Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ni govora o vzdrževanju, ampak o ceni komponent in posledično ceni avta. Če moraš zaradi emisijkih norm v 1.0 TSI porinit DPF, to stane 500€ ali jurja. Če probaš iz njega naredit hibrida, bo to stalo precej več. In pri avtih za 10 ali 12 jurjev je vsak evro pri ceni pomemben.
Tudi zato bo imel novi Polo le še bencinske motorje. Dizli so za VW sedaj tabu tema, hibridna tehnologija pa še predraga.
No tole je pa treba malo pokomentirat. Toyotini hibridi so cenovno primerljivi z VAG grupo, tudi z bencinarji, če upoštevaš DSG pri VAG grupi, drugače gre za primerjavo hrušk in jabolk. Torej hibridi so cenovno konkurenčni "avtomatikom" iz VAG grupe. Glede VAG grupe in hibridov, pa VAG grupa ob taki miselnosti, kot jo prodaja v GTE različicah Golfa in Passata nikoli ne bo mogla biti konkurenčna. Če skupaj daš DSGmenjalnik, TSI motor, elektromotor sklopko med obema pogonoma, ne moreš konkurirat Toyoti, ki v hbridih sploh nima sklopke, da ne govorimo o ostalih zadevah. Cena komponent za proizvajalca me pa ne zanima, moj problem je cena vozila, ki jo moram jaz plačat, in pa cena vzdrževanja. Delanje hibrida iz 1.0 TSI motorja in DSG menjalnika je žal mimosunek.