VW goljufal pri emisijah NOx v US

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Pol pa tole bereš ! Pa sej človk ne more verjet kaj človeku pride na misel,da ukrade VW
bonk.gif


http://www.slovenskenovice.si/crni-scenarij/doma/z-dvorisca-so-jim-ukradli-golfa
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Citat:
Uporabnik Flikca pravi:
Verjetno bom prej njemu verjel, kot pa enmu iz alterja.

Po želji seveda. Načeloma se tistim, ki razumejo delovanje stvari, reče inženirji. Mehaniki pa so tam, da šraufajo.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik wilburxxx pravi:
Moč in kompresijo povečaš z več goriva v cilindru, kar dosežeš tako da z kako stotinko povečaš čas ubrizga goriva v cilinder.

confused-1.gif
Če prevedeš zadevo na čase APN6: čim večji fergazer in še večji avspuh. Pa ne pozabit na (pre)veliko dizo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
Hinavščina v smislu raje in medijev, ki jih izpusti sploh ne zanimajo (SJTV, kolikrat ste pri testih in primerjavah merili izpuste - verjetno nikoli). Ker to nobenga ne zanima. Samo da konjiček laufa pune hamre, pa da zmaga na testih, pa da prehiti sosedovega nissana..recimo. Ampak zdaj, zdaj pa je to najbolj pomembno, in ze tukaj na alterju pametnih milijon komadov, kako bi tožli, pa kako bi imeli popraprevk, pa kaj bo potem ko ne bo avto več šel itd. Ko bo cez 5 let menjaval avto pa hop hop spet po golfa. Ko pri butlih. Hinavščina.

V glavnem naj država in ostali proizvajalci, ki so verjetno direktni in indirektno oškodovani tožijo in se "zmenijo", plačajo,skasirajo itd. Raja pa naj svoje miselne celice zapolni s čim drugim bolj pametnim.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Sej vem da ne bo pomagalo, ampak Nox ne smrdi in ni ostanek dizla ampak čisto nova spojina ki nastane pod vplivom visokih temperatur in tlakov v motorju (dejansko če bi dizel slabo zgoreval nox verjetno nebi bilo)!
rolleyes-1.gif


...

Dušikov dioksid smrdi in tudi ni brezbarven ampak ga vidiš .... v koncentracijah ki so nekaj 1000x večje kot pa pridejo iz izpuha.

NOx is a generic term for the mono-nitrogen oxides NO and NO2

The compound is acrid and easily detectable by smell at low concentrations Je 4 ppm res 1000x večja koncentracija kot pa tista, ki pride iz izpuha
sprasujem se.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.072
113
Da 4ppm je zelo malo ampak še vedno več kot pa 1g/km, čeprav vprašanje sedaj kako bi to primerjal (če dihaš pline dirketno iz izpuha te verjetno pobere zaradi drugih zadev pa tudi vonjave ne bodo stvar NO2).

Moj point je bil da zaradi NO2 (ali bilokaterega NOx) dizli ne smrdijo in ne dimijo kar smo že ene 10x prebral v tej temi kot javno znano dejstvo.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
ti kar verjemi Flikca, kdo ti brani
dejstvo je še vedno, da sta tam-tam z znanjem
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.767
167
63
ksz

Žal je tako, da če bo VW naj.bal, smo ga naj.bali tudi Slovenci. Naše gospodarstvo je precej vezano nanj.

lp
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.513
892
113
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
ksz

Žal je tako, da če bo VW naj.bal, smo ga naj.bali tudi Slovenci. Naše gospodarstvo je precej vezano nanj.

lp

Škoda je že narejena. Večji problem je, da se je večina še ne zaveda. Počakajmo kak mesec ali dva, pa boste videli kok stokanja bo zaradi upada naročil pri dobaviteljih.
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
99% ljudi kupuje avto na način povprečna poraba x.x litra uuuuuu tega ja bom vzel, ker najmanj požre....
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Povzetek?

Euro 5 katastrofa...80% vseh preko meje (proizvajalcev se ve).

Euro 6 mnogo boljše a še vedno prek polovice v buli.

Kar se vw.ja tiče...če sem jaz prav razumel proizvajalca...med vrsticami...bojo predvsem poskrbeli da v štant gasu (oz. testno meritev) ne bo več lavfal prirejeni program.
grims-1.gif
Ostalo ostaja.

