VW goljufal pri emisijah NOx v US

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Meni to deluje kot maščevanje F. Piecha za odstavitev pred par meseci.
Sicer pa nobena juha se ne poje tako vroča kot se skuha. Trenutno je to res mati vseh afer, ampak čas bo pokazal svoje.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Zadeva se je vlekla že več kot leto dni, sedaj je VW uradno priznal goljufijo, poti nazaj več ni.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Pa še Piech je verjetno velik poraženec v tej zgodbi, saj je eden večjih delničarjev. Dvomim, da bi pljuval v svojo skledo.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Arnold pravi:
I’m mad as hell right along with my old, great photographer John Decker. I remember when we passed our tailpipe emissions in California, Volkswagen was right there to sue us. Later, when they asked for a meeting and I asked them why they weren’t making electric cars, they told me about their clean diesel, and I said, “If it’s so clean, drink it in front of me.” They obviously didn’t. I hope the car manufacturers hear the message loud and clear. Consumers want cleaner cars and won’t stand for less.

Kje najdeš te cvetke
wink-1.gif


Naj rukne enega iz tega kar pusti za sabo termoelektrarna, ki nafila električno vozilo. Sploh amerikanosi hudo delajo na zelenem pridobivanju el. energije
crazy1.gif
ob dejstvu koliko energije skurijo v svetovnem merilu...svoje el. avtomobile 25 let nazaj so dali od prešo.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Če bi v ZDA hladili stavbe na 24 - 25 stopinj, namesto na 19 - 20, bi verjetno naravi prihranili škode za 10 % vsega prometa pri njih. Ob še vedno sprejemljivem počutju, če se sleče suknjič in kravata...
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.356
2.730
113
Ocitno je prisel cas, ko se bo lahko uveljavilo oz. se mora uveljavit preverjanje emisij na tehnicnih pregledih za vsa vozila.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Ocitno je prisel cas, ko se bo lahko uveljavilo oz. se mora uveljavit preverjanje emisij na tehnicnih pregledih za vsa vozila.

ja, bo potrebno potem namontirati valje z zavoro, da bo vozilo obremenjeno....
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ko si bolj IN.

Slučajno že videl kje oz. veš kako SW funkcionira, da avto ve, da je na emisijskem testu? Da ve avto, da je na valjih je lahko izvedljivo samo... to mora bit še 100 drugih faktorjev, da ve za emisijski test.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.816
5.927
113
Gasper008
Citat:

V raziskavi so imeli še BMW X5, ki pa je tudi v real world testu imel teste pod vrednostjo, torej očitno BMW obvlada zadeve, tudi iz zgornejga linka na evropsko raziskavo je razvidno, da BMW edini dosega normo.
Evo zakaj:
https://slo-tech.com/forum/t653912/p4909379#p4909379
Citat:

S tem da "mali" pomeni pod 3L
smile-1.gif

Še pasat 2.0 z AdBlue sistemom svinja do 20x preveč, ker VW preveč skromno dozira dodatek. Tko da tist rezervoar zdrži cel servisni interval in se strošek dodatna skrije v ceno rednega servisa.

Bmw X5 baje požre liter dodatka na tank, kar je ~20x več. Kar je treba sproti plačevat in odvrača kupce.
Zato je mal težko ocenit kolk je VW prišparal, ker je treba pogledat kolk manj avtomobilov bi prodali če bi moral vsebovat sisteme ki zadovoljivo očistijo izpuh. Nabavna cena ~3 jurje višja, višja poraba goriva, višji tekoči stroški zaradi večje porabe dodatkov in sprotno dolivanje, ...

Že 500 EUR v ceni je lahko razlika med uspešnico in polomom, tko da je precej jasno zakaj je reč takšna kot je.
VW u ameriki praktičo ni mel dizl konkurence v rangu 2L mašin.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
težko rečt, ker ne vem, kako oni na emisijskem testu testirajo - dajo avto na valje brez obremenitve ali...
ne poznam njihovega testa

poznam pa našega in na mestu, ko avto ni obremenjen, laufa na drugo mapo kot na cesti
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.519
950
113
Tudi, ke je na valjih. Potem se morajo vrteti vsa 4 kolesa.

Če se ne se da recimo preko abs senzorjev ugotoviti, da se vato ne premika.

Pa še mnogo je stvari, ki lahko sprožijo switch.
 

Filipides

Pripravnik
20. jun 2014
129
3
18
Kar se mene tiče: hvala bogu da so jih dobili, ker bo imelo to velik odmev in učinek tudi pri drugih in (upam da) tudi v Evropo. Pa upam, da proizvajalca kvazičistih dizel uberwagnov fajn udarijo po žepu. Evropa pa bi za začetek lahko malo revidirala svoje teste. In predvsem - dizli, morda razen (resnično, in ne zgoljufano) najčistejših, v mesta itak že zdavnaj ne sodijo več. Ker vso to svinjarijo v smislu dušikovih oksidov, trdih delcev in ostalega požremo prebivalci mest, ki imamo predvsem na ta račun dokazano krajšo življenjsko dobo.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Za goljufijo ni opravičila!

Glede čistosti izpuha..od 9-2015 velja Euro6 norma.

Poglej si kaj lahko puha v zrak dizel in kaj bencinar....pa ju primerjaj med sabo (6 vrednosti se meri).

Image%206.jpg4..jpg
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
točno to
upam samo, da se bo cenovna politika na hibridih in električnih spremenila

dokler se bo pa izplačalo voziti dizla, je pa zelo malo ljudi, ki bi se sekiralo zaradi izpustov, ko stojijo na semaforju zraven TAMčka iz leta 1980...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.717
113
Tam iz 1980? no no, to je večja redkostko fičko. Men je boljto hecno kako to merijo. Ane V8 ima enak izpust plino kot R4? pa drugi recimo porabi 2,5x manj? malo morgen.
 

LatkaGravas

Pripravnik
26. maj 2015
266
0
16
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
točno to
upam samo, da se bo cenovna politika na hibridih in električnih spremenila

dokler se bo pa izplačalo voziti dizla, je pa zelo malo ljudi, ki bi se sekiralo zaradi izpustov, ko stojijo na semaforju zraven TAMčka iz leta 1980...
Cenovna politika na električnih in hibridnih se še nekaj časa ne bo spremenila. Že danes bi lahko bistveno znižali cene in prodali več avtomobilov, a nočejo. Preprosto nočejo tvegati. Cene držijo tako visoko, da se avtomobili prodajajo, a hkrati količina ni prevelika - ker v primeru kakšne sistemske napake, ki bi se pokazala po nekaj letih, bi imeli pri veliki količini avtomobilov hude težave.
Tako da dobro vedo, za kakšen denar se proda ravno pravo število "alternativnih" avtomobilov.
Ker pa želijo butaste vlade "trajnostne" in državljanom kradejo denar, ki ga namenjajo za subvencije avtomobilov, so cene še nekoliko višje - subvencije pa direktno v žep "kapitalistom".
 

LatkaGravas

Pripravnik
26. maj 2015
266
0
16
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
točno to
upam samo, da se bo cenovna politika na hibridih in električnih spremenila

dokler se bo pa izplačalo voziti dizla, je pa zelo malo ljudi, ki bi se sekiralo zaradi izpustov, ko stojijo na semaforju zraven TAMčka iz leta 1980...
To je pa naša butasta politika pobiranja denarja - pobirajo DMV in tako zavirajo nakup novih in čistejših avtomobilov, namesto, da bi DMV opustili in spremenili politiko letnih "cestnin", ter pri cestnini upoštevali čistost (ali umazanost) avtomobila. "Tamiæi" bi ekspresno izginili iz cest.