Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
In odprodal kam? Mehika ali balkan?
Na Balkanu bo šlo kot vroče žemljice. Zraven vržejo še rezervno gumo in bodo takoj prodali.
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
In odprodal kam? Mehika ali balkan?
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Huh, če bo to res tako, potem bo še zanimivo. V EU morda niti ne, v ZDA jih bodo pa obesili za j... Pa iztožili tudi konkretno.Citat:
Uporabnik boc pravi:
No tudi prvi testi VW Amarok po nadgraditvi SW so pokazali:
- zmogljivost/moč ostala enaka
- povišala se je realna poraba od 0,5 do 0,7l. čeprav naj bi po NEDC testu ostala nespremenljiva
- emisija NOx pa se ni zmanjšal
http://www.auto-motor-und-spor...t-10551733.html
Tu pa je še kako je s pravno podlago glede obveznega vpoklica:
http://www.focus.de/auto/ratge...id_5227101.html
Citat:
Uporabnik boc pravi:
No tudi prvi testi VW Amarok po nadgraditvi SW so pokazali:
- zmogljivost/moč ostala enaka
- povišala se je realna poraba od 0,5 do 0,7l. čeprav naj bi po NEDC testu ostala nespremenljiva
- emisija NOx pa se ni zmanjšal
http://www.auto-motor-und-spor...t-10551733.html
Tu pa je še kako je s pravno podlago glede obveznega vpoklica:
http://www.focus.de/auto/ratge...id_5227101.html
Če sem prav razumel napisano, je trik v temu, da ni na t.i. NEDC testu - na valjih dosegel višje poraba, ampak na realnem testu. In merodajen je NEDC test, torej ni podlage za tožbo, čeprav naj KBA ne bila zadovoljna z rešitvijo za Passata.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Govora je o emisijah NOx v prostem prometnem toku, ki v EU itak niso merilo. ZDA rešitve itak še nimajo.
Bo pa zanimivo, če jih bo kdo šel tožit zaradi višje porabe oz. zahtevat odškodnino. Recimo za 100 jurjev kilometrov. Razlike je za par 100 evrov? Bi pri VW požrli in dali odškodnine ali se odo šli tožit?
Citat:
Volkswagen AG further “improved” its defeat device software long after the German automaker came into the crosshairs of Californian regulator CARB
Citat:
According to the report, the previous version of the cheater code was fraught with false positives; it sometimes signaled that the car was under supervision on the dyno while in fact it was on the road with nobody watching. This would have led to the exhaust being treated, at least occasionally. “This caused the car to erroneously switch into clean test mode, and it led to increased wear on the particulate filter ,”