VW goljufal pri emisijah NOx v US

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.767
833
113
Problem je ker poraba dizlov stagnira že desetletja, bencinarji pa močno pridobivajo na izkoristku. Že če pogledaš Priusa na spritmonitor boš videl napredek od 5,3 l preko 5.0 l in sedaj 4,3 l z zadnjo generacijo. Z dizli se pa vsak napredek v izkoristku kompenzira s strožjimi emisijami. Seveda so izjeme in določeni modeli izstopajo ampak izjeme smo poznali tudi 20 let nazaj (npr. Lupo 3 l).

Vse je pa odvisno od EU, koliko časa bodo še vlekli odpustke pri emisijah dizlov, navajeni smo da se v EU premakne vse zelo počasi, jasno ne bodo dopustili da jih Azijci je*** v glavo s poceni hibridi za ¸15-20 k €.
 

PaviGFY

Pripravnik
13. dec 2011
407
3
18
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Daj, daj.. ne nabijaj
Evo ti dejstva porabe s strani uporabnikov. Glej no glej kje so hibridi...
https://www.spritmonitor.de/en/evaluation/economic_models.html

Poleg tega, da so to povprečja, ki jih uporabniki sami vnašajo, poleg tega, da je vmes tudi starejša generacija dizlov...ampak ti ne znaš brat...daj še enkrat poglej tabelo in primerjaj vozila istega razreda velikosti...še enkrat...kdo porabi manj?

Drugo je cena...primerjaj npr hibrida yarisa napram bencinarju twingo, Citigo UP....wow cela pol litra v prid hibridu....pa bom radodaren, cel liter manj popije...to je pet šest litrov manj na tank....to je, ajde recimo 10€....na leto delaš s tem jajčkom 15000-20000 tisoč....pa bom spet radodaren...na gorivu prišparaš 500€...Avto pa je v štartu dražji 5.000 €. Koliko let rabiš da si prideš not?
Dejstvo je da zato kar hibridi ponujajo....so boljši samo v eni stvari in to je, da se počutiš bolj GREEN. In to je to.

Plug in hibrid pa je druga zgodba....zato bom pripravljen plačati več...tole od toyote je pa bolj Blažev žegen.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.767
833
113
1. Yaris je večji od UP, Twingo, citigo
2. hibrid je avtomatik
3. bencin je umetno dražji od dizla (trošarine) da se zaščiti dizel prevlado v EU

Kot je že SJTV napisal, problem hibridnega pogona je v tem da to ni osnovni pogon, ampak vozniku zna ponuditi tudi kaj več kot samo da se počutiš GREEN. Vsak ki pri konkurenci išče sodoben avtomatski menjalnik s sodobnim dizelskim motorjem bo hitro spoznal da hibrid ni 5k e dražji, temveč da je cena tam-tam.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Veliko velja tudi to, da je vzdrževanje avtomobila poceni in poraba majhna. In tukaj diesel in ročni menjalnik še vedno prednjačita pred hokuspokus novotarijami, ki jih nihče pod kozolcem ne zna vzdrževati.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Veliko velja tudi to, da je vzdrževanje avtomobila poceni in poraba majhna. In tukaj diesel in ročni menjalnik še vedno prednjačita pred hokuspokus novotarijami, ki jih nihče pod kozolcem ne zna vzdrževati.
Dizel poceni za vzdrževanje? Ojej...
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik su35 pravi:
Lahko gledaš tudi 1.9 TDI ni nič kaj drag za vzdrževanje, starega 2.5 TDI itd.

Imel tako štirko SDI kot tudi 1.9 PD TDI, oba bulletproof in poceni vzdrževanje.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.996
1.880
113
Jaz bi pri vsem pametovanju samo dodal, da te elektro toyote za 95℅ potencialnih kupcev odpadejo ze v startu, ker so ugly as f*ck. Pa ce je 3 jurje cenejsa jo se vedno ne kupim, ker so tak grde.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.767
833
113
Podrobnosti o poravnavi lastnikom:
https://www.vwcourtsettlement.com/en/

Sicer pa če malo površno naštejemo razlike med hibridom in TDI + DSG

Stvari ki jih ima TDI + DSG in jih nima hibrid:
- šobe za direktni vbrizg
- turbina
- visokotlačna črpalka
- 2 sklopki
- DSG menjalnik
- kompliciran izpušni sistem DPF+SCR
- velik 12V AGM akumulator za S&S
- porabniki obešeni na motor preko jermena (klima, vodna pumpa, alternator ...)
- zaganjalnik

Stvari, ki jih ima Toyotin/Ford/GM hibrid in jih nima dizel:
- hibridna baterija (ebay 1.300 €)
- inverter (ebay 300 €)
- 2x el. motor in planetno gonilo - menjalnik (ebay 1.500 €)
- hermetično zaprt električni kompresor klime
- 2x el. vodna črpalka - brez jermenov na motorju

Kaj nam obeta prihodnost? 48V sistem, ki bo na obstoječ TDI + DSG dodal 48V li-ion baterijo, dodaten inverter, večji motor/generator... V glavnem recept za propad.

