splača včasih doplačat za vozni profil in ostale ''nujne'' stvari. Kot rečeno, odkleneš s svojim ključem in imaš še preden spelješ, cel avto nastavljen po svojih željah
cool-1.gif

Mah, v mestnih jajčkih IMHO tudi ni tak problem.
tongue-1.gif
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.151
3.868
113
Eh jaz sem to pisal za saab 95 l. 2006. Se pravi tehnično dinozaver s konca devetdesetih.
 

elo

Dr. Rodilnik
4. sep 2007
1.630
4
38
malo tukaj malo tam
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Pa da še do konca razvijem misel... najbolj mi gre pa na smeh, ko zagledam "...popolnoma opremljenemu Audiju/Volkswagnu?Škodi xxxx" smo vklopili še..."
Popolnoma opremljen my ass. Popolnoma opremljenemu lahko dodaš kit za večjo moč, športno podvozje... Ne pa nekaj kar naj bi bilo za avto takega ranga samo po sebi umevno.
Evo.
O&O
......

[/QUOTE]

da se še malo bolj nasmejimo...

MTL, boš naslednji teden mogoče kaj v Ljubljani???
pri POLNO opremljenem passat alltracku bi rabil IZKLOPITI dve ali tri stvari!
saj to tudi gre v sklopu tvojih uslug, kajne???
3x hura za downgrade pri mtl car garage!
redface-1.gif
 

BMW1

Pripravnik
14. nov 2017
124
0
16
Pri mojem BMWju imaš tudi 4 profile kjer si lahko nastaviš 2 položaja sedeža, radio, klimo, navigacija, info na board computer. Ob vžigu samo izbereš opcijo.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Tak video bolj sodi v tole temo..
Od začetka sem gledal, pa sem hitro videl, da kaj prida ne more biti, da bi vstrajal do konca. Izklop varnostne funkcije (štiri utripalke) z drugo funkcijo, ki jo uporabljamo med običajno vožnjo in ne z eksplicitnim izklopom varnostne funkcije, je enako kot da bi pritisk na pedal za plin izklopil zavoro, ki jo tudi hkrati pritiskamo. Možno, da bo kdo kdaj prišel tudi na to idejo v uporabniškem vmesniku vozila.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
je enako kot da bi pritisk na pedal za plin izklopil zavoro, ki jo tudi hkrati pritiskamo. Možno, da bo kdo kdaj prišel tudi na to idejo v uporabniškem vmesniku vozila.
Ne boš verjel, ampak na mojem že 17 let starem VAG-u deluje ravno obratno. Če hkrati tiščiš plin in zavoro, po nekaj sekundah (NE takoj) ECU prekine oz. zmanjša vbrizg goriva
grin1.gif
.
Naj si vsak sam naredi zaključek ali je to smiselno oz. varno ali ne.
wink-1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
To je logično. Da pa nekaj izklopi varnostno funkcijo prižganih štirih utripalk in to ni funkcija, ki jo običajno izklopi, pa je daleč od logike varnostnega sistema. To opisati v videu kot nekaj pozitivnega
sprasujem se.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
To je logično. Da pa nekaj izklopi varnostno funkcijo prižganih štirih utripalk in to ni funkcija, ki jo običajno izklopi, pa je daleč od logike varnostnega sistema. To opisati v videu kot nekaj pozitivnega
sprasujem se.gif
Jah, kaj naj rečem, se pač ne strinjava. Jaz to jemljem kot izjemno pozitivno.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
je enako kot da bi pritisk na pedal za plin izklopil zavoro, ki jo tudi hkrati pritiskamo. Možno, da bo kdo kdaj prišel tudi na to idejo v uporabniškem vmesniku vozila.
Ne boš verjel, ampak na mojem že 17 let starem VAG-u deluje ravno obratno. Če hkrati tiščiš plin in zavoro, po nekaj sekundah (NE takoj) ECU prekine oz. zmanjša vbrizg goriva
grin1.gif
.
Naj si vsak sam naredi zaključek ali je to smiselno oz. varno ali ne.
wink-1.gif

je varno in namenoma tako narejeno
pedalo za plin je dvostezno, se pravi 0,2V- 4,8V in hkrati od 4.8V na 0.2V
ker ECU "ne ve", če se recimo pedalo pokvari oz. zatakne, spremlja še podatek o pedalu zavore.
V primeru, da sledi okvara pedalke, in da sta napetosti obratno sorazmerni (steza ena vs dve) in je ŠE zavora pritisnjena, prekine podatek o pedalki plina in zavira.
Pedalka ima tudi dva podatka: en gre na ECU motorni, drugi pa štop luči oz. preko bordnetza na štop lampe - to je vse za varnost....

To je normalno na večini vozil. It's a feature, not a bug :D

Kar se tiče 4ih smernikov: sam imam audi kanto model 2004, pa to deluje BP, se pravi ko daš smernik se 4je ugasnejo avtomatsko