VW ID.3

sad

Guru
24. avg 2007
21.109
9.754
113
Vsak trenutek bolj cudno mi je, da gigant kot je vw in seveda ostali ne morejo niti po (koliko casa je Tesla S zunaj - 10 let?) ujeti Tesle. Pa pustimo build quality, ampak po asistencnih sistemih in dometu na elektriko je Tesla pojedla vse uveljavljene proizvajalce, res se mi zdi zanimivo to, sploh v teh casih, ko kaksnih veikih skrivnostih v podzemnih laboratorijih verjetno ni, prost pretok delavcev tudi obstaja, zanimivo no.
Delno se strinjam.
Po drugi strani pa Tesli ni problem dajat ven polizdelkov in imeti kupce za testne zajčke.
Stari proizvajalci se tega v takšni meri ne gredo (vsaj zaenkrat).
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in Hondi

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
Stari proizvajalci so predvsem preveč ukleščeni v svoj način dela in očitno ta način dela ne rodi dovolj konkurenčnega produkta. Zdi se da je VW skušal iti ven iz tega, ampak kot kaže so samo dodajali določene featureje na star način (SW zunanji izvajalec) in potem skušali skup spravit kot Lego kocke, ampak če kaj ne sede je drek, ker te zunanji dobavitelj jebe v glavo, če bi pa to bilo in house se pa lahko hitreje reši oz. se prilagaja že sproti in ne šele na koncu. Vsaj jaz si tako predstavljam.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.109
9.754
113
Sicer možno, ampak dvomim, da bi VW pustil komplet razvoj stvari, na katero stavi prihodnost, zunanjemu izvajalcu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.507
5.054
113
Močno dvomim, da zunanji dobavitelj lahko jebe VW v glavo. Navadno je v takem primeru težava v naročniku, ki bolj hitro menja zahteve kot je možno stvar narediti dovolj robustno do konca. Verjetno še več izvajalcev za posamezne segmente, protokoli komunikacije se menjujejo in je sranje tu.
 

ksi

Fizikalc
23. avg 2007
168
75
28
To pa niti malo ne drži. Vsi smo testni zajčki. Enostavno se stari proizvajalci niso ukvarjali z el. sistemi v taki meri kot Tesla.

Delno se strinjam.
Po drugi strani pa Tesli ni problem dajat ven polizdelkov in imeti kupce za testne zajčke.
Stari proizvajalci se tega v takšni meri ne gredo (vsaj zaenkrat).
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.880
758
113
www.jernej.org
Dejstvo je tudi, da Tesla sploh ni v prednosti pri asistenčnih sistemih. Prepričanje, da so v prednosti, je samo posledica dobrega marketinga.

Imajo pa prednost pri električnem pogonu, baterijah in polnilni infrastrukturi... pa pri infotainment softwareu.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
Problem zunanjega dobavitelja je v tem, da ta ni v direktnem stiku z drugimi deli kateri bodo nameščeni na avto. Saj ne gre za namerno jebanje v glavo, ampak oni naredijo po specifikacijah naročnika, če je treba kaj prilagajat, kar se sigurno in v vsakem procesu prej ali slej zgodi, je pa to naknadno prilagajanje močno oteženo. Torej zunanji dobavitelj ni naredil nič narobe, so 100% sledili specifikacijam, ampak VW-ju to nič ne koristi, ker je treba narediti prilagoditev iz n drugih razlogov.

Če nimaš pod kontrolo kaj ti zunanji dela, boš vedno moral načrtovati 100% izdelek brez ene napake v nulo v vsako podrobnost. To v praksi ni mogoče, če imaš pa in-house rešitev se pa prej najde rešitev, ker se ne obremenjuje s tem kdo bo kaj plačal, kdo je kaj zajebal, kdo ni dobro dorekel... Napačno je tudi kako je kaj urejeno in-house, ker če imaš ti ločene oddelke in vsak skrbi samo za svoj vrtiček in svoje stroškovno mesto, potem je to isti k*** kot če daš zunanjemu dobavitelju.

