VW goljufal pri emisijah NOx v US

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Večkrat tedensko grem po mleko na mlekomat. Zraven je polnilnica za EV-je. Vsakokrat je na polnilnico priklopljen en Prius, občasno tisti mali Reno, ali pa oba hkrati.
Podobno, kot bi jaz imel avto parkiran na Petrolu. Hebeš takšne EV-je.:valjamse:

To so darjan-i :D

Z EV-ji današnje generacije, ki na eno polnjenje naredijo 200+km bi v večini primerov moralo to zadostovati za polnjenje le doma. Recimo, imam sodelavca, ki si je cca. 6 mesecev nazaj kupil Ioniq BEV in se vsak dan vozi iz Celja v Ljubljano in nazaj in mu eno polnjenje zadostuje kljub temu, da ima baterijo kapacitete 'le' 28kWh.
Zdaj bo kapaciteta baterije 60+kWh postala standard (AmperaE, KonaEV, Niro EV, Soul EV, i3, Leaf2 60,...).

Za nas, z EV-ji zgodovinske vrednosti in za tiste, ki naredijo na dan več kot to, pa taka polnilnica pride prav.
Ampak, takih bo vedno manj. Tistim, ki pa imajo baterijo 60+kWh pa bo dol viselo za javne polnilnice.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Hebeš tak dopust, da se gužvaš po cesti :p

Sicer pa na hitrih polnilnicah valda noben EV ne bo oddajal elektrike v omrežje, od kje take biserne ideje? Menim da je oddajanje elektirke v omrežje iz avta en velik bulšhit, ko bomo tako daleč boš itak imel za to namenske ločene baterije v bajti, samo to bo tam nekje 2040.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.272
4.097
113
Ja stare malo defektne aku packe od odsluženih EV boš zraven toplotne črpalke montiral.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.574
336
83
Kras
www.mtl.si
To bi rad videl v praksi. Smo se peljali na morje po avtocesti in prišli iz gužve za Karlovcem. Na prvo počivališče je bil takšni naval , da so še na odstavnem pasu čakali v koloni za vhod na počivališče (bencinska črpalka). Si lahko zamislim lastnike EV-jev. Epsko.
Ali da obrnem tolmačenje smart grida na bencinske motorje. Pri takšnem navalu Petrol navije ceno bencina krat pet. Ne samo to, ko začneš tankati, ti bencin vzame iz rezervoarja in natoči sosednjem avtu. Po normalni "ugodni" ceni bi dobil bencin, ko bi bil sam na črpalki....

Večkrat tedensko grem po mleko na mlekomat. Zraven je polnilnica za EV-je. Vsakokrat je na polnilnico priklopljen en Prius, občasno tisti mali Reno, ali pa oba hkrati.
Podobno, kot bi jaz imel avto parkiran na Petrolu. Hebeš takšne EV-je.:valjamse:
Veš kaj bi pa jaz rad videl?
Da bi človek enkrat prej premislil in pogledal široko sliko, o kateri se tukaj pogovarjamo in ne zbruhal najbolj ekstremni primer, ki mu takrat pade na pamet, zato da izpade pameten.

Recimo, evo na tvojem nivoju: greš na safari v Afriki, kjer 1000km naokrog ni niti ene črpalke in vzameš s sabo pol rezervoarja goriva, ki bo zadostoval morda za 200km. In kaj boš pa takrat naredil sredi divjine? In zaradi tega sklepam, da pač bencinske črpalke ne bodo laufale v normalni uporabi za ICE. Vidiš, to je tvoje sklepanje...

Pa da nadaljujem: če si toliko butla, da boš šel z EVjem BREZ ustreznega dosega (torej s konkretno rezervo) na morje, KO NE BO ŠE USTREZNE REŠITVE ZA VMESNO POLNJENJE, potem si zaslužiš, da ostaneš nekje na sredi poti brez elektrike. Zato bodo pa še ICE motorji ali pa PHEV.

