VW Touareg vs Land Rover Discovery

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
sam sem imel patha. v teren ga nisem nikoli zapeljal resno. enkrat sva šla s fantom po gozdu, po dežju. ni bilo zanimivo, ko držiš volan levo, on pa gre naravnost z rahlim odklonom v desno, proti smrekam. drugič sva bila spet v gozdu, je bil manever obračanja, ker na blatu nisem vedel ali bo šel ven, ali ne. obakrat sva po kilometru takega terena pripeljala domov zemlje za lep vrtiček. seveda je sledilo pucanje itd pred uvozom v garažo.

potem je bil en suhi gozd, ko sva zavijala z lepe ceste, gozdne, na en kolovoz in je avto stal na dveh in se guncal. mal gor, mal dol. ti pa ne vidiš kam sploh gre in ali si zadel tja kamor si želel predhodno.

in en vzpon na smučišče..v dežju, po travi. ko se je ustavil in začel drset dol, so zdrava marije padale kod žetoni iz slota mašine. sem zgrešil ograjo, hišico, in vse ostalo. smo še pol ure sedel trdi.

vse to je bilo zaradi gušta. da je pa prav prišel višinsko in 4x4 je pa enkrat na ac, ko je čez noč zapadlo 20 cm snega, nič ni bilo spluženo, ac zvožena in je bilo treba zavit v cel sneg na pumpo. no, tam je bil pa filing odličen.

zdej pa še o gc. sosed ga rine iz dvorišča dnevno in dnevno jamra kok je slabši od prejšnjih. kako ga matra vse ta 8 stopenjska avtomatika oz menjalnik ne dela kot bi želel v nobenem primeru. krivi ekologijo in vse filtre. in da je s starim rinil nekam v julijcih do koče, ko so drugi obstali, da sedajz novim pa že lep čas on pešači. teren je pa tak, da so gor še znali priti, dol pa noben ni upal. avto je 14 letnik in pravi, da bi kupil drugega, sam da jeep še ni rešil vsega sranja, ki ga je anredil s tem in da ne bo menjal, ker ni napredka, drugo znamko pa ne želi. aja, patriota pa pravi, da so sestavili na ponedeljek in je zato imel morje težav. vzrok so odkrili po nekaj letih, prebijanje mase.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Grem k sorodniku po 20 let starega clia, ti pa vzemi tvojega terenca, pa bova sla na teren kakšnih strmih in mokrih klancev se bom moral izogniti, ker bom zakopal, drugje pa....pedal to the metal
Ok a grem lahko jaz. Pa teren izbiras pol ti, pol jaz. Ker lastniki ne offroad vozil ste zelo pogumni.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.739
15.786
113
in en vzpon na smučišče..v dežju, po travi. ko se je ustavil in začel drset dol, so zdrava marije padale kod žetoni iz slota mašine. sem zgrešil ograjo, hišico, in vse ostalo. smo še pol ure sedel trdi.

Tole je moralo pa biti res j3beno :/ Sem že doživel nekaj podobnega a sigurno v veliko manjšem merilu in je bil res izjemno beden oblutek tako da me zdaj kar zvije v želodcu, ko si samo zamislim tvoj dogodek....
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.705
113
pri taščici
Podobno se traktorjem na pomrznjenem delu travnika.
Se ni videlo da je v senci zmrznjeno spodaj.
Najprej prikolica zdrsnila, potem se traktor za njo. po nekaj 10 metrih se ustavim na manjši ravnini pred robom. Če bi šel čez rob, bi se kotalil
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.952
-393
113
Tole je moralo pa biti res j3beno :/ Sem že doživel nekaj podobnega a sigurno v veliko manjšem merilu in je bil res izjemno beden oblutek tako da me zdaj kar zvije v želodcu, ko si samo zamislim tvoj dogodek....

