Vzdrževalec / polnilec akumulatorja

backo123

Pripravnik
18. dec 2012
49
11
8
Evo sem kupil tudi sam CTEKa pri nas poleg Lidlovega, ki ga že imam. Glede CTEKa sem bral, da gre lahko po parih letih tisti mode gumb in da so baje tanovi zapečateni in pol se slikaj... No saj itak bomo šli paja počas na električne avte in pol takile polnilci bojo šli povečini tudi na odpad/arhiv...

Glede multimetra sem ga kupil na ebay pred leti nek UNI-T UT139C okol 22 EUR. Samo gledam so sedaj cene šle ornk gor od takrat. Gledal sem, da ima priključek za napetostno merjenje, A in mA ločeno recimo.
 
  • Haha
Reactions: Hondi

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.086
5.654
113
Pa saj klešče iz Lidlovega bodo od včeraj naprej dobre tudi za kaj drugega :)
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
Imel sem lidlovega, pa je po par letih in par priklopih šel papa.
Sedaj imam ctek-a 5-tko in zaenkrat dela. Realno se to precej malo rabi. Kakega od avtov redko priklopim, mogoče sedaj bom, ko ste se tako razpisali in je manj daljših voženj. Na začetku zime dopolnim na dveh traktorjih in mogoče še enkrat proti koncu zime ali za kako uro, če mora stvar sredi zime v hudem mrazu na delo. Traktorja imata akumulatorja cca 100 Ah in to še gre s tem. Nekdaj smo za traktorje imeli iskrin polnilec z neko skalo (verjetno A). Tisto je akumulator malo "pokuhalo", očitno je v določenem obdobju pretiravalo z napetostjo. Ampak vseeno so akumulatorji to nekako preživeli, le celice je bilo potrebno odpreti in bolj pogosto doliti destilirano vodo.
 
Nazadnje urejeno:

roCkY

Majstr
2. sep 2007
2.532
439
83
Evo sem kupil tudi sam CTEKa pri nas poleg Lidlovega, ki ga že imam. Glede CTEKa sem bral, da gre lahko po parih letih tisti mode gumb in da so baje tanovi zapečateni in pol se slikaj... No saj itak bomo šli paja počas na električne avte in pol takile polnilci bojo šli povečini tudi na odpad/arhiv...

Glede multimetra sem ga kupil na ebay pred leti nek UNI-T UT139C okol 22 EUR. Samo gledam so sedaj cene šle ornk gor od takrat. Gledal sem, da ima priključek za napetostno merjenje, A in mA ločeno recimo.
Ceteki z modrim gumbom so crkovali. 4-5 let mislim da so zdržali vsi. Prve nabavil pred verjetno več kot 10 leti. Nehl je delat gumb. Če ostane v pravem načinu je še uporaben. Ne moreš pa menjat režimov. Ne smeš pa ga dat za varuško v načinu polnenja in je za zimo nuporaben.
Novejši so zaenkrat OK. Večina 5.0 ker je čisto dovolj za vzdrževanje tudi večjih accujev Cca. 10 jih trenutno "babysita" prek zime. Je milina priti do vozila in odpeljat. Na kmetih pozimi precej stoji a nikol ne veš kdaj bo treba kaj migat in tisto kar rabiš je najbolj daaaaleč zadaj. Tudi osebni avti, kombi,.. gre na polnilc, ko ni vsak dan v rabi. Ko si pripraviš priključke na vozilih niti zamudno ni. Nekateri so priključeni po 4 mesece in več.

Sem probal kar nekaj zadev v času, ko so modrogumbni crkovali, pa je nazdnje Cetek še najmanj problematičen. Accuji držijo najdlje. Pač 65€ ' nemški DDV ni ravno cifra + poštnina, da bi se bilo vredno ubadat z praznimi baterijami. Powerbanki pa,... Ko ga rabiš je prazen.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.086
5.654
113
A odklapljaš kleme pri stoječih zadevah al polniš kar tako kot je?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.414
5.693
113
daš gor oni kabl z vtičnico in polniš.
Za navadno poljnjenje načeloma ni nekega straha. Razen če gre kaj hudo narobe v polnilcu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.086
5.654
113
Sem ravno na YT gledal......ok ja za vzdrževanje kjer so nizki tokovi bi rekel ok ja.....

