Vzhodna obvoznica in Golovec

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.043
113
Imam idejo: ko je na slovenskem avtocestnem križu prepovedano prehitevanje s tovornimi vozili, prepovejmo uporabljati prehitevalni pas za vozila s samo enim človekom ;)
 
  • Haha
Reactions: Hanzi

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.043
113
Avtomatske kamere :D . Na zahodu to gotovo že znajo, ker ponekod poznajo ločene vozne pasove dovoljene za uporabo samo za vozila z več potniki.

Nekaj prednosti skupinskega prevoza je naštetih v nadaljevanju.
 Uporaba posebnih prometnih pasov namenjenih samo za vozila z več potniki. V ZDA in Kanadi jih zasledimo pod oznako HOV (ang. high occupancy vehicle). Najbolj razpoznavni znak za tak prometni pas je štirikotnik diamantne oblike. Tudi v Evropi lahko zasledimo podoben pristop. Npr. v Madridu so na avtocesti N-6 uvedli pas za vozila z več potniki. V mestu lahko vozila z dvema ali več potniki uporabljajo pasove rezervirane za avtobus in taksi. Pričakovan prihranek časa vožnje z avtom je od 10 do 15 minut, z avtobusom pa 20 minut. Manjša naj bi bila tudi poraba goriva in onesnaževanje zraka zaradi manjšega števila vozil na cesti.
 Nižji stroški vožnje in krajši čas potovanja. Kot zanimivost lahko omenimo, da so na avtocesti A8 Milano – Varese in A9 Milano – Como uvedli popust pri cestnini, v kolikor so v vozilu vsaj 4 osebe. Na omenjenih avtocestnih odsekih velja odprti sistem cestninjenja. Na cestninski postaji Milano sever je posebna plačilna niša za vozila z vsaj štirimi potniki, kjer uslužbenec preveri število oseb v vozilu in prizna 70 % popust pri plačilu cestnine (vir: www.autostradecarpooling.it).
vir
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.293
1.920
113
Avtomatske kamere :D . Na zahodu to gotovo že znajo, ker ponekod poznajo ločene vozne pasove dovoljene za uporabo samo za vozila z več potniki.


vir
Ločene vozne pasove?

Pa tu je problem, ker imamo zgolj dva...

Delno bi se dalo omiliti šihtarske konice z bolj raztegljivim prihodom na delo oz. da se zamakne na bolj zgodnjo uro. Tako imaš sam manj gužve, kakor ti ne delaš gužve. Marsikje narava dela to omogoča.

...Pri nas se trudimo vvtej smeri, da bi bil prihod od 6.30 dalje (zdaj od 7ih)... pri 850 zaposlenih se tudi na cesti ze nekaj pozna.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
1695233215546.png


Pa sploh nea bo gužve ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: hermann

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.293
1.920
113
Ta del obvoznice pri BTC.ju, sem pričakoval da bojo vsaj od rondoja do izvoza BTC naredili 3 pas (in pofurali odstavnega, z eno ali dvema SOS linama) in razbremenili vsaj ta del, kjer se vse zapaca...a...zakaj že? To se bo (morda) delalo naknadno.

Sem se danes peljala po novem odseku...dejansko so pustili vključevalni pas od rondoja vse do izvoza za BTC - torej je kot neki tretji pas (z ločeno SOS lino). Pohvalno.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.071
3.559
113
41
Lj

krko

Guru
5. sep 2010
2.737
1.414
113
Dokazano je, da se tako poveča pretočnost skozi ljubljanski obroč, vendar pa je zelo pomembno, da se bomo vozniki hitrostnih omejitev držali, hkrati vzdrževali varnostno razdaljo, ne izsiljevali levo ali celo desno po odstavnem pasu. Zelo pomembno bo sodelovanje policije, da bo izvajala nadzor, saj se brez tega po dosedanjih izkušnjah vse skupaj ne bo obneslo.”
Kot še menijo na Darsu, bo največji izziv prepričati voznike, naj vozijo, ko je prižgana neka omejitev, denimo 100 kilometrov na uro, le toliko, pa čeprav tam, kjer je voznik v tistem trenutku, ni zastoja. “Največja težava je, da je zastoj za prvim zavojem. In če ne upoštevamo te omejitve in namesto 100 vozimo kar 130 kilometrov na uro, se prej ali slej zgodi, da moramo zavirati, in ko en avtomobil zavira, drugi za njim zavira še bolj, tretji za njim se ustavi, četrti za njim trči, po tistem vemo, kakšne zastoje imamo.”

