Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
je enako kot da bi pritisk na pedal za plin izklopil zavoro, ki jo tudi hkrati pritiskamo. Možno, da bo kdo kdaj prišel tudi na to idejo v uporabniškem vmesniku vozila.
Ne boš verjel, ampak na mojem
že 17 let starem VAG-u deluje ravno obratno. Če hkrati tiščiš plin in zavoro, po nekaj sekundah (NE takoj) ECU prekine oz. zmanjša vbrizg goriva
.
Naj si vsak sam naredi zaključek ali je to smiselno oz. varno ali ne.
je varno in namenoma tako narejeno
pedalo za plin je dvostezno, se pravi 0,2V- 4,8V in hkrati od 4.8V na 0.2V
ker ECU "ne ve", če se recimo pedalo pokvari oz. zatakne, spremlja še podatek o pedalu zavore.
V primeru, da sledi okvara pedalke, in da sta napetosti obratno sorazmerni (steza ena vs dve) in je ŠE zavora pritisnjena, prekine podatek o pedalki plina in zavira.
Pedalka ima tudi dva podatka: en gre na ECU motorni, drugi pa štop luči oz. preko bordnetza na štop lampe - to je vse za varnost....
To je normalno na večini vozil. It's a feature, not a bug
Kar se tiče 4ih smernikov: sam imam audi kanto model 2004, pa to deluje BP, se pravi ko daš smernik se 4je ugasnejo avtomatsko