Tesla pa ravno stremi k temu, da delujejo kot ena enota, vsaj jaz sem tako zasledil.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.313
1.229
113
www.adriamedia.si
To pa niti malo ne drži. Vsi smo testni zajčki. Enostavno se stari proizvajalci niso ukvarjali z el. sistemi v taki meri kot Tesla.

Seveda drži. Pri Tesli se okoli vozi z beta SW, noter ti preko OTA stvari spreminjajo (in to delovanja varnostno kritičnih sistemov) kakor se jim zahoče, ne da bi ti znali natačno povedati, kaj se spremeni in kako bo delovalo (seveda ne, ker pa na tebi testirajo) ...
Klasični proizvajalci naredijo, naredijo miljone testnih km in dajo ven. Tesla naredi in da ven, da navadni uprabniki v odprtem prometu delajo etstne km, ne da bi to vedeli.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi in NekdoK

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
Seveda drži. Pri Tesli se okoli vozi z beta SW, noter ti preko OTA stvari spreminjajo (in to delovanja varnostno kritičnih sistemov) kakor se jim zahoče, ne da bi ti znali natačno povedati, kaj se spremeni in kako bo delovalo (seveda ne, ker pa na tebi testirajo) ...
Klasični proizvajalci naredijo, naredijo miljone testnih km in dajo ven. Tesla naredi in da ven, da navadni uprabniki v odprtem prometu delajo etstne km, ne da bi to vedeli.
plus to, da kljub eu regulativam ni šanse, da preko OBD testerja kam prideš pri TESLI...V katerikoli krmilnik.
Npr. pri Etron audi prideš v sisteme že z resno univerzalno diagnostično opremo....
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.109
9.754
113
To pa niti malo ne drži. Vsi smo testni zajčki. Enostavno se stari proizvajalci niso ukvarjali z el. sistemi v taki meri kot Tesla.
Je razlika med starimi proizvajalci in Teslo.
Nisem napisal, da nisi tudi pri njih testni zajček. Ampak je to konkretno manj kot pri Tesli.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.313
1.229
113
www.adriamedia.si
Motilo bi me pri vsakem. OTA updates za varnostno kritične sisteme brez predhodne homologacije po mojem mnenju ne bi smel biti dovoljen, v EU pa itak velja, da ne smeš preprečevat dela neodvisnih serviserjev (kar vključuje tudi dostopnost sistemo preko OBD vmesnika).
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Stari proizvajalci so predvsem preveč ukleščeni v svoj način dela in očitno ta način dela ne rodi dovolj konkurenčnega produkta. Zdi se da je VW skušal iti ven iz tega, ampak kot kaže so samo dodajali določene featureje na star način (SW zunanji izvajalec) in potem skušali skup spravit kot Lego kocke, ampak če kaj ne sede je drek, ker te zunanji dobavitelj jebe v glavo, če bi pa to bilo in house se pa lahko hitreje reši oz. se prilagaja že sproti in ne šele na koncu. Vsaj jaz si tako predstavljam.

SW, ki je oz. povzroča težave je in house, so pa tudi inženirji od Audija "morali" it pomagat in delalo se je skoraj 24/7 na elektroniki/SWju. Preveč so odgriznili iz pogače, ki so jo prej samo naročili in povezali v avto od Continentala, Boscha ipd. modularno.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Motilo bi me pri vsakem. OTA updates za varnostno kritične sisteme brez predhodne homologacije po mojem mnenju ne bi smel biti dovoljen, v EU pa itak velja, da ne smeš preprečevat dela neodvisnih serviserjev (kar vključuje tudi dostopnost sistemo preko OBD vmesnika).

... podobno kot je ni dovoljeno postavljat polnilnih postaj samo za določeno znamko? :zavijazocmi: