VW goljufal pri emisijah NOx v US

hermann

Guru
19. mar 2014
9.713
6.599
113
Razen holcagna zaenkrat nihče ne laže, ampak imajo samo vozila, ki zadostijo zakonskim pogojem. In glede izpustov in glede porabe goriva. To, da preizkusi nimajo veze z realnostjo, zaenkrat še ni njihov problem.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Robi

pohlep je hudičevo delo... Če VW ne bi bil toliko pohlepen bi ga lepo pustili na miru... Tako pa... Saj noben ne brani svojega proizvajalca... Naslajamo se pa vsi, Veš kako so rekli včasih... konj ne dela brez ovsa...
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.713
6.599
113
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
Matr, ne govorim o izpustih in vw goljufanju, temveč o tem da tudi drugi goljufajo.

jaz pa govorim, da nihče drug dokazano ne goljufa.

vsi zadostujejo zakonskim pogojem. pač imajo avte prilagojene, da se na testnem krogu dobro odrežejo. to še ne pomeni, da goljufajo.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.498
2.414
113
Pomurje
Saj te razumem. Isto razmišljaš kot v politiki. Če so vaši lahko še naši.

Nas pa veliko, nažalost tako razmišlja.
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.873
6.179
113
blizu močvirne prestolnice
To ni res, meni dol visi za avto. Sem imel tako 101, dve Ladi, , dva Renaulta, Audia in Passata. Sem zato da se kaznuje in sem proti goljufijah. Toda opažam da vas je kar nekaj " japončkov, korejcev "tu gori, kateri se naslajate. Saj fasal bo folk, tudi v Sloveniji
 

Filipides

Pripravnik
20. jun 2014
129
3
18
Enako je s crash testi. Tudi tu so avtomobili optimizirani glede na to, kako se test izvaja. Zato pa test spreminjajo, da bi zajel kar največ realnih situacij. Enako se bo začelo dogajat s testi emisij in porabe.

Ta plaz naj pretrese VW, vse ostale proizvajalce in trošarinsko politiko v EU, pa bo iz tega nekaj dobrega. Pa še način testiranja se bo spremenil in postal bolj realen.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.499
5.045
113
Citat:
Uporabnik Filipides pravi:Ta plaz naj pretrese VW, vse ostale proizvajalce in trošarinsko politiko v EU, pa bo iz tega nekaj dobrega. Pa še način testiranja se bo spremenil in postal bolj realen.
Neumne želje. Še pred ostalimi spremembami, nam bo verjetno spet padla gospodarska rast, najbrž malo tudi Nemcem. Ampak, če bo njim, potem nas ne bo motilo, če bo nam. Slovenska faušija funkcionira.
Deklarirani izpusti niso taki zaradi zdravstvenih norm, temveč zato, ker se je politiki lepo zdelo, če bi taki bili. Brez avtomobilske industrije in potrošnikov, ki vozila kupujemo, pa pade vsa politika, ki smo je navajeni na trdna tla s premalo denarja v proračunu.
Bojim se, da je v ozadju dejstvo, da mogoče premočan VW ni bil nekomu všeč in je malo neumno to izpeljal in bo imelo svetovne posledice. Tudi za tiste, ki VW ne vozimo.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.460
1.920
113
Tale VW jeva je res podla. Najmanj kar bi jih moralo udarit po buči je tožba vsake države za razliko v DMV ju. Tu ni šlo za čisto nič drugega kot eno navadno davčno utajo.

Plus seveda spravit obstoječe avte v red.

Se pa absolutno strinjam, da ne gre primerjati podatkov s ceste s podatki na predpisanem ciklu. Dejansko je treba dat VW je z disejblanim eko softverom na valje in zares zmerit koliko je dejanske razlike.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Čez vikend sem govoril z enim strokovnjakom iz Mercedesa. Rekel je da se mu zdi kar prav da ima VW težave, saj so bili res nelojalna konkurenca. Mercedesi morajo recimo imeti tank za 20-25 litrov AdBlue tekočine (podobno kot urin), ki se potem ob servisih polni (zdrži ene 30.000km). To pomeni manj prostora in dodatno tehniko, ki stane in lahko povzroča težave. Drugo pa je da so motorji, ki optimizirani za res nizke izpuste, zaradi tega bolj "leni". Da gre za znanja, ki jih ni tako lahko pridobiti, kaže tudi to da se MB ravno zaradi tega odločil za uporabo Renaultovih motorjev v razredih kjer se to najbolj pozna (A, B in C ter razne podizvedbe).
 

Filipides

Pripravnik
20. jun 2014
129
3
18
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Citat:
Uporabnik Filipides pravi:Ta plaz naj pretrese VW, vse ostale proizvajalce in trošarinsko politiko v EU, pa bo iz tega nekaj dobrega. Pa še način testiranja se bo spremenil in postal bolj realen.
Neumne želje. Še pred ostalimi spremembami, nam bo verjetno spet padla gospodarska rast, najbrž malo tudi Nemcem. Ampak, če bo njim, potem nas ne bo motilo, če bo nam. Slovenska faušija funkcionira.

Jebiga, spremembe se nemalokrat rojevajo iz tega, da koga kje malo zaboli. Veš kolk ljudi začne hujšat in telovadit ko jih prvič kje malo špikne, pa jim zdravnik pove, da bo treba začet skrbet za zdravje. Cikli v gospodarstvu so pa itak najbolj normalna stvar, skrbet nas mora, ko ves čas vse raste.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Imajo, ker se ni izšlo brez, samo doziranje je pa pri VW 10x premalo in to je lahko razlika med tem, da prodaš avto ali pa ga ne.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Čez vikend sem govoril z enim strokovnjakom iz Mercedesa. Rekel je da se mu zdi kar prav da ima VW težave, saj so bili res nelojalna konkurenca. Mercedesi morajo recimo imeti tank za 20-25 litrov AdBlue tekočine (podobno kot urin), ki se potem ob servisih polni (zdrži ene 30.000km). To pomeni manj prostora in dodatno tehniko, ki stane in lahko povzroča težave. Drugo pa je da so motorji, ki optimizirani za res nizke izpuste, zaradi tega bolj "leni". Da gre za znanja, ki jih ni tako lahko pridobiti, kaže tudi to da se MB ravno zaradi tega odločil za uporabo Renaultovih motorjev v razredih kjer se to najbolj pozna (A, B in C ter razne podizvedbe).

VW je bil nelojalna konkurenca ker:
- so bili zaradi goljufanja lahko avti cenejši kot konkurenca, ker niso potrebovali AdBlue sistema ali pa so premalo dozirali le-tega
- so bili VW motorji močnejši od konkurence, ker niso delovali v načinu za nizke izpuste
- je bil lahko navor višji, ker niso delovali v načinu za nizke izpuste
- so porabili manj goriva kot konkurenca
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Torej za kupca sami plusi.
zmaga.gif
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Kul, potem dajmo ven še katalizatorje, DPF in povratne ventile, pa svinec nazaj na gorivo. Avto bodo poleteli in delali vsaj enkrat dlje (samo otrokom bo pa treba kupit gas maske)