Vzdrževalec / polnilec akumulatorja

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.133
4.112
113
Za 40EUR dobiš litionske powerbanke ki dajo 500A zagonskega toka in imaš to za rezervo ko ti avto ne vžge! :rolleyes:

Ali pa še ceneje, pustiš avto v klancu vsakič pa ga na potisk vžigaš če se sprazni akumulator (tu sploh ne rabiš dobrega akumulatorja, dokler je noter tekočina in niso celice v stiku ima lahko 0 kapacitete pa bo deloval).
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.133
4.112
113
Kako bi ti avtomatika na potisk vžgal?

Na dovolj dolgem klancu bi najbrž šlo če je star avtomatik s pretvornikom navora. Bistveno je da ga na nek način spraviš v prestavo, sedaj kako to doseč je pa odvisno od izvedbe menjalnika. Zaradi pretvornika navora pa rabiš nekaj več hitrosti, ampak kot rečeno na dovolj dolgem klancu to ni problem! :fredi:
 
  • Haha
Reactions: tony in Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.281
5.625
113
Sm vedu da boš McAjvr....prov čaku sm na tvoj odgovor :D
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
a zakaj ga je treba 1x na mesec na CTEK dajat?
večji moderni avti, sploh če gospa zjutraj prižge ogrevanje stekel, ogledal in gretje zadnje plati, pelje se pa 15minut, NI ŠANSE, da se akumulator napolni.
Če imaš pa še kak webasto, je pa za 30min webasta treba avto vozit vsaj uro ali uro in pol...
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad, Pepe in RoMeX

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
Na dovolj dolgem klancu bi najbrž šlo če je star avtomatik s pretvornikom navora. Bistveno je da ga na nek način spraviš v prestavo, sedaj kako to doseč je pa odvisno od izvedbe menjalnika. Zaradi pretvornika navora pa rabiš nekaj več hitrosti, ampak kot rečeno na dovolj dolgem klancu to ni problem! :fredi:


Dej probej.. večkrat.. ko bo menjalnik zaropotal me pokliči, zrihtamo ugodno, alter popust included :D
 
  • Všeč mi je
Reactions: Mr_Wolf in tony

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.133
4.112
113
a zakaj ga je treba 1x na mesec na CTEK dajat?
večji moderni avti, sploh če gospa zjutraj prižge ogrevanje stekel, ogledal in gretje zadnje plati, pelje se pa 15minut, NI ŠANSE, da se akumulator napolni.
Če imaš pa še kak webasto, je pa za 30min webasta treba avto vozit vsaj uro ali uro in pol...

Taki avto imajo (ali pa naj montirajo) AGM akumulator, ki nudi zagon tudi pri 10% SOCa. Z normalno porabo lahko cel mesec furaš na AGMju brez da ga sploh fila alternator za izgube narejene med stanjem.

Za webasto in ostale velike porabnike ob mirovanju je pa edini pravilen način itak uporaba sekundarnega akumulatorja z ločenim polnilnlnim krogom.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
Taki avto imajo (ali pa naj montirajo) AGM akumulator, ki nudi zagon tudi pri 10% SOCa. Z normalno porabo lahko cel mesec furaš na AGMju brez da ga sploh fila alternator za izgube narejene med stanjem.

Za webasto in ostale velike porabnike ob mirovanju je pa edini pravilen način itak uporaba sekundarnega akumulatorja z ločenim polnilnlnim krogom.
misliš AGM ali DEEP CYCLE akku?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.133
4.112
113
(Deep) cycle baterija, AGM je nekako najbolj robustna in popularna tehnologija za take potrebe. Imaš pa jasno tudi zalite in gel deep cycle, se oproščam za napačno "poimenovanje".
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.939
9.483
113
Na dovolj dolgem klancu bi najbrž šlo če je star avtomatik s pretvornikom navora. Bistveno je da ga na nek način spraviš v prestavo, sedaj kako to doseč je pa odvisno od izvedbe menjalnika. Zaradi pretvornika navora pa rabiš nekaj več hitrosti, ampak kot rečeno na dovolj dolgem klancu to ni problem! :fredi:
Sodobnega avta na potisk ne vžgeš, pa če se pretrgaš, ker gre ob prenizki napetosti vse narobe. O avtomatiku pa ne rabiva zgubljat besed. Ni to Tomos.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

