VW goljufal pri emisijah NOx v US

Mr_Orange

Pripravnik
15. avg 2007
723
3
18
49
Murgle
A je naključje da Mitsubishi dieselske motorje "kupuje" pri Volkswagnu? Mogoče so pa kot paketni popust še kakšen software dobili, ali pa brezplačen tečaj zavajanja in goljufanja ?!?!?!?
evil.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.288
1.218
113
www.adriamedia.si
To smo par številk Avto magazina nazaj objavili, sicer nemški test, ampak delala ga je, če se prav spomnim, ista firma. V bistvu je bil golf 2.0 TDI edini na testu, ki je prišel znotraj 2017 predpisov ...

So pa nekateri proizvajalci smešni, ker "kao ne vejo, ali so rezultati ponovljivi in da rabijo standard).
Pa ne štekajo, za za real world driving test ne more biti standarda in 100% ponovljovosti, ker je real world, v navadnem prometu. Lahko so neka merila, ki se jih ne sme prekoračiti (recimo suha cesta, x% mestne vožnje, X% AC, ne več kot X% s pospeški nad 0,xG ipd), 100% ponovljivosti pa ne bo. In bodo morali razumet, da tako pač je in da morajo imet čiste avte z določenim % rezerve za te spremenljive razmere. Ker za 2-5% zlahka niha rezultat (vem iz našega normnega kroga)
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Jaz si predstavljam tako
- VW ima edini sofisticiran program s katerim izklopijo kontrolo emisij praktično vedno ko avto ni na testu Video na 55:00 kaže staatistiko
- Ostali proizvajalci seveda tudi izklapljajo kontrolo emisij, vendar niso tako sofisticirani ali pa jim pač še nihče ni nič dokazal. Vsekakor smo videli odvisnost glede na zunanjo temperaturo, če to vzamemo kot najbolj banalen primer kdaj kontrola emisij ne deluje
- Ko se izvaja test v realnem okolju tako pri NOBENEM dizlu ne deluje program kontrole emisij kot bi moral.
- Ko beremo zgornji članek moramo vedeti da so vsi tisti dizli "zaznali" da niso na testu tako ali drugače. V takih pogojih je kot kaže VW še vedno najčistejši.

To velja za EU, tu pa itak ni problema, vpoklic in vse je rešeno. V US pa je to delal zgolj in samo VW, pa to še nebi bil največji problem, največji problem za VW je te vsa ta vozila spraviti v red kar se je pa pokazalo kot tehnično nemogoče - samo zaradi tega je za VW to tako velik problem.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.889
5.979
113
Medtem ko autoblog piše "may buy back", independent "is to buy back".
http://www.independent.ie/busi...s-34646628.html
Citat:

Volkswagen and US officials have reached a framework deal under which the automaker would offer to buy back almost 500,000 diesel cars that used sophisticated software to evade US emission rules, two people briefed on the matter said on Wednesday.

V VW skupino v razredu osebnih vozil spadajo vw, audi, seat, škoda, ki uporabljajo enako motorje...


Naprava za goljufanje so izumili pri audiju
http://www.telegraph.co.uk/cars/news/vw-emissions-scandal-cheat-device-devised-by-audi/
Citat:

Reports from Germany claim that Audi developed the emissions-cheating software back in 1999
Bojda je sami niso uporabljali
hysterical-1.gif
, če kdo verjame v leteče slone.

USA organi ne počivajo, v teku je preverjanje Daimlerja:
http://www.handelsblatt.com/un...n/13485830.html


In medlega odziva Eu komisije se vidi, kako so zlizani z dizel lobisti.
 

mevden

Pripravnik
17. dec 2014
136
18
18
A so začeli izvajati modifikacije na oškodovanih vozilih? Je kdo bil že na reprogramiranju, stranski učinki?
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.074
3.559
113
41
Lj
Citat:
Uporabnik mevden pravi:
A so začeli izvajati modifikacije na oškodovanih vozilih? Je kdo bil že na reprogramiranju, stranski učinki?

Ni to Amerika človek. V Evropi so kolikor vem zvišali dovoljen limit izpustov, da VW-ju ne bo treba preveč popravljati.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.491
4.256
113
Prva pošiljka US dizlov že na poti na Letališko v Ljubljano.
Saj Balkanci in Afričani bomo vse to pokupili.
 

Niki11

Pripravnik
22. feb 2013
192
1
18
Očitno bo zgodba dobila nov zagon: "Nemški proizvajalci vozil so se odločili, da bodo naredili vpoklic 630.000 dizelskih vozil z zavajajočo programsko opremo. Med njimi so Volkswagen, Opel, Audi in Mercedes"
Lahko sploh še verjamemo nemcem?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
KSZ
Zelo direkten in kritičen pogled na dieselgate afero:
Zadeva je bila objavljena oktobra 2015 in je zelo v skladu z zadnjimi informacijami zanimivo poslušati zadnji del komentarja, da VW ni sam v tem škandalu.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.430
539
113
44
Še vedno Rdeči revirji
Zanimiv pogled na doseganje emisijskih standardov. Mene samo zanima, kaj stoji za nerazvojem hibridov. Na področju hibridov so vsi več kot 20 let za Toyoto. Ali bo v prihodnosti alternativa hibrid? Dizla ne kupim več, ker bodo slej kot prej imeli vsi AdBlue, tega pa nočem v svoje avtu.
Če bodo vsi proizvajalci na tapeti, bo prišlo do nekakšnega masovnega odpustka. Vsak bo rekel rabim avto, pri izpustih bom tako ali tako nategnjen.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.238
5.651
113
Pol pravs dauš ba pešhondo prešaltu
sprasujem se.gif


K turbobencinarji bi tud rabl "AdBlue"...
 
Nazadnje urejeno:

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.430
539
113
44
Še vedno Rdeči revirji
Pešhonda ne pride v poštev. Zaenkrat vozim še smrdljiva iz VAG grupe še iz časov pred diselgatom. Načeloma sem čist zadovoljen z njim. Je pa v 9 letih že kar nekaj novih bombončkov,... pa avtomatik bi bi tud dobrodošel.

Od kje pa teb, da bodo turbobencinarji rabili AdBlue??? Kolikor je meni znano je to izključno za dizle, pri tem pa turbina ne igra kake bistvene vloge.