Brez sekcijskega merjenja hitrosti ne bo (želenega) učinka. Za vzpostavitev le-tega, pa bodo potrebne tudi spremembe v ZP-1 in ZPrCP za poenostavitev prekrškovnih postopkov.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

krko

Guru
5. sep 2010
2.737
1.414
113
Na tem zemljevidu je lepo prikazana pogostost prekoračitve najvišje dovoljene hitrosti. Če dobro pogledamo, je na vseh 4 razcepih LJ obvoznice kjer je hitrost omejena na 80km/h, pogostost prekoračitve največja. To je poleg količine vozil tudi eden izmed glavnih vzrokov za zastoje.

1.PNG


2.PNG


 
  • Všeč mi je
Reactions: zakajaltersuxu

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.608
88
48
Na tem zemljevidu je lepo prikazana pogostost prekoračitve najvišje dovoljene hitrosti. Če dobro pogledamo, je na vseh 4 razcepih LJ obvoznice kjer je hitrost omejena na 80km/h, pogostost prekoračitve največja. To je poleg količine vozil tudi eden izmed glavnih vzrokov za zastoje.

Poglej priponko 73713

Poglej priponko 73714


To je poleg količine vozil tudi eden izmed glavnih vzrokov za zastoje.
A punto.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.507
6.275
113

Izvajalec, podjetje Komunalne gradnje, je dela za ureditev Šmartinske ceste od odcepa za Šmartno in Tomačevo do križišča za Trbeže v Sneberjah začel v začetku lanskega oktobra. Sprva je promet potekal izmenično enosmerno, od letošnjega junija pa je približno kilometer te ljubljanske vpadnice od križišča Šmartno in Tomačevo do Sneberske ceste popolnoma zaprt za promet.

Najprej je bila zapora predvidena do septembra, takrat pa je bila podaljšana do 31. oktobra.

Zaradi zagotovitve ustrezne ravni varnosti vseh udeležencev ter čim hitrejše in čim bolj kakovostne izvedbe je tako predvidena popolna zapora do 15. decembra, rok dokončanja vseh del pa je še naprej 29. december.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.607
1.013
113

Izvajalec, podjetje Komunalne gradnje, je dela za ureditev Šmartinske ceste od odcepa za Šmartno in Tomačevo do križišča za Trbeže v Sneberjah začel v začetku lanskega oktobra. Sprva je promet potekal izmenično enosmerno, od letošnjega junija pa je približno kilometer te ljubljanske vpadnice od križišča Šmartno in Tomačevo do Sneberske ceste popolnoma zaprt za promet.

Najprej je bila zapora predvidena do septembra, takrat pa je bila podaljšana do 31. oktobra.

Zaradi zagotovitve ustrezne ravni varnosti vseh udeležencev ter čim hitrejše in čim bolj kakovostne izvedbe je tako predvidena popolna zapora do 15. decembra, rok dokončanja vseh del pa je še naprej 29. december.
Kero norčevanje...
 

tomazpog

Fizikalc
30. maj 2009
131
39
28
Zdaj samo še gledamo, kje še bo izvajalec podjetje Komunalne Gradnje.. Tam , kjer bo, lahko čas gradnje kar takoj v glavi podaljšamo za cca 300% ...
 

tomazpog

Fizikalc
30. maj 2009
131
39
28
Lahko pa nas bodo presenetili in bo ob odprtju pod cesto parkirna hiša v 4 nadstropjih in nov trgovski center s stadionom :p:valjamse:
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen