Pri tem updejtu se nič ni dalo, forcal se je sam, zato jih je pa toliko razjezilo.
In verjetno so imeli zelo dober razlog zakaj so šli po tej poti...
Pri tem updejtu se nič ni dalo, forcal se je sam, zato jih je pa toliko razjezilo.
Kritični popravki so z namenom neodložljivi, pa lahko jambrate tukaj koliko hočete...
Predstavljaj si zero-day exploit, ki napadalcu omogoča da ti "stisne na gas" in posledično s tem povzroči prometno nesrečo. Tukaj žal ni druge kot da te prisilijo da namestiš popravek in da v vmesnem času avtomobila ne moreš uporabljati (iz očitnih razlogov).
Enaka zgoba je tudi pri Windows updatih, kjer ljudje spet samo jambrajo. Ko pa pride do zlorabe varnostne luknje pa so začudeni
Ne vem kje ti živiš, ampak večina OS-ov ima mesečne security patche, med katerimi je praktično vedno vsaj en kritičen.
Glede na kompleksnost novodobnih avtomobilov, si ne predstavljam da je tukaj drugačna zgodba kot pri OS-ih.
Pomnimo. Z njnimi ni bilo nič narobe.Točno to. Še pomnite Toyotine tempomate.
In verjetno so imeli zelo dober razlog zakaj so šli po tej poti...
O VW NOx patch-u pišeš?Sorry, ampak da naredijo:
- update, zaradi katerega daljši čas ne moreš vozit
- update, ki poslabša lastnosti avta
mora biti le le hudo dober razlog, ampak tudi hudi dober support torej taksi za vse prizadete in odškodnina, če se lastnosti avta polsbšajo. In seveda spet: najprej homologacija oz odobritev regulatorja.
Zaradi česa tam avta nisi mogel vozit, ko se je njemu zluštalo? Kdaj si šel na servis, si izbral sam.O VW NOx patch-u pišeš?
VW seveda sploh v času NOx patcha niti pod razno še ni imel tehnologije, da bi lahko patch distribuiral na daljavo.Zaradi česa tam avta nisi mogel vozit, ko se je njemu zluštalo? Kdaj si šel na servis, si izbral sam.
Razen tega je v temi o VW tehnologiji nesmiselno govoriti o Tesli. Zato je druga tema. Imamo pri VW odličen vzor, kako se s potrošniki naj ne bi delalo. Ampak, ker so potrošniki butaste ofce in ne osli, bodo šli še večkrat na led. Nekateri pa tudi v službo k taki firmi.Sorry, ampak da naredijo:
- update, zaradi katerega daljši čas ne moreš vozit
- update, ki poslabša lastnosti avta
mora biti le le hudo dober razlog, ampak tudi hudi dober support torej taksi za vse prizadete in odškodnina, če se lastnosti avta polsbšajo. In seveda spet: najprej homologacija oz odobritev regulatorja.
VW seveda sploh v času NOx patcha niti pod razno še ni imel tehnologije, da bi lahko patch distribuiral na daljavo.
Delno pa VW rešitev ustreza tvojim navedbam in pomanjkljivostim (denimo vsaj 50 %):
Razen tega je v temi o VW tehnologiji nesmiselno govoriti o Tesli. Zato je druga tema. Imamo pri VW odličen vzor, kako se s potrošniki naj ne bi delalo. Ampak, ker so potrošniki butaste ofce in ne osli, bodo šli še večkrat na led. Nekateri pa tudi v službo k taki firmi.
na xp sp2 bi nacelno lahko vse delalo. Tako da pozdravljam.A avto pride z Windowsi 95 ali pa bo gori že XP SP2?