ok ker je tole postal skoraj neberljiv špeh, me zanima v praksi:
- lastnike dieselgate tdijev najde pošta s pozivom za preprogramiranje tudi, če avto v SLO ni bil nikoli na servisu
- po preprogramiranju sledi potrdilo o le-tem ter vpis v servisno knjigo
- dobiš neko audi kartico, gor ti naložijo 42 eur
AVSTRIJA: vse se sporoča v bazo podatkov PORSCHE AUSTRIA, ne ve se, kaj bo, če se avto ne preprogramira. Baje naj bi šlo vse preko državnega registra, predvidevajo, da po končanem vpoklicu lastniki, ki le-tega ne izvedejo in se ne odzovejo, dobijo opomin in avto lahko izgubi homologacijo/ne opravi tehničnega pregleda
Mnenja, pripombe?
tukaj je en kup vprašanj, na primer kaj storijo, če imaš zamenjano serijsko login ECU kodo in se ga ne da preprogramirat preko OBD priključka? Potem ali je prihodnost siva cona ali se že sedaj ve, da brez potrdil o preprogramiranju ne bo možno npr 2018 narediti tehničnega itd.?