Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Arnold pravi:
I’m mad as hell right along with my old, great photographer John Decker. I remember when we passed our tailpipe emissions in California, Volkswagen was right there to sue us. Later, when they asked for a meeting and I asked them why they weren’t making electric cars, they told me about their clean diesel, and I said, “If it’s so clean, drink it in front of me.” They obviously didn’t. I hope the car manufacturers hear the message loud and clear. Consumers want cleaner cars and won’t stand for less.
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Ocitno je prisel cas, ko se bo lahko uveljavilo oz. se mora uveljavit preverjanje emisij na tehnicnih pregledih za vsa vozila.
Evo zakaj:Citat:
V raziskavi so imeli še BMW X5, ki pa je tudi v real world testu imel teste pod vrednostjo, torej očitno BMW obvlada zadeve, tudi iz zgornejga linka na evropsko raziskavo je razvidno, da BMW edini dosega normo.
Citat:
S tem da "mali" pomeni pod 3L
Še pasat 2.0 z AdBlue sistemom svinja do 20x preveč, ker VW preveč skromno dozira dodatek. Tko da tist rezervoar zdrži cel servisni interval in se strošek dodatna skrije v ceno rednega servisa.
Bmw X5 baje požre liter dodatka na tank, kar je ~20x več. Kar je treba sproti plačevat in odvrača kupce.
Zato je mal težko ocenit kolk je VW prišparal, ker je treba pogledat kolk manj avtomobilov bi prodali če bi moral vsebovat sisteme ki zadovoljivo očistijo izpuh. Nabavna cena ~3 jurje višja, višja poraba goriva, višji tekoči stroški zaradi večje porabe dodatkov in sprotno dolivanje, ...
Že 500 EUR v ceni je lahko razlika med uspešnico in polomom, tko da je precej jasno zakaj je reč takšna kot je.
VW u ameriki praktičo ni mel dizl konkurence v rangu 2L mašin.
Cenovna politika na električnih in hibridnih se še nekaj časa ne bo spremenila. Že danes bi lahko bistveno znižali cene in prodali več avtomobilov, a nočejo. Preprosto nočejo tvegati. Cene držijo tako visoko, da se avtomobili prodajajo, a hkrati količina ni prevelika - ker v primeru kakšne sistemske napake, ki bi se pokazala po nekaj letih, bi imeli pri veliki količini avtomobilov hude težave.Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
točno to
upam samo, da se bo cenovna politika na hibridih in električnih spremenila
dokler se bo pa izplačalo voziti dizla, je pa zelo malo ljudi, ki bi se sekiralo zaradi izpustov, ko stojijo na semaforju zraven TAMčka iz leta 1980...
To je pa naša butasta politika pobiranja denarja - pobirajo DMV in tako zavirajo nakup novih in čistejših avtomobilov, namesto, da bi DMV opustili in spremenili politiko letnih "cestnin", ter pri cestnini upoštevali čistost (ali umazanost) avtomobila. "Tamiæi" bi ekspresno izginili iz cest.Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
točno to
upam samo, da se bo cenovna politika na hibridih in električnih spremenila
dokler se bo pa izplačalo voziti dizla, je pa zelo malo ljudi, ki bi se sekiralo zaradi izpustov, ko stojijo na semaforju zraven TAMčka iz leta 1980...