VW in DCC

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.014
1.455
113
Razmišljam o DCC-ju za novi avto. Sem vozil in so mi všeč nastavitve v smislu zame bolj športno in malo bolj udobno, ko je družina v avtu. A so kakšne večje težave s to tehnologijo? Je predvideno kakšno dodatno vzdrževanje? Kako je s servisiranjem le tega po izteku garancije. Pri prodajalcu je vse oh in sploh pa me zanima še uporabniška stran.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.460
1.920
113
Glede na to da kupiš zadevo za jurčka, verjemi da noter neke strašne tehnologije ni in da to stane VW 50€ za izdelavo. Pač daljinsko voden lockout, kot na biciklu.

Menjava amortizerja zna bit verjetno mal dražja, če kaj crkne.

Imam pa zadevo na Passatu in je stvar res cool. Sport mode po kaki gladki ovinkasti cesti, zna bit celo prav zabavn, kar se ne da prav pogosto rečt za karavana. Comfort na AC, je pa skoraj kot da bi imel francoza. Defintivno vredno tistega jurja.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.129
4.105
113
Drugi amortizerji so (aktivno krmiljeni), ostalo je pa klasična elektronika/senzorika ki je itak že v avtu. Kar sem gledal so amortizerji dražji, ampak se dobi tudi "konkurenčne" znamke z nižjo ceno kot original (recimo monroe, bilstein, ...) in ni ravno treba globoko popraskat po denarnici napram klasičnem amortizerju.
 

bluub

Fizikalc
9. jan 2008
686
39
28
Tudi jaz sem pri novem avtu dodal tele DCC, tako kot navaja Davidoff, za samske vožnje in vožnje z družino. Moje mnenje po dveh mesecih, zadeva v 99,9% ostaja na nastavitvi comfort, in se ne ukvarjam kaj dosti z temi nastavitvami. Mogoče bi edino enkrat mogel testirati tak isti avto kot ga imam brez DCC in istimi platišči 21", bi bila razlika bolj občutna.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.460
1.920
113
Za moj okus se comfort preveč gunca skozi ovinke. Tud pr normalni vožnji.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.014
1.455
113
Jaz sem predvsem v dvomih, ker bi vzel R-line paket, ki že v osnovi pride s tršim vzmetenjem. Pa dodaš še 18 platišča in potem me matra, da nam ne bi presedlo na dolgih turah.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.712
6.598
113
za veliko colažo je DCC zagotovo dobrodošel oz. celo nuja, ampak 18" velika colaža ni in vprašanje, če ni bolje jurja zapravit za tono pomaranč
 

bluub

Fizikalc
9. jan 2008
686
39
28
Ok R-line ima trše vzmetenje, torej vzmeti, predvidevam da tudi i par mm nižje, se pravi potem pri doplačilu DCC vgradijo samo še druge amortizerje ali je DCC cel sklop drugačen vzmet in amortizer ??
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.460
1.920
113
Ah, dej na. Sej ne kupuješ nekega strašnega športnika. Še vedno je to družinski VW.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.014
1.455
113
In kaj ma veze ali je športnik ali družinski voz? Iščem najboljše iz obeh svetov.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.742
113
Just a thought :eek: : kaj pa, če bi šel v živo preizkusit z in brez? In boš tako najbolj videl ali ti je vredno jurja primaknit?
Jaz vem, da bi, ampak to zate nič ne pomeni.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.014
1.455
113
Slabo bereš. DCC sem že preizkusil. Moti me edino, ker sem to testiral v novem Golfu. Tam mi je bilo všeč. Zdaj iščem še testnega Passata, ki bi to imel. Če mi ne bi nič pomenilo, potem ne bi spraševal za dodatna mnenja, kar pomeni, da sem še vedno v precepu. Se pa ne moreš ravno zmišljevati kakšno vozilo bi testiral. Testna vozila se prodajajo kot za med, saj so čakalne dobe za novo vozilo relativno dolge. Računaš od 6 mesecev naprej.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.742
113
Ti pa slabo delaš. Toplo priporočam, da greš preizkusit točno na vozilu, ki ga misliš kupiti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Davidoff

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.014
1.455
113
Najdi mi testnega R-line Passat karavana z DSG in bencinskim motorjem. Dam za kakav, pivo, sladoled.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.460
1.920
113
In kaj ma veze ali je športnik ali družinski voz? Iščem najboljše iz obeh svetov.
Moj point je da te pri nakupu takega avta nima kaj skrbet da bi bil pretrd in posledično neudoben na dolgih turah (z ali brez DCC). Sicer pa če iščeš čimveč iz obeh svetov itak ni kaj za razmišljat, vzemi DCC.

Slabo bereš. DCC sem že preizkusil. Moti me edino, ker sem to testiral v novem Golfu. Tam mi je bilo všeč.

V Passatu je bolš kot v Golfu. v Passatu je vse bolš kot v Golfu. :)

Govorim kot nekdo ji iz Golfa presedlal na Passata.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.014
1.455
113
Ja, sej se nagibam, da bi vzel. Že zato, da mi žena ne bo kaj očitala o voznih lastnostnih. Dozdaj smo imeli bolj mehka vozila in bi to znala biti sprememba. Na koncu se itak malo zamisliš glede dodatne opreme, ki si jo poklikal in vidiš, da je bilo že dosti tega na polovici seznama.
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.460
1.920
113
Ampak s tem dobiš veliko za tistega jurja. Zelo veliko.
Ko sem jaz kupoval v 2018 sem imel od opreme dejansko samo dvoje kar je bilo res must (DCC in Asistence). R-line je bil takrat sicer že serijsko hudimano dobro opremljen. Kako je zdaj ne vem.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.014
1.455
113
Zdaj imaš samo Business (začetna stopnja) in Elegance na katerega dodaš R-line zunanji oziroma R-line plus paket. Potem so pa še razne panorame, area view kamera, večslojna okna, boljši sedeži, dodatne asistence, vlečna kljuka ipd.