VW goljufal pri emisijah NOx v US

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
VAG in downsizing?
1.0 trivaljni turbo mlinček v Golfu in Octaviji ne šteje? ;) 1.2 motorja ni več na voljo.
Izgleda je VAG koncern (in ostali) doumel probleme pri downsizingu, problem je, ker se tehnologija razvija za x let naprej in ne moreš ti iz danes na jutri zamenjat tehnologijo, proizvodnjo, itd. No, verjetno lahko, ampak ko daš v ozir še stroške, seveda ne boš tega naredil, razen če bi se nekaj res izjemno zalomilo. Npr. da izpusti teh čislanih bencincev morda pa niso tako čisti...o_O Tako da, čakamo na ''Petrolgate'', potem bodo pa taisti, ki danes serjejo po dizlih, srali po bencinarjih. Pač ovce.
Dober znak je že 1.5TSI, ki je dejansko večji od starega 1.4, očitno bo pa trajal en razvojni korak, da bo to dejansko prišlo tudi do začetnih motorjev.
Itak bodo pa počasi vsi že imeli mild hibrid dodatek. ;)

PS: Ovce, ki čivkate o tem, kako so novi bencinarji oh in sploh čisti, si malo poglejte tabelce, ki jih je enkrat Gasper008 tukaj pripopal (se mi zdi)... Ni brez razloga, da bo VW (ali že) montiral filtre trdih delcev v te super čiste bencinarje...
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.431
2.428
113
En motor v dveh manjših vozilih je downsizing koncerna in to v celotni masi vseh motorjev ki jih ima koncern? :) Jaz bi temu rekel prej morda zgolj neposrečen poizkus...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Razmerje pri Toyoti je takšno, ker dizle opušča. Recimo samo primer: Auris Hibrid je cca. 20 jurjev, Auris dizel z ROČNIM menjalnikom pa 22.000 EUR. Itak skoraj noben normalen človek (razen, če samo štepa ogromne kilometre na AC) ne bo vzel dizla.
Hkrati so pa tudi njihovi hibridi relativno ugodni in zanesljivi, tako da je to res dobra kombinacija in ima Toyota fajn osnovo za lep napredek v sledečih letih. Ko bi vsaj še vozno dinamiko vozila nekoliko dvignili :(.
Drugače pa bo po moje res Nemce izredno bolel prehod na hibride. Toyota je že zoptimizirala proizvodnjo in očitno služi s hibridi, pri Nemcih bo pa prehod zelo verjetno pomenil konkreten udarec na maržo na avto in posledično dobiček. Tako da, bomo videli, v katero smer bodo zadeve šle.

Po ceniku je Auris 1.6 dizel 20.900€, Hibrid pa 22.400€, na hibrida dobiš 4k € popusta za dizla se pa sigurno tudi dobi kaj, edino če jih res nočejo prodajat, pač greš po Golfa, če hočeš dizla :)

Glede dinamike so z novo TNGA platformo storili velik korak naprej, novi Prius je v primerjavi s starim kot dan in noč, C-HR je glede vozne dinamike tudi prej hvaljen kot grajan, Komotar Minuta je nekaj hvalil novega Yarisa (sicer ni TNGA). Prihaja še novi Auris in RAV4 in z njima čisto nova 2.0 in 2.5 hibridna pogona. Tako da nekje v začetku leta 2019 bo paleta že kar popolna, manjka še kakšen enoprostorec, nekaj zakamufliranega se je že nekaj časa nazaj vozilo naokrog.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.993
1.876
113
En motor v dveh manjših vozilih je downsizing koncerna in to v celotni masi vseh motorjev ki jih ima koncern? :) Jaz bi temu rekel prej morda zgolj neposrečen poizkus...