dobr, sam tole je cisto izzivanje. to lahko vsak predvidi ki je kdaj bil na mokri travi.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.739
15.786
113
Moj dogodek je bil na javni strmi cesti med Ambrožem pod Krvavcem in Krvavcem, kjer sem naletel na večjo ledeno ploskev pod sveže zapadlim snegom, se ustavil in začel drseti nazaj v rikverc. Malce drugače kot igranje po smučišču, iz več pogledov, ampak mi je ratal rešit brez da bi na prvem ovinku, ki je bil prekleto blizu, zleteli po bregu dol s ceste.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.456
346
83
34
Jest sm šel enkrat frajarit po snegu v hrib po eni gozdni cesti ob 2h ponoči sredi ničesar. Na 3/4 hriba se mi avto ustavi in začne drset proti potoku, stvar sem nekako rešil in avto se mi je postavil pravokotno na cesto. Zbudim kolega, mu naročim naj prinese 2 lopati in ga 1 uro čakam v hosti sredi ničesar pri -10. Odkopljeva sneg okoli in okoli avta do makedama, zavijem kolo do konca v levo, ročna in po gasu. Hvala bogu sem ga obrnil, ker placa za manevriranje ni bilo več. Aja, stare Eskimo S3 sm mel, budala. :valjamse::nigladek:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.952
-393
113
Moj dogodek je bil na javni strmi cesti med Ambrožem pod Krvavcem in Krvavcem, kjer sem naletel na večjo ledeno ploskev pod sveže zapadlim snegom, se ustavil in začel drseti nazaj v rikverc. Malce drugače kot igranje po smučišču, iz več pogledov, ampak mi je ratal rešit brez da bi na prvem ovinku, ki je bil prekleto blizu, zleteli po bregu dol s ceste.

govoril sem za softijevo početje....

imamo pa vsi podobne projekte za sabo vidim... tok tok po lesu, da se je vedno ok končalo!!

jest če grem na sneg je avtu obvezno lopata, štrik in sixpack. pa kakšen euro je fajn imet pri sebi, če je treba kakšen traktor klicat... še flašncug mi manjka... pol je pa skor vse.

pravijo da tud ni švoh tud kakšna deka, če je treba prenočit...
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Matey

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.739
15.786
113
Kot si napisal. No pa še kak drug kolega s svojim vozilom je tudi zaželjen, manj šans za traktor klicat :D

Drugače pa imam jaz pozimi vedno deko v avtu že po defaultu + se par dodatnih stvari. Nikoli ne veš kaj bo na cesti...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.072
113
Kaj sedaj nakladate o tem kako se vi zaplezate in kako se rešujete? Odprite si svojo temo! :gorjaca:

Malo ontopic ...

Glede drsenja počez in navzdol po drseči cesti je landrover v freelanderju 1 (leta 1997) predstavil serijsko sistem HDC (hill descent control). To je sistem ki nadzira in vzdržuje hitrost in smer vozila po klancu navzdol s pomočjo ABS tipal in zavor. Tak sistem v različnih variacijah in nadgradnjah se uporablja še danes, pa uporablja ga tudi večina sodobnih vozil (pod istim ali drugimi imeni) ki naj bi šla kdaj na teren. Sodobni sistemi na vozilih z reduktorjem zmorejo vzdrževat hitrosti tja do minimalnih 1km/h in pri sodobnih pogonih znajo vektorsko dozirat navor na kolesa kjer se ga rabi ter hkrati zavirat kolesa kjer se rabi zaviranje, vse skupaj je toliko zmogljivo da dejansko "presega" meje šoferjeve fizike in omogoča vodljivost tudi v situacijah ki se jih tu omenja. Stvar je dejansko toliko dobra da se je uveljavila in marsikje izpodrinila nizke prenose (reduktor) ker se jih enostavno ne rabi več, oz. pri vozilih z reduktorjem je sistem še bolj fino dodelan in zna izvajat polžje spuste brez da bi šofer sploh kaj tikal v vozilu (samo še obrača volan, to je to).
 
  • Všeč mi je
Reactions: msenjur