Za normalno uporabo, pa se že razvijajo in TESTIRAJO smart grid sistemi točno za to: in sicer shranjevanje energije v EVjih, ko je te preveč in oddajanje, ko so vrhi porabe. Ampak seveda ne v Sloveniji, za Anglijo pa zagotovo vem, da se je to že vsaj 1 leto nazaj dogajalo. In če imam prav v spominu, se je Nissan hvalil, da je njihov Leaf (pa ne vem ali že enka ali šele dvojka) že pripravljen na to, oz. da delajo v tej smeri.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Očitno se nekaterim niti sanja ne, kaj je smart grid (in smart charger) in kaj pomeni iz vidika kompleksnosti in varnosti pri vračanju energije nazaj v omrežje.
Drugo me resnično zanima življenska doba LiXX celice, ki bo priključena na smart grid in bo imela trickle charge.

Eno je, kaj se testira (in tukaj ti zamerim tvoj zelo podcenjevalen odnos "seveda ne v Sloveniji), drugo pa je smiselnost in uporabnost testiranega. grafenske celice se tudi že dolgo testirajo in kažejo dobre rezultate, pa jih še vedno ni v komercialni uporabi. SSR celice tudi kažejo dobre rezultate, pa je še daleč do uporabnosti. Danes imamo spet na dvorišču BMW 7 full EV, proti kateremu je Tesla S kot MatchBox avtomobilček, pa ga le testirajo...

Smartgrid je utopija v obliki, kot si jo vi predstavljate. Preveč kompleksa, prenevarna in predvsem predraga. Brez zajebancije - lažje je postavit NUK2
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Smat grid, lahko pomeni marsikaj, dvomim da je pogoj da se reče smart grid samo sistemu, ki tudi vrača elektriko v omrežje.

Že danes imajo praktično vse toplotne črpalke "kabl" za zunanji signal, ki jim pove naj se izklopijo. Pri nas seveda ta signal ni nikamor povezan, lahko pa v prihodnje bo in bo lahko elektro na daljavo za kakšno urco ob 8h zvečer izklopil določene TČ iz sistema. Zaradi tega ne bo nihče ostal na hladnem.

Enako je s polnjenjem EV, elektro bo pač na daljavo lahko naredil kakšne par minutne prekinitve polnjenja, big deal.

Kako uporabnike prisiliti da bodo upoštevali ta signal od elektra? Enostavno z bolj ugodno ceno. Dokler se uporabnik zaveda v kaj se spušča in če mu to ustreza to pač sprejme. In ugodna cena za malo manj udobja bo vabljiva za kar širok krog uporabnikov, tisti ta trmasti naj pa pač plačujejo, itak bodo v manjšini in zaradi njih ne bo počepnilo celo omrežje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.574
336
83
Kras
www.mtl.si
Očitno se nekaterim niti sanja ne, kaj je smart grid (in smart charger) in kaj pomeni iz vidika kompleksnosti in varnosti pri vračanju energije nazaj v omrežje.
Glede kompleksnosti: saj ni treba, da gre elektrika iz avta 300km stran do proizvodnje jekla. Dovolj je recimo, da pokrije porabo pri tisti družini, torej znotraj varovalk. Ali se motim? Je potem še vedno tako kompleksno? Pa to je samo primer... Recimo, da čez dan sonce nažiga na polno in je elekrike preveč. Avto se nafila, zvečer ko prideš domov, pa lepo oddaja elektriko za tvojo porabo.

Drugo me resnično zanima življenska doba LiXX celice, ki bo priključena na smart grid in bo imela trickle charge.
To glede življenske dobe baterij tudi mene zanima, kako bodo (če bodo) to rešili.

