.... pa smo predmestje Maribora....
Seveda. Ob 5:45 in skozi gozd .....no niti mene ne.
Lej decj, smešno je pa vseeno
, res ne poznamo kako zgleda ta gozd..dejstvo, a vseeno (ne rečem, da bi živel sredi snežniških gozdov, kjer je 2.5 km do prvega naselja, kjer imajo obljubljeno, da v letu 2028 dobijo internet in bi prej srečal medveda, risa in divjo svinjo skupaj (objete) kot živo dušo na cesti.
Za žensko ne rečem...da ima strah.
...............................................
Jaz mislim, da bojo tovrstni najemi prišli prav takrat, ko bo lastništvo avtomobila že toliko rezalo v proračune (npr.) družine, da se bo naredila optimizacija in bo pri hiši (tako kot nekoč) en avto. Vzel, ga bo tisti, ki ga bo bolj rabil, drugi pa po uporabil javni prevoz, kolo, skiro, noge, aplikacijo 'prevoze', se zmenil s sodelavci, ki se vozijo v isto firmo ob istem času,... itd...opcij dovolj, ko in če začneš o njih razmišljat in jih iskat.
In ko se bo pojavila dejanska potreba po drugem avtu tudi za drugega, si bo vzel to opcijo dnevnega/tedenskega najema.
Primer: sodelavec(spada pod LJ a je služba ravno na drugem koncu LJ) ima 14 km do službe po obvoznici, in je preračunal, da ga pride ceneje (in mnogo manj stresno), časovno je na istem, če gre na vlak, ki mu ustavlja 50 metrov stran od hiše, se pripelje do centra in nato preostanek (2.5 km...čez urbani gozd
) naredi z e.skirojem (nabavil v ta namen..300 EUR). V kolikor je preveč slabo vreme bo ali šel na mestni bus (samo tu rabi še urbano) oz. počakal na kamničana vlak, ter se z njim pripeljal praktično pred firmo. Avto razmišlja, da bi prodal in bo vozil fotrovega, ko ga bo pač rabil - ker foter ga tudi praktično ne (upokojenec) - bo raje njemu dal polovico za registracijo, vinjeto, servis..kar bo pač prišlo.