VW ID.3

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.138
741
113
EU
... in edino, če dobijo izrecno dovoljenje regulatorja za tovrstne nevarne posege v tvoje vozilo tudi gredo lahko po tej poti (ampak to mora biti potem zadeva katastrofalnih razsežnosti; torej očitno primerljivo nekaj takšnega za kar bi sicer morali ustaviti in vpoklicati vsa vozila). Sam bi sicer rajši videl, da moraš dodatno še vedno priti na servis, da tudi ustrezno stestirajo ta popravek.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.688
1.048
113
Kritični popravki so z namenom neodložljivi, pa lahko jambrate tukaj koliko hočete...

Predstavljaj si zero-day exploit, ki napadalcu omogoča da ti "stisne na gas" in posledično s tem povzroči prometno nesrečo. Tukaj žal ni druge kot da te prisilijo da namestiš popravek in da v vmesnem času avtomobila ne moreš uporabljati (iz očitnih razlogov).

Enaka zgoba je tudi pri Windows updatih, kjer ljudje spet samo jambrajo. Ko pa pride do zlorabe varnostne luknje pa so začudeni :zavijazocmi:

Zato Winsi tonejo k cegu. Zarad teh 'pokvarkov' :) in jebes tak (nanase se na avte) sistem k je tako odprt, da lahko vsak kekec uleti vanj in drka po tvojih gas|bremza|kuplnga pedalih. To ni sistem, to je sprdacina. Pa sploh to primerjat z nekimi usranimi winsi je sploh cvetka. Avto s takim felerjem ne sme na cesto, kamoli, da se kar tako v tri krasne posodablja. Pac moje mnenje. Gre za avto, ne fakin fon.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in Gavran

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Ne vem kje ti živiš, ampak večina OS-ov ima mesečne security patche, med katerimi je praktično vedno vsaj en kritičen.

Glede na kompleksnost novodobnih avtomobilov, si ne predstavljam da je tukaj drugačna zgodba kot pri OS-ih.

Zadnjih 20 let na Macu, ki tega nima. Ene 4 na leto, pa nikoli ni trajalo dlje kot 5-10 minut, pa vedno se je dalo odložit za nekaj časa. Zadnje 4 mesece na win, kjer sta bila v tem času 2 (vem, ker sem 2x restartal laptop) - ampak tudi tu se je dalo odložiti do primernega časa. Za moje pojme še vedno čisto preveč, ampak jebiga, Win, pač.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
In verjetno so imeli zelo dober razlog zakaj so šli po tej poti...

Sorry, ampak da naredijo:
- update, zaradi katerega daljši čas ne moreš vozit
- update, ki poslabša lastnosti avta
mora biti le le hudo dober razlog, ampak tudi hudi dober support torej taksi za vse prizadete in odškodnina, če se lastnosti avta polsbšajo. In seveda spet: najprej homologacija oz odobritev regulatorja.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Sorry, ampak da naredijo:
- update, zaradi katerega daljši čas ne moreš vozit
- update, ki poslabša lastnosti avta
mora biti le le hudo dober razlog, ampak tudi hudi dober support torej taksi za vse prizadete in odškodnina, če se lastnosti avta polsbšajo. In seveda spet: najprej homologacija oz odobritev regulatorja.
O VW NOx patch-u pišeš?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Zaradi česa tam avta nisi mogel vozit, ko se je njemu zluštalo? Kdaj si šel na servis, si izbral sam.
VW seveda sploh v času NOx patcha niti pod razno še ni imel tehnologije, da bi lahko patch distribuiral na daljavo.
Delno pa VW rešitev ustreza tvojim navedbam in pomanjkljivostim (denimo vsaj 50 %):
Sorry, ampak da naredijo:
- update, zaradi katerega daljši čas ne moreš vozit
- update, ki poslabša lastnosti avta
mora biti le le hudo dober razlog, ampak tudi hudi dober support torej taksi za vse prizadete in odškodnina, če se lastnosti avta polsbšajo. In seveda spet: najprej homologacija oz odobritev regulatorja.
Razen tega je v temi o VW tehnologiji nesmiselno govoriti o Tesli. Zato je druga tema. Imamo pri VW odličen vzor, kako se s potrošniki naj ne bi delalo. Ampak, ker so potrošniki butaste ofce in ne osli, bodo šli še večkrat na led. Nekateri pa tudi v službo k taki firmi.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.074
2.846
113
VW seveda sploh v času NOx patcha niti pod razno še ni imel tehnologije, da bi lahko patch distribuiral na daljavo.
Delno pa VW rešitev ustreza tvojim navedbam in pomanjkljivostim (denimo vsaj 50 %):

Razen tega je v temi o VW tehnologiji nesmiselno govoriti o Tesli. Zato je druga tema. Imamo pri VW odličen vzor, kako se s potrošniki naj ne bi delalo. Ampak, ker so potrošniki butaste ofce in ne osli, bodo šli še večkrat na led. Nekateri pa tudi v službo k taki firmi.

Želiš povedati, da če bi te VW povabil v (dobro plačano in zanimivo) službo, bi ti zaradi načelnosti rekel Ne, hvala?
Čestitam tvoji moralni pokončnosti, če sem pa čisto iskren ti pa tudi ne verjamem čisto, ampak ok, naj bo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomi

Floki

Guru
6. sep 2007
10.100
3.158
113
Kaj je zdaj s tem ID.3 a je že v Sloveniji al se kaj vozi, al kaj delajo bemum....?
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.074
2.846
113
Vsak trenutek bolj cudno mi je, da gigant kot je vw in seveda ostali ne morejo niti po (koliko casa je Tesla S zunaj - 10 let?) ujeti Tesle. Pa pustimo build quality, ampak po asistencnih sistemih in dometu na elektriko je Tesla pojedla vse uveljavljene proizvajalce, res se mi zdi zanimivo to, sploh v teh casih, ko kaksnih veikih skrivnostih v podzemnih laboratorijih verjetno ni, prost pretok delavcev tudi obstaja, zanimivo no.
 
  • Všeč mi je
Reactions: B81 in Najbolji

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Mogoče v resnici ne verjamejo v "projekt elektrifikacije vozil"? Primer je Mercedes, ki je imel kar zajeten sveženj delnic Tesle, pa je izstopil zaradi bog ve česa. Menda se sedaj malo :bonk:

A ni Tesla lani "odprl" vse svoje patente?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Drifter