Samo imaš res prav, kot si napisal par postov nazaj, ti dejansko res ne razumeš. Pa da ti razložim :) Ne boš verjel, ampak izven dizellanda Slovenija, VW proda tudi kakšnega bencinarja. Če smo natančni, razmerje prodanih dizel in bencinskih agregatov je pri VW okrog 50/50. Bencinarjem so v zadnjih letih konkretno zmanjšali kubike in dodali turbino. To kar je bilo včasih 1.6, je danes 1.0. 2.0 se je spremenil v 1.5, močnejši 6 cilindraši, ki so bili okrog 3.0, so danes 2.0. In podobno se dogaja pri vseh ostalih proizvajalcih.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
En motor v dveh manjših vozilih je downsizing koncerna in to v celotni masi vseh motorjev ki jih ima koncern? :) Jaz bi temu rekel prej morda zgolj neposrečen poizkus...
Ti je že Steve odgovoril, sam sem podal le največji primer downsizinga.
Recimo še en lep primer pri Audiju: si 10 let nazaj pomislil, da boš imel 1.4 mlinček v A4? Pa recimo poglej dizle v A6-ki. 10 let nazaj je bilo več ali manj vse 3.0 šestvalnik, 2.0 štirivaljnik je bil velika izjema. Sedaj je zadeva ravno obratna.
Po ceniku je Auris 1.6 dizel 20.900€, Hibrid pa 22.400€, na hibrida dobiš 4k € popusta za dizla se pa sigurno tudi dobi kaj, edino če jih res nočejo prodajat, pač greš po Golfa, če hočeš dizla :)
Pustiva začetne verzije zadev. Sam sem gledal IDENTIČNA avta z opremo po mojih željah in cena je bila takšna, kot sem napisal. Več kot 2 tisočaka več za dizla s kvačkalico.

Glede dinamike so z novo TNGA platformo storili velik korak naprej, novi Prius je v primerjavi s starim kot dan in noč, C-HR je glede vozne dinamike tudi prej hvaljen kot grajan, Komotar Minuta je nekaj hvalil novega Yarisa (sicer ni TNGA). Prihaja še novi Auris in RAV4 in z njima čisto nova 2.0 in 2.5 hibridna pogona. Tako da nekje v začetku leta 2019 bo paleta že kar popolna, manjka še kakšen enoprostorec, nekaj zakamufliranega se je že nekaj časa nazaj vozilo naokrog.
Hm, lahko sem jaz čudak in imam čudna merila, ampak Auris mi je bil glede vozne dinamike stoletje pred novim Priusom. Pa daleč od tega, da je bil ok :(.
Glede novega Priusa pa le tole: to je bil v zadnjih nekaj letih edini avto, po katerem sem se usedel v svojo 8 let staro garo in rekel uau, končno se spet lahko peljem... Enostavno podvozje ni ''kompaktno'', prav čutiš, kako vsako kolo dela po svoje in neusklajeno z drugimi in me je bilo groza samo malo hitreje se vozit po ovinkih (pozor, ne noreti ali divjati: vem, da ta avto ni za to, ravno tako tudi moja gara, pa vseeno lahko občasno brez težav ''potegnem'' skozi kakšen ovinek, pa tudi na dirkališču se ni ravno pritoževala). In se pač nisem. In da smo si na jasnem, tukaj ne kritiziram pogonskega sklopa, ki tudi ne ponuja ravno nekaj užitkov. To bi brez problema sprejel.
PS: Res da imam športno podvozje na svoji gari ampak ni to ravno nekaj ekstra glede na znamko :). In tudi večina ostalih avtov, ki jih vozim/sem vozil nima športnega podvozja, pa nimam takega problema kot s Toyotami. Recimo zanimivo tega pri Yarisu nisem občutil, res pa sem z njim naredil le cca. 50 km po dokaj ravnih in lepih cestah, tako da ni bilo priložnosti za test podvozja.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: jello

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.431
2.428
113
Nevem no, vseeno vidim stvari tukaj drugače kot npr. pri Renaultu ki sem ga ze omenil in ki v paradne konje tlači 1.6 motor kot višek ponudbe. V kakšnih višjih linijah npr. A5 in gor pozabi 1.4 ali 1.5TFSI in tudi v A4 je ta 1.5 TFSi koliko gledam "vhodni model" ponudbe motorjev, ostalo je vse 2.0 in gor. Kaksne motorje pa so imele A4 leta 97,98..? 1.6, 1.8, 2.0 atmosferca ali.so bili vsi 2.5? Nevem, mi je popolnoma vseeno kako vidita vidva ta razvoj ampak ce mene vprasas to ne disi kaj pretirano generalno gledano po downsizingu v celotnem koncernu. Da pa naj majhne kosilnice dobijo kar not spada pa se strinjam. Danes porinejo v Ibizo 1.0 TFSI in je to downsizing a vcasih je to bil standard za ta model. Momci, vi ste se malo prevec razvadili ob vse tej ponudbi na trgu in ob vseh teh oddajah in prispevkih, pomojem je bolj v tem tezava. Je pa res da nekaj migajo in razvijajo in da se tudi zaradi ekologije ali kakrsnih drugih razlogov zadeve krčijo kar ni nujno slabo ampak saj je povsod tako, to je pac trenutno trend.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Hja, sedaj ali se lažeš sam sebi ali pa kaj drugega. In ne mešat A4 in A6 med sabo, verjamem da si spregledal zaradi besa :)...
Če realno pogledaš so downsizing preskočili pri Mazdi in delno Toyoti, vsi ostali so šli v modno zmanjševanje prostornine in tlačenje turbo polnilnikov gor.
Še Lamborghini je ruknil v Urusa Audijev 4 litrski 8 valjnik, lool. Porsche ima štirivaljnike v Boxsterju, 911-ki se zmanjšuje prostornina in tlači turbo polnilnike gor.
To je to, lahko pa pišeš kar hočeš drugega, ampak žal so to dejstva in ne subjektivne izmišljotine.
Edina izjema v VAG koncernu, ki mi sedaj pade na pamet je Polo GTI, saj so končno iz 1.4 preko 1.8 prešli na 2.0. To je pa več ali manj to.

Meni se skoraj solze potočijo, ko se stranka pripelje z A6-ko s šestvaljnikom, ki ga že na daleč slišim... Grrr, me kar strese. Pa ni s štirivaljniki nič narobe, da se razumemo. Če bi jaz kupoval, bi tudi šel na 2.0TDI... :)
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.431
2.428
113
Pa veš zakaj ni pri nas A6tk z 6 valji? Zaradi tega ker je razlike v DMV-ju 10%, to je bistven "keč". Saj gori jih imaš še vedno dovolj. Prav tako ni potrebe po 3.0 motorju saj je 2.0 pri 190 konjih bistveno bolj suveren kot stari 2.7 TDI V6 ki sem ga imel. Pa saj meni je v osnovi vseeno kaj delajo pač govorim da se ne strinjam da koncern generalno downsiza motorje, jaz bi rekel da jih dowsiza tam kjer je to smoterno in potrebno glede na trend. A4 sem napisal ker si gori omenil da če si je kdo kdaj mislil da bo 1.5 motor notri. Kar se pa tiče A6, so tudi tam bili okoli leta 2000 1.9 TDI 110 konjski klopotci in ni bilo nič narobe. Jebatga, pri A6 je še vedno vhodni model 2.0 tako bencinc kot dizel... pa mislim da tudi pri novi A6 ne bo nič manjših motorjev. Kar se pa tiče Mazde in Toyote jih pa ne spremljam. Pač hočem povedat nekaj drugega, nekdo je izpostavil v temi da zdaj pa katastrofa ker so njemu povedali da VW group generalno downsiza motorje oz. jih bo še naprej. Skratka nič manj kot ostali, trend je trend ampak za razliko od nekaterih jih večinoma downsiza tam kjer je to še okusno, oz. sprejeljivo. Predstavljaj si novi Q7 ali Touarega z 1.6 TFSI motorjem ki bi imel 3 turbine, katastrofa :p Sicer pa me boli patak kaj delajo dokler nisem delničar in dokler moj wagen ne jebe :cool:
 
Nazadnje urejeno:

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.430
539
113
44
Še vedno Rdeči revirji
Dajmo razjasnit kdo zagovarja downsizing? A si slučajno mislil na Renault ki tišči 1.6 motorje kot TOP ponudbo v Espace in Talismane? Če sta ti glede downsizinga nakladala dva lokalna VAG dealerja še ne pomeni da je to politika VAG koncerna. Pač vsak nekaj pametuje po svoje, pač sta verjetno izražala svoje stališče... Kar se pa tiče VAG grupe in downsizing, kje pa je ta downsizing? Nisem ga zasledil...? Morda pri bencinskih turbo motorjih ki so pretežno 1.4? Ali kje bi naj ta downsizing bil, ne razumem? Me pa zanima tvoja izkušnja kaj električnega od Nemške grupe si vozil in je bilo tako katastrofalno v primerjavi s Toyoto, lahko tudi na PM. Kot sem že enkrat na forumu opisal zgodbo, lani sem imel na testu 200 konjski RAV4 hibrid. Zame osebno katastrofalna izkušnja in potem sem bil od določenih ljudi tukaj deležen posmeha da ga ne znam vozit in da ne razumem teh stvari. A res? A naj grem ponovno delat izpit da mi razložijo ponovno kako se kaj vozi? Pač nekateri so glede teh hibridov ekstremno agresivni, zakaj bi moralo biti meni všeč to kar je tebi? V kolikor že potem sem pristaš avtov ki so 100% na elektriko ala Tesla...Vse ostalo mi je kar nekaj... Lahko pa mi tisto na PM napišeš v kolikor se ti ljubi :)

Pa bom konkreten. Pri Seat dilerju sem se cca leto nazaj zanimal za turbo bencinarja z DSG menjalnikom. Ko malo debatirava moč pa kubaturo mi izjavi, da je bil nedavno na izobraževanju, kjer so jim rekli, da morajo stranke navadit na 0,8 ali pa celo 0,6 literske motorje. Tri dni pozneje je bilo v vseh medijih objavljeno, da je eden od glavnih v VAG grupi izjavil, da je downsizeing pase. Električar, vozil sem e-Golfa. Gretje mimo, doseg problem. Regeneracija izključno samo ko imaš nogo na zavori. Pozimi odtajti e-Golfa in ga hkrati polniti je no go. Da imaš kak doseg, ga moraš vozit v eco modu, kjer je hitrost omejena na 120 km/h, če ga daš v eco+ pa je omejitev hitrosti 95 km/h. Drugače se avto sicer lepo pelje, samo ko je zunaj mrzlo, te malo zebe. Edino kar nisem probal je vožnja navzdol -B pozicija. So mi pa kolegi omenili predklone na to temo. Meni Prius zadnje generacije sede. Glede na tehnične performanse, prejšnje generacije Toyotinih hibridov ne pogledam.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.431
2.428
113
A ta eGolf, to je višek ponudbe pri VAG grupi kar se tiče hibridov? Kaj pa ostali v tej grupi? A ni ta eGolf že relativno stara zadeva? Vprašam kajti nimam pojma kaj se dogaja v VAG koncernu kar se tiče hibridov...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.466
5.765
113
eGolf ni hibrid.
Drugače se pa v VAG grupi ne dogaja nič resnega kar se tiče hibridov. Razen porsche
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113
VW ima Golf GTE in Passat GTE kot Plug In Hibrida. Passata GTE dobiš kot limuzino in kot karavana.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.431
2.428
113
A ta eGolf, to je višek ponudbe pri VAG grupi kar se tiče hibridov? Kaj pa ostali v tej grupi? A ni ta eGolf že relativno stara zadeva? Vprašam kajti nimam pojma kaj se dogaja v VAG koncernu kar se tiče hibridov...
No torej če prav razumem nima smisla sploh tega primerjati s Toyoto in bo treba še malo počakati na kakšno konkurenčno zadevo...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.285
1.217
113
www.adriamedia.si
Počasi. Saj je v preiskavi. Samo v Nemčiji ga zaradi drugih stvari (zavajanje delničarjev), ker ga zaradi teh, za katere so ga Ameri, ne morejo (ker VW očitno ni kršil tovrstnih predpisov).