Če se gleda adacov test...je problem tako širok da ne vem če je zadeva sploh ekonomsko upravičena za reševat...

Da se še bencinarjev lotijo bojo spet konji in mule postali popularni...bo vse stalo
evil.gif
.
 

mevden

Pripravnik
17. dec 2014
136
18
18
Tudi jaz imam kašno sočno vprašanje glede afere. Imam tudi sam sporno octavio, 2012letnik. Recimo dobim poziv za popravilo napake in ker mi to ne ustreza se odpovem posodobitvam in še naprej vozim sporen avto. Ali me lahko kdo prisili da moram iti na posodobitev?
Spornih je recimo 11 milijonov vozil, kakšnih 20% procentov je že po odpadih, v tretjih državah oziroma jih ne bo možno izslediti in posodobiti. Se je kdo spraševal glede tega?

Nekateri omenjajo da bo potrebna menjava motorja, če danes to pride ven iz folkcvagna kupim takoj 10 spornih vozil in prodam kasneje za več z novim motorjem? Če bo povpraševanje po teh vozilih bo višja cena rabljenih?

Ali pa če zamenjajo katalizator in nove šobe bla bla, kdo bo to testiral če funkcionira? Običajno se lahko več let testira motor pred vgradnjo v vozila, sedaj bodo pa v treh mesecih rešili motor? Kaj če čez 1 leto vse crkne zaradi premalo testiranj? Zopet vpoklici?

Toliko vprašanj....ah ja.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Povzetek?

Euro 5 katastrofa...80% vseh preko meje (proizvajalcev se ve).

Euro 6 mnogo boljše a še vedno prek polovice v buli.

Te meritve so narejene po WLTC standardu, ki še ne velja (bo začel enkrat 2017). Do takrat se bodo že porihtali. ALi pa, še bolje, šaltali na bencin-hibride.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mevden pravi:
Tudi jaz imam kašno sočno vprašanje glede afere. Imam tudi sam sporno octavio, 2012letnik. Recimo dobim poziv za popravilo napake in ker mi to ne ustreza se odpovem posodobitvam in še naprej vozim sporen avto. Ali me lahko kdo prisili da moram iti na posodobitev?
Spornih je recimo 11 milijonov vozil, kakšnih 20% procentov je že po odpadih, v tretjih državah oziroma jih ne bo možno izslediti in posodobiti. Se je kdo spraševal glede tega?

Nekateri omenjajo da bo potrebna menjava motorja, če danes to pride ven iz folkcvagna kupim takoj 10 spornih vozil in prodam kasneje za več z novim motorjem? Če bo povpraševanje po teh vozilih bo višja cena rabljenih?

Ali pa če zamenjajo katalizator in nove šobe bla bla, kdo bo to testiral če funkcionira? Običajno se lahko več let testira motor pred vgradnjo v vozila, sedaj bodo pa v treh mesecih rešili motor? Kaj če čez 1 leto vse crkne zaradi premalo testiranj? Zopet vpoklici?

Toliko vprašanj....ah ja.

Pa prej in potem je treba avto dat na valje (meritev moči) in izmerit porabo. Če gre karkoli od obojega na slabše, jim je treba avto peljat nazaj, ker so ga pokvarili.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.356
2.730
113
Prisili te lahko le drzava z merjenjem izpuhov, kar pa se v zivljenski dobi tvojega avte ne bo zgodilo. Vag ti bo verjetno ponudil posodobitev, garancija je ze mimo, mogoce imas se kaksno njihovo jamstvo z asistenco, ce redno servisiras, tko da ce ne posodobis, ne izgubis nic. Ne vem, kaj se tako sekiras. Lahko se zivciras, lahko nerviras Skodo, avto je isti kot vceraj, vozi naprej.
smile-1.gif

Kot pravi vw das Avto, pojmuj to z 'le avto'. Ce ša te skrbo onesnazevanje, cim manj vozi skodo in vec bicikl.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
imamo kje sodno certificirane valje v SLO?
ne da bi vedel....

dejansko mene od vsega zanima le, če te lahko kdo prisili, da greš ECU poflashat na pooblaščenca
stavim pa, da 1/20 ima DPF odstranjen ali pa čipan avto