YAMAHA XJ6

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.407
1.017
113
Kolikor je meni znano je na tem agregatu (iz FZ6) programsko urejeno: manj konjev na vrhu, več navora spodaj. Torej nič fizičnega.
 

motofix

Pripravnik
18. feb 2008
92
1
6
Ljubljana
Ne, fizično je to čist druga mašina. Na oko je motor isti kot pri FZ6, ki se jo je dalo odblokirat. XJ6 pa se ne da odblokirat, ker ni nič za odblokirat, pač ima 78 konjev in to je to.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.252
1.875
113
Hm..to ti veš da je tako..ali se ti zdi da je tako?

Ker na 98 konjskem (FZ6) ni bil problem odstranit zaščito da si dobil nekaj konjičev zraven.
 

motofix

Pripravnik
18. feb 2008
92
1
6
Ljubljana
Blokiran FZ6 ( 78 konjev) je imel gas omejen na 2/3 hoda ročke. Odstranil si fizično blokado, in gas ročka je šla do konca 3/3, in si mel polno moč ( 98 konjev)

Zdaj polno ljudi misli da je enako pri XJ6, pa ni. Gas ročka ima polni hod, sesalna grla so manjša, glavni računalnik, odmične gredi, glava motorja vse je drugače.

Tko da XJ6 proizvede 78 konjev in to je to. Bi se pa eventuelno dalo vse dele prenest iz FZ6 motorja, pa dobit polno moč, sam je pa cca par tisoč eur stroška.
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
48
evo me
Citat:
Uporabnik motofix pravi:
Tko da XJ6 proizvede 78 konjev in to je to. Bi se pa eventuelno dalo vse dele prenest iz FZ6 motorja, pa dobit polno moč, sam je pa cca par tisoč eur stroška.

Poleg prevelikih stroškov ne vem zakaj bi se človek ukvarjal s takšnimi predelavami. Če hočeš 98 konj pač kupiš fazerco, če ti je 78 dovolj, kupiš XJ6. Cena zavarovanje in cestnine je enaka, tako da tudi to ni nek hud argument.
Drugo je če pri 78 konjski fazerci odrežeš tisti lulček, ki omejuje hod žice plina. Dobrih pet minut dela in stvar je končana.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.252
1.875
113
Zanima me, ker je motor z 78 konjiči dokaj cenovno ugoden, mi je pa malo konjičev..torej če bi kajpridobil da ga kupim ter odstranil kako blokado/zaščito...inprišel do 'nazivnih' konjev motorja.

ampka kot kaže so to že nazivni konji.

(je pa zanimivo to da se XJ serija vrti na 10.000 vrtlajjev, FZ pa na 12.000 vrtljajev...kar bi dalo slutiti da v resnici ni pretirane razlike med agregati..in je razlika v moči zgolj 'natavljeno' drugačeno maks. število vrtljajev.)
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Zakaj pa hočeš na vsak način odstranit blokado? A ni boljše kar v originalu kupit več konj. Edino če je kaj zavarovanje cenejše, al pa zarad izpita?
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
48
evo me

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.252
1.875
113
Ahm...v tej je fora!

Flip...zakaj?...vse se vrti koli denarja (cel svet..tudi jaz). Torej če jemoč kupit (npr.) 78 konjskega za 5.400 EUR..zakaj bi dal 6.200 EUR za 100 konjskega? Če lahko prvemu odstranim blokado pa sem na istem.

Po tem sistemu je šlo pri Yamahi s fazerejem..zdaj so pa ločili..Fazer ima cca. 100 konj, XJ6 pa 78...cenovno pa je nekje 800 EUR razlike.

(grem jutri na test XJ6-ke da vidim kako zgleda teh 78 konj v živo).
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Aha. Jst sicer mam XJ6, naked verzijo, ampak kakih uporabnih podatkov ti ne morm dat, je to moj prvi motor.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Zanima me, ker je motor z 78 konjiči dokaj cenovno ugoden, mi je pa malo konjičev..torej če bi kajpridobil da ga kupim ter odstranil kako blokado/zaščito...inprišel do 'nazivnih' konjev motorja.

ampka kot kaže so to že nazivni konji.

(je pa zanimivo to da se XJ serija vrti na 10.000 vrtlajjev, FZ pa na 12.000 vrtljajev...kar bi dalo slutiti da v resnici ni pretirane razlike med agregati..in je razlika v moči zgolj 'natavljeno' drugačeno maks. število vrtljajev.)

Ni tako, XJ dejansko vleče prej in je za vožnjo bolj prijeten motor. Za stiskat je pa fazerca, sam kaj ko je ponavadi že vse mimo preden se fazer obrne do uporabnih obratov.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.252
1.875
113
Citat:
Uporabnik flip pravi:
Aha. Jst sicer mam XJ6, naked verzijo, ampak kakih uporabnih podatkov ti ne morm dat, je to moj prvi motor.

načeloma zadovoljen z njo? (je kaj kar te moti oz. ti je posebej všeč?)...si kaj pred nakupom gledal konkurenco ..Honda, Kawasaki, Suzuki?

Mene osebno najbolj mika Honda (hornet) samo je cenovno...u hu hu.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.252
1.875
113
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Ni tako, XJ dejansko vleče prej in je za vožnjo bolj prijeten motor. Za stiskat je pa fazerca, sam kaj ko je ponavadi že vse mimo preden se fazer obrne do uporabnih obratov.

Po podatkih ima XJ6 max. navor pri 8.500 fazerca pa pri 10.000 kar je kar nekaj razlike...seveda pa...zavisi kako se to odrazi dejansko, ko si na motorju (za prvega bom videl čez eno uro...samo primerjave ne bom mogel delat
smile-1.gif
)
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.407
1.017
113
Če nisi prevelik poglej še za SV-jev. Konjenice sicer nima prav velike, ima pa veliko navora. Z ustreznim izpuhom ~75KM in ~70Nm. Skoraj ves navor in konjenica pa že med 3.000 in 5.000rpm
grims-1.gif


Ni pa 2-valjnik tako uglajen kot so ti tamali 4-vrstni mlinčki. Določene vibracije so prisotne.
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Sm zadovoljen ja, drugače pa kaj posebej izpostavit ne morem, mal premalo izkušenj z drugimi motorji, poleg mojega sem vozil samo še Monstra 900 in Suzukija GSR 600. Dost umirjen motor je ta XJ6, se jo da normalno peljat tam od 3000 naprej, tud kakih nenormalnih sunkov ni v višjih obratih, pa lepo je vodljiva. Ko sm z Monstra šel nazaj na Yamaho se mi je zdel da sm se na kolo usedel. Pa kar se zvoka tiče je zelo tiha, ko se z nizkimi obrati pelješ skoz mesto npr, se sliši kot kak automatic.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.252
1.875
113
SV?..hm..bom rabil malo obrazložitve
smile-1.gif
. Sem pa drugače bolj kot ne (pre)velik, tak da kaj manjšega ni zame.

Evo nazaj s testa...moram rečt da me je stvarca kar navdušila. Lepo vleče že pri nižjh vrtljajih (4.000), pa če je sila malo namečeš dol..od 8.000 naprej je pa itak divje. Sem kar zagret..pa za čuda se mi celo bolj dopade z masko kot brez (fazerca z masko mi ne potegne).

(šel od Lj. Rudnik do Ribnice).