Face it, dizel v osebnem vozilu je že danes mrtev, če bi imeli dosledne teste emisij ne samo novih ampak tudi starih vozil.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Diesel bo 'mrtev' takrat, ko ne bo racionalna izbira za transport do službe in ne takrat, ko bo nekdo rekel, da je mrtev.
 

hooger

Fizikalc
5. sep 2007
1.986
17
38
Bled
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Veliko velja tudi to, da je vzdrževanje avtomobila poceni in poraba majhna. In tukaj diesel in ročni menjalnik še vedno prednjačita pred hokuspokus novotarijami, ki jih nihče pod kozolcem ne zna vzdrževati.
Dizel poceni za vzdrževanje? Ojej...

Kakšna pa naj bi bila po tvoje razlika? Sam imam 2.0tdi, oče pa 1.4tsi in so servisi skoraj identični. Kje se po tvoje potem dela razlika?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.767
833
113
Redni servisi v prvih 5-6 letih ne bodo nikjer bistveno drugačni, v tem obdobju na avtu izgubiš 10k+ €, cene servisov so drobiž v luči celotne cene lastništva. Obdobje med 6 in 15 leti pa je potem kritično za to ali avto ostane na cesti ali se nekaj ne splača več popravljati samo pri dizlih vemo kako to gre DPF in EGR OFF, pa še poraba je nižja, pa injektorji ščijejo in za njimi oblak dima...

Povprečen avto na cesti je bil leta 2014 star 9,4 let, nad tem podatkom se je treba zamislit.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Redni servisi v prvih 5-6 letih ne bodo nikjer bistveno drugačni, v tem obdobju na avtu izgubiš 10k+ €, cene servisov so drobiž v luči celotne cene lastništva. Obdobje med 6 in 15 leti pa je potem kritično za to ali avto ostane na cesti ali se nekaj ne splača več popravljati samo pri dizlih vemo kako to gre DPF in EGR OFF, pa še poraba je nižja, pa injektorji ščijejo in za njimi oblak dima...

Povprečen avto na cesti je bil leta 2014 star 9,4 let, nad tem podatkom se je treba zamislit.

Bere se, kot da se vsake dva meseca enkrat pripeljem v službo s taksijem, avto pa na avtovleki na servis.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.767
833
113
Ne, pripelješ se s smrdljivo ropotojačo škatlo, ki nima nič skupnega z EURO normami, saj jaz nisem kaj dosti boljši, ker med drugim vozim pickupa s 3.0 dizlom, ampak če bi imel vsaj bencinsko alternativo bi jo kupil pa ne obstaja (pa ne mi sedaj RAMa predlagat).

Avto industrija je pred veliko spremembo in tam dizelsekega stroja ni.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Saj jaz mam tudi dizla.... zadnjic. Pa ne zato ker bi crkoval. Imam pa pred tem da bo zacel upravicen strah.
smile-1.gif
k
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.996
1.880
113
Jaz sem dizla imel pred 10 leti in sem skoraj da preprican da je to bil moj zadnji, sploh odkar so turbo bencinarji v modi. Sovrazim traktor zvok, crkjeno turbino sem drago placal, servisi so bili dragi, nakupna cena ene 2 jurja visja, poraba pa proti danasnjim bencinarjem ni toliko manjsa kot nekoc.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Jaz sem dizla imel pred 10 leti in sem skoraj da preprican da je to bil moj zadnji, sploh odkar so turbo bencinarji v modi. Sovrazim traktor zvok, crkjeno turbino sem drago placal, servisi so bili dragi, nakupna cena ene 2 jurja visja, poraba pa proti danasnjim bencinarjem ni toliko manjsa kot nekoc.
O tem govorim. Pa Gasper008 prav tako. Dizli na dolgi rok so... strošek. Pač več komponent, večja verjetnost, da kaj odpove. Zdaj če lih ne kupiš vsaka 3 leta nov avto, je lahko kaj kmalu kakšen problem.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Ne, pripelješ se s smrdljivo ropotojačo škatlo, ki nima nič skupnega z EURO normami, saj jaz nisem kaj dosti boljši, ker med drugim vozim pickupa s 3.0 dizlom, ampak če bi imel vsaj bencinsko alternativo bi jo kupil pa ne obstaja (pa ne mi sedaj RAMa predlagat).

Avto industrija je pred veliko spremembo in tam dizelsekega stroja ni.

Kar zajokal bom, ker nimam avta, ki izpolnjuje EURO 10 normo.
grin1.gif
Dokler je avto v skladu z zakonom, mi dol visi za norme.

Tudi jaz bi imel bencinarja z večjo prostornino, pa se mi ne zdi smiselen za vsakodnevno vožnjo.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.296
1.921
113
Ko bojo dizle ukinili bo sla poraba goriva za 20% gor temu ustrezno tudi cena goriva..verjetno konkretno vec kot 20%. Pol bos pa ravno ti jokcal kolk ti je hudo.

Point dizla je zgj v tem da se ceneje vozis skozi manjso porabo in nizjo ceno goriva. Nic drugega.