Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
ce prav razumem je NoX povezan z močjo in tudi kompresijo...
kompresija ostane...se prav manj konjev
Časi 1.9 TDI dinozavrov z 90KM se vracajo
NOx so povezani s temperaturo zgorevanja in ničemer drugim.
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
ce prav razumem je NoX povezan z močjo in tudi kompresijo...
kompresija ostane...se prav manj konjev
Časi 1.9 TDI dinozavrov z 90KM se vracajo
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
ce prav razumem je NoX povezan z močjo in tudi kompresijo...
kompresija ostane...se prav manj konjev
Časi 1.9 TDI dinozavrov z 90KM se vracajo
Citat:
Uporabnik Jeri pravi:
Mojga bodo mogl tud popedenat
Citat:
Uporabnik d3esaly pravi:
moj pa na žalost ne... če pa mislijo kakšnega od 170 konjičkov vzet jim ga pa tam pustim... bodo že neko rešitev našli.
Citat:
Uporabnik Flikca pravi:
Jaz sem šel danes spotoma po šihtu k mehankarju in mu reku, da imam sporno mašino, mi je rekel, da je brez veze karkoli spreminjat na mojem motorju. Če bi kej spreminjal, bi mi več pokuru, pa zgubu bi na moči. Poslednjično bi pa začela turbina crkavat pa šobe bi šle...
Skratka, pustim naj tko kot je in bom mel še najman problemov.
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Flikca pravi:
Jaz sem šel danes spotoma po šihtu k mehankarju in mu reku, da imam sporno mašino, mi je rekel, da je brez veze karkoli spreminjat na mojem motorju. Če bi kej spreminjal, bi mi več pokuru, pa zgubu bi na moči. Poslednjično bi pa začela turbina crkavat pa šobe bi šle...
Skratka, pustim naj tko kot je in bom mel še najman problemov.
Kakšne bedarije. Za tovrstne zadeve sploh ni pristojen mehanik, ker se povprečnemu sploh sanja ne, kako se bi lahko zadevo rešilo. Kako se jo dejansko bo, zaenkrat ne ve nobeden (razen pri VWju seveda) ... da bi pa posledično crkovale turbine in šobe je pa kretenizem prve klase.