sam sem imel patha. v teren ga nisem nikoli zapeljal resno. enkrat sva šla s fantom po gozdu, po dežju. ni bilo zanimivo, ko držiš volan levo, on pa gre naravnost z rahlim odklonom v desno, proti smrekam. drugič sva bila spet v gozdu, je bil manever obračanja, ker na blatu nisem vedel ali bo šel ven, ali ne. obakrat sva po kilometru takega terena pripeljala domov zemlje za lep vrtiček. seveda je sledilo pucanje itd pred uvozom v garažo.
potem je bil en suhi gozd, ko sva zavijala z lepe ceste, gozdne, na en kolovoz in je avto stal na dveh in se guncal. mal gor, mal dol. ti pa ne vidiš kam sploh gre in ali si zadel tja kamor si želel predhodno.
in en vzpon na smučišče..v dežju, po travi. ko se je ustavil in začel drset dol, so zdrava marije padale kod žetoni iz slota mašine. sem zgrešil ograjo, hišico, in vse ostalo. smo še pol ure sedel trdi.
vse to je bilo zaradi gušta. da je pa prav prišel višinsko in 4x4 je pa enkrat na ac, ko je čez noč zapadlo 20 cm snega, nič ni bilo spluženo, ac zvožena in je bilo treba zavit v cel sneg na pumpo. no, tam je bil pa filing odličen.
zdej pa še o gc. sosed ga rine iz dvorišča dnevno in dnevno jamra kok je slabši od prejšnjih. kako ga matra vse ta 8 stopenjska avtomatika oz menjalnik ne dela kot bi želel v nobenem primeru. krivi ekologijo in vse filtre. in da je s starim rinil nekam v julijcih do koče, ko so drugi obstali, da sedajz novim pa že lep čas on pešači. teren je pa tak, da so gor še znali priti, dol pa noben ni upal. avto je 14 letnik in pravi, da bi kupil drugega, sam da jeep še ni rešil vsega sranja, ki ga je anredil s tem in da ne bo menjal, ker ni napredka, drugo znamko pa ne želi. aja, patriota pa pravi, da so sestavili na ponedeljek in je zato imel morje težav. vzrok so odkrili po nekaj letih, prebijanje mase.