Eno je, kaj se testira (in tukaj ti zamerim tvoj zelo podcenjevalen odnos "seveda ne v Sloveniji),
Kaj te pa moti v tem odnosu? Ker kar sledim novicam na to temo (priznam, da ne spremljam tega prav namerno), je ena sama kregarija in kdo ima večjega pri nas. Medtem pa so v tujini že strategije pripravljene in se že razvijajo in testirajo zadeve. Morda bodo napačne, ampak se vsaj nekaj dela, ne pa le krega. Če pa imaš kakšne informacije na to temo pri nas, bom pa z navdušenjem spremenil mišljenje.

grafenske celice se tudi že dolgo testirajo in kažejo dobre rezultate, pa jih še vedno ni v komercialni uporabi. SSR celice tudi kažejo dobre rezultate, pa je še daleč do uporabnosti. Danes imamo spet na dvorišču BMW 7 full EV, proti kateremu je Tesla S kot MatchBox avtomobilček, pa ga le testirajo...
Zato sem pa tudi z veliko napisal TESTIRAJO.
In še glede komercialne uporabe: kako boš nekaj dal v komercialno uporabo, če se samo kregaš in nič ne razvijaš in testiraš? Mi lahko to razložiš?

Smartgrid je utopija v obliki, kot si jo vi predstavljate. Preveč kompleksa, prenevarna in predvsem predraga. Brez zajebancije - lažje je postavit NUK2
Ma nemoj? To je morda veljalo v ''svinčenih časih'', ko je bila raja tiho, ko je prišel ukaz iz vrha.
Za eno klinčevo vetrnico so sedaj ustaje, pojdi gradit NEK2, pa da te vidim, kako bo to peace of cake v današnjem času. Pa da se razumemo: raje imam NEK2, kot TEŠ. In cena v določenih primerih ni več glavno merilo, žal.

Torej, če te prav razumem so tudi vsi home battery sistemi izredno nevarni za samo omrežje, itd.?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
To kako je to nevarno meni tudi ni jasno, Gargy se tule gor predstavlja kot strokovnjak, tako da jaz tule ne bom preveč pameten, ampak naj mi nekdo razloži kako se oddajanje elektrike v sistem preko PV ali preko avta razlikuje? Oba sistema pač bedita na tem ali je omrežje živo, če je izpad elektrike, se tudi ta dva sistema pač izklopita. Sam vtikač pa tudi ne igra nobene vloge, saj ni "živ" dokler avto pač ne skomunicira svojega.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Drugo me resnično zanima življenska doba LiXX celice, ki bo priključena na smart grid in bo imela trickle charge.
Litijeve baterije ne prenesejo trickle charga. Ko je celica na določeni nepetosti (odv od kemije) je gotovo s polnjenjem. Če polniš dalje tudi z minimalnim tokom gre preko in nardi fuf. Ni to svincena ali nimh baterija
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.703
113
pri taščici
Glede omrezja pri nas.
Vaski trafo ima 80A pancerke. Na njih je obeseno cca 20 his. Pozimi smo nedeljsko dopoldne pocepnili na dveh fazah.
Pa kot vem sploh se ni nobenega EV v vasi.
Torej
Ze sedaj je TC in indukcija problem. Ko jim pridruzimo se EV, bo elektricar kar zraven trafota dezural s skatlo pancerk lahko.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
No ta je malo butasta da bos ti prikljucil avto na strom in da se bo zacelo filati oz. filalo takrat ko bo za omrezje ugodno. Jaz tankam takrat ko rabim? Kaj pa ce je baterija prazna in moram cez 2h dalje? Aja to pa bomo imeli "jocker" gumb ki ga bomo lahko izkoristili 3x mesecno? Skratka marsikaj bo treba porihtati ko bo dolocen delez elektricnih vozil nadomestil čiste dizle :evil:

Če boš hotel filat takoj, boš filal takoj. No problem. Samo vene kWh ne bo enaka, kot če polniš takrat, ko se to zdi omrežju primerno.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.272
4.097
113
No če nebi bil kleni Slovenc bi vedel da na zahodu AT DE tudi variira cena glede na uro. Zjutraj je najdražje prav tako ko je roush houer za odhod domov.

Najceneje je okrog 20 ure potem pa gre spet gor, ko zaprejo črpalke ki niso 24/7.