Za kaj več pa ne vem če je pametno direkt na kleme dat da ne skuri še kaj.....sploh pri sodobnih avtih kjer maš polno "speče" elektronike....
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.414
5.693
113
Kaj boš skuril?
ctek dela z 14.4/14.7 na normalnem polnjenju. Alternator pa naj bi dal od sebe 13,5V do 14,5V (+-) pri normalnem delovanju brez poškodb za elektroniko.
Drugo je recond ki nabija do 15,8V.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Kamele0N

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Kaj boš skuril?
ctek dela z 14.4/14.7 na normalnem polnjenju. Alternator pa naj bi dal od sebe 13,5V do 14,5V (+-) pri normalnem delovanju brez poškodb za elektroniko.
Drugo je recond ki nabija do 15,8V.
Točno to. Sem že par strani nazaj napisal, da za recond je treba aku odklopit, za ostalo pa pri uporabi KVALITETNIH polnilcev ne bi smela biti težava.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.458
1.458
113
Kaj vam pa tako prazni akumulatorje, da mesec ali dva ne zdržijo? Saj ko ga v nuji kupiš na pumpi ali leklerku je tudi pol leta star, nikoli dofilan....pa dela. Razumem za delovne stroje pa iztrosene akuje, ampak za osrbne avte? Al ste dilerji vsi?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
Če bi sodobni avto res stal mesec ali dva, mogoče ne bi več vžgal, ker je danes stalni porabnik vsaj centralno zaklepanje in še kak alarm, kaka ledica ... Star traktor ali yugec sta glede tega manj problematična. Če je vse ok na napeljavi, tam ni nobene porabe.
Spomnim se sorodnikov od žene, ki so pred kakimi 20-imi leti prišli z Amerike na obisk Na letališču se jim po par tednih odsotnosti še ni nikoli zgodilo, da bi avto vžgal. Zmeraj je akumulator po tako dolgem postanku rabil pomoč.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
15 let nazaj so imeli v enem podjetju S klaso (no lastnik/direktor). Ker je bil stalno okrog po svetu in je avto stal tudi po teden in več, je vsaj enkrat mesečno akumulator crknil, tako da je hišnik dobil novo zadolžitev enkrat tedensko vžigat avto za 1 uro, hehe.
 

landcruiser

Fizikalc
19. sep 2007
288
33
28
Tudi jaz dam glas za CTEK. Uporabljam dva CTEK polnilca (MXS 5 in MXS 5 tes& charge). Oba že 7 let v uporabi, na avtu ki ima dva akumulatorja in precej stoji. S tem da imam narejeno instalacijo, kot jo uporabljajo gasilci in podobne službe, tako da sta polnilca v garaži na steni, avto pa je povezan preko magnetnih priklopov. CTEK ima funkcijo vzrdževalnega polnjenja, tako da sta lahklo polnilca priklopljena cel čas ko avto stoji. Prej sta mi akumulatorja zdržala malo čez štiri leta, zadnji komplet, ki pa je bil občasno priklopljen na polnillce v zimskem času, pa je zdržal 6 let.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.414
5.693
113
Daj maš kaki link do magnetnega priklopa? Jaz mam enega plug-ina doma pa bi rabil nekaj takega (beri avto, ki je skos na polnilcu ker neka stvar popije aku čez vikend)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.086
5.654
113
landcruiser...
Sam imam tudi 2 accuja....ker J95 ima pač 2....zadnjič pa odprem havbo ene J9 (ta kratka šasija) in presenečenje... Ima vse isto, še polička za drugi accu je tam...ampak prazna....vprašam lastnika zakaj je enega odklopil. Pa pravi da ne....da je to normalno....da 2 accuja ima samo dolga izvedba...

Očitno se da predelat tudi to na enega....
 

landcruiser

Fizikalc
19. sep 2007
288
33
28
landcruiser...
Sam imam tudi 2 accuja....ker J95 ima pač 2....zadnjič pa odprem havbo ene J9 (ta kratka šasija) in presenečenje... Ima vse isto, še polička za drugi accu je tam...ampak prazna....vprašam lastnika zakaj je enega odklopil. Pa pravi da ne....da je to normalno....da 2 accuja ima samo dolga izvedba...

Očitno se da predelat tudi to na enega....
Pri meni je situacija, da avto vžiga na 24v, zato se rabi dva akumulatorja, drugače bi mirno lahko imal samo enega. Vsekakor pride prav drugi akumulator, ko vgradiš dodatne porabnike (vitel, hladilnik, ...)
 
  • Ljubezen
Reactions: Kamele0N

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Za denar ki ga bi dal za polnilec kupiš aku. Če avto stoji ga pa na 10 dni ko je sonček zalaufaš se odpelješ en krog da se premiga pa je.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe