VW goljufal pri emisijah NOx v US

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Razumljivo bi bilo, da se EU odloči za protiukrep in aretira kake vojake, če jih dobi, ki so zagrešili kak zločin na EU tleh. Denimo pilota, ki se je pred leti zaletel v žičnico v Italiji in je umrlo nekaj 10 ljudi.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Vem, da ne gre. Ampak EU se mora znati postaviti zase. Dvomim, da bi imel slovenski vojak na mednarodni odpravi kako imuniteto, če bi si ga ZDA zaželele pred sodiščem. Tudi, če imamo kak tak sporazum podpisan, bi naša politika našega državljana hitro pozabila. Mogoče sicer za kako proti uslugo, kot je slikanje s trenutnim predsednikom ZDA.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.044
3.562
113
41
Lj
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Vem, da ne gre. Ampak EU se mora znati postaviti zase. Dvomim, da bi imel slovenski vojak na mednarodni odpravi kako imuniteto, če bi si ga ZDA zaželele pred sodiščem. Tudi, če imamo kak tak sporazum podpisan, bi naša politika našega državljana hitro pozabila. Mogoče sicer za kako proti uslugo, kot je slikanje s trenutnim predsednikom ZDA.

Če hočeš pomagati VW-ju kupuj njihove avte, da bodo lažje vse kazni odplačal.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Mogoče pa bi ga sedaj res kupil, ker od leta 1991, kar sem kupil svoj prvi avto, VW-ja še nisem imel.
Vedno velja, da se za dobrim konjem se vedno prah dviga. Ta gonja okrog VW me prepričuje, da gre očitno res za dobro firmo.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Vem, da ne gre. Ampak EU se mora znati postaviti zase. Dvomim, da bi imel slovenski vojak na mednarodni odpravi kako imuniteto, če bi si ga ZDA zaželele pred sodiščem. Tudi, če imamo kak tak sporazum podpisan, bi naša politika našega državljana hitro pozabila. Mogoče sicer za kako proti uslugo, kot je slikanje s trenutnim predsednikom ZDA.

Kaj postaviti zase? Ravno EU oziroma njene državljane je VAG najbolj nategnil, s tem da se niso niti opravčili. Moč korporacije je namreč tako velika, da se jim pri nas ne bo zgodilo nič, iz tega izhajajoča vehemenca nekaterih managerjev pa je taka, da jim ne bi škodilo če bi šel kateri malo sedet.

VAG je celo tako svinjski, da so šli raje na nevem kakšne drastične načine nižat stroške in odpuščat ljudi, namesto da bi priznali lasten zajed in raje znižali dobičke.

Cela afera bo imela tudi pozitiven vpliv na konkurenčnost v evropi, saj se bodo (morda) pogoji malo poravnal iz ostalimi proizvajalce.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:VAG je celo tako svinjski, da so šli raje na nevem kakšne drastične načine nižat stroške in odpuščat ljudi, namesto da bi priznali lasten zajed in raje znižali dobičke.
Socialistični koncept. Brez velikega profita ni razvoja. Ali misliš, da je Apple ali Samsung kdaj zarezal v dobiček? Napak korporacij se ne rešuje po socialističnem receptu Mure.
Američani niso prav nič zarezali v Teslo, ki je omogočala vožnjo brez nadzora človeka in se je zgodila smrtna žrtev. Ali bi bilo tako tudi, če bi se to zgodilo japonskemu ali evropskemu avtu? Presneto dvomim.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Vsak, ki naredit napako dobi najprej opozorilo od neke državne institucije, če s to institucijo sodeluje 100% ne bo dobil niti kazni. Točno to se dogaja v primeru Tesle AP, NHTSA je primer raziskala in v tesnem sodelovanju s Teslo se to rešuje. Je pa problem avtopilota zgolj in samo v imenu, v uporabniških navodilih in tehnično gledano zadeva podobno kot asistenčni sistemi v drugih znamkah, tudi s teženjem da primi volan.

VW afera se je začela leta 2014 ko je ICCT testiral vozila v realnem prometu in odkril veliko odstopanje, ki v primeru EPA testnega cikla nebi smelo obstajat. Od takrat do septembra 2015 se je VW samo sprenevedal, in tudi ko je zadeva prišla uradno ven smo še vedno slišali zelo veliko laži okoli tega kdo je za to vedel in kdo je bil vpleten.