luka51

Guru
16. avg 2007
14.474
5.766
113
Daleč od tega. So pa bli CTEK prvi s takim načinom delovanja in so si ustvarli neko ime. Ostalo so kopije.
In glede na to, da so cteki kot "prva vgradnja" pri kakih superšportnikih je nekaj zadaj ziher.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

sad

Guru
24. avg 2007
21.110
9.754
113
Za denar ki ga bi dal za polnilec kupiš aku. Če avto stoji ga pa na 10 dni ko je sonček zalaufaš se odpelješ en krog da se premiga pa je.
Malo se zakomplicira, ko so ''doma'' 4 avti, traktor, 3 motorji, potem se pa še komu posodi polnilec. Naenkrat je tako ta polnilec od CTEKa zelo poceni :).
Pa če pogledamo še ekološki vidik, ko recimo en akumulator zdrži konkrektno dlje časa...
 

roCkY

Majstr
2. sep 2007
2.555
457
83
Velik so vredni prišparani živci, ko po nekaj mesecih le ključ obrneš. Življenska doba pa se podaljša pri normalnem accuju. Kolk je tećko reči, ker uporabe so zelo različne. Ponavadi ga ne menjam takoj ko mal ošvohni ampak dobi mal dodatne župce bolj redno.
Mala baterija 14Ah mislim da je bilo v ATV-ju (z dvokolesnimi motroji in njihovimi accuji izkušenj nimam) pa neglede na znamko ni hotela živet več kot sezono. Bil ji je namenjen najmanjši Cetec a ji ni nič pomagal. Res pa je bil pol leta le štart na štart kar ubije accu. Večinoma premikanje in smrdenje na zelo zelo kratke razdalje le kak topel vikend omembe vredna turca.
Zadevo sem zamnjal z EV UTV. Kolk bodo baterije zdržale bomo vidli. Četrta sezona je šla prek pa še ni neke večje degradacije. Grejo pa accuji na balansiranje vsake tolko na Cetek ker so 4 v vrsti in se kar konkretno pozna, ko meriš po polnenju z vgrajenim polnilcem. Zakaj tako pojma nimam ker na viličarju razlike med celicami praktično ni. Čudne baterije ali čuden USA made polnilec. Jamra pa se glede tega precej na uradnem Polaris forumu. Skratka svinčenih baterij je na dvorišču preveč. Kaj novejšega predvsem za v UTV pa je predrago.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.507
5.054
113
Na opel zafiri letnik 2000 je tudi prvi akumulator vzdržal do 2010. Potem se je avto prodal in je mogoče vzdržal še malo. Diesel, tako da je imel z zagonom nekaj dela. Avto se je sicer redno uporabljal in je naklepal 320.000. To pa je po mojem tudi prvi nujen pogoj, da ima akumulator v avtu upanje na daljše življenje. Če ni rednih voženj, če je preveč kratkih voženj, niti pod razno ne more tako dolgo živeti. Doživeti ne sme nobene napake na napeljavi ali napake lastnika, ki bi ga enkrat globoko spraznila. Ali pa alternatorja, ki ne polni z optimalno napetostjo. Tu je veliko nekih pogojev za katere akumulator pravzaprav ni kriv.
 
  • Všeč mi je
Reactions: map in sad

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.939
9.483
113
Po mojih izkušnjah je tukaj še en faktor. Akumuilatorji, ki so bili v kabini (C8, Xsara picasso) so bistveno dlje zdržali od tistih v motornem prostoru.