Če povzamemo, VW nima problema samo zaradi namernega goljufanja na testnem ciklu ampak v veliki meri tudi zaradi načina kako so vso zadevo priznali, še največji problem pa je ker ne znajo avtov poceni popravit, da bi ustrezali standardom. Tista ključavnica pri GM se enostavno zamenja, Teslin AP se update po zraku, VW pa brez drage fizične menjave izpušnega sistema ne more popravit svojih vozil, da bi ustrezali.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Točno tako. Mene pri vsem skupaj najbolj moti vehementen odnos in dejstvo da v bistvu sploh niso priznali napake. Najprej so napisali da gre za "manjšo, lahko odpravljivo tehnično napako". Zanimiva je tudi izjava "da bi izboljšali izpuste motorja, smo optimizirali programsko opremo"

Tole je recimo iz izjave za javnost:

Der Verdacht auf rechtswidrige Veränderung der Verbrauchsangaben von aktuellen Serienfahrzeugen hat sich nicht bestätigt. Bei den internen Nachmessungen wurden nur noch bei neun Modellvarianten der Marke Volkswagen leichte Abweichungen festgestellt.

(piše da niso bila dokazana nobena odstopanja, razni minimalnih pri parih modelih).

Spodaj pa drobni tisk:

Die in dieser Pressemeldung enthaltenen Informationen beziehen sich nicht auf Produkte und Services der Volkswagen Group of America oder der Volkswagen Canada.

(piše da vse zgoraj navedeno ne velja VW produkte v ameriki in kanadi).

Pa koga imajo oni za norca?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
VW se je odzval povsem primerno nivoju svojih kupcev
evil.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Je pa problem avtopilota zgolj in samo v imenu, v uporabniških navodilih in tehnično gledano zadeva podobno kot asistenčni sistemi v drugih znamkah, tudi s teženjem da primi volan.
Model X mi na AC ene 15 minut skupaj ni težil, naj primem volan, razen ob menjavi pasu. Si ni težko predstavlajt, da se kak glupi amer spravi knjigo brat, pol je pa piz'darija.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Kaj tle ni jasno? HD, je prodajal neke dodatke, ki so naredili motor neskladen in pri tem tudi napisal, da je ta dodatek "for competition only", torej da ne gre za homologiran dodatek. Res mi ni jasno zakaj bi za tako stvar sploh dobil kakšno kazen. Če kaj, je to samo še dokaz več, da se z Ameri ni za zajebavat, pa če si tuja ali domača firma.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Kaj je spornega v Fiat-Chrysler 3.0 dizlu:
1. Full EGR shut-off at highway speed
2. Reduced EGR with increasing vehicle speed
3. EGR shut-off for exhaust valve cleaning
4. DEF dosing disablement during SCR adaptation
5. EGR reduction due to modeled engine temperature
6. SCR catalyst warm-up disablement
7. Alternative SCR dosing modes
8. Use of load governor to delay ammonia refill of SCR catalyst
http://www.greencarcongress.com/2017/01/20170112-fca.html
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
ok ker je tole postal skoraj neberljiv špeh, me zanima v praksi:

- lastnike dieselgate tdijev najde pošta s pozivom za preprogramiranje tudi, če avto v SLO ni bil nikoli na servisu
- po preprogramiranju sledi potrdilo o le-tem ter vpis v servisno knjigo
- dobiš neko audi kartico, gor ti naložijo 42 eur

AVSTRIJA: vse se sporoča v bazo podatkov PORSCHE AUSTRIA, ne ve se, kaj bo, če se avto ne preprogramira. Baje naj bi šlo vse preko državnega registra, predvidevajo, da po končanem vpoklicu lastniki, ki le-tega ne izvedejo in se ne odzovejo, dobijo opomin in avto lahko izgubi homologacijo/ne opravi tehničnega pregleda

Mnenja, pripombe?
tukaj je en kup vprašanj, na primer kaj storijo, če imaš zamenjano serijsko login ECU kodo in se ga ne da preprogramirat preko OBD priključka? Potem ali je prihodnost siva cona ali se že sedaj ve, da brez potrdil o preprogramiranju ne bo možno npr 2018 narediti tehničnega itd.?