Toliko o zelenih avtihKlik
Pečjak: "Nemci so dve leti za časom" Drugače meni Andrej Pečjak iz inštituta Metron, ki je v našem obsežnem intervjuju ( preberite ga tukaj ) poudaril, da so predvsem nemška avtomobilska podjetja tako zelo želela v Ženevi poudarjati, da se bo dizelski avtomobil vrnil med žive, ker: "Zato, ker je nemška avtomobilska dve leti za časom, kar zadeva električna vozila. Oni bodo zdaj vso svojo moč, ki jo imajo, preko nemške vlade usmerili v poskus obdržati dizla pri življenju. Tako kot bolniki, ki živijo zgolj zaradi aparatov, na katere so priključeni. Dizel nima prihodnosti."
Mokre sanje vsakega balkanca...
Vse... ni da ni...pa še aluminij se da dobro prodati
Dajmo si naliti čistega vina. Prvi na vasi proti nekomu, ki pelje resen posel. Pečjak je sicer dober amater, ampak samo in izključno to. Nemci bodo nekoč imeli avte z drugimi viri pogona in še zmeraj dobiček, Pečjak pa bo ostal pozabljen vaški posebnež.
Strah da bodo Azijci prehiteli Nemce je očitno kar velik, kaj dela Pečjak s svojo garažno predelovalnico sploh nima nobene veze, podal je pa dober komentar s katerim se lahko samo strinjam.
Pa da še tule pripopam kar sem napisal v sosednji temi:
Jaz še vedno mislim, da je glavni problem nemške avtoindustrije nezmožnost narediti cenovno ugoden in dober hibridni pogon. Zakaj hibrid? Zato ker veliko ljudi ne želi direkt prešaltat na EV, ker ne vedo dobro v kaj se spuščajo, hibrid pa daje tisto opcijo, da poskusiš EV in hkrati nisi omejen z dosegom oziroma odvisen od hitrih polnilnih postaj.
Po aferi dieselgate je jasno samo to, da se je prodaja dizlov zmanjšala (lani -8%). Kam bežijo kupci?
- V EV in PHEV jih je lani šlo 38% več kot leto prej (+84k)
- Toyota je lani prodala 38% več klasičnih hibridov (+111k)
- Klasičnih Bencinarjev se je prodalo 11% več (+760k)
Menim da Nemce močno žuli tale rast Toyote, z močnim udarcem prihaja še Hyundai/Kia, Honda se še nekako otepa Evrope s hibridi, ampak imajo na zalogi kar nekaj svežih modelov (Accord Hybrid, Clarity, Insight, Jazz Hybrid). Ford čez lužo tudi kar dobro prodaja svoje hibride, malo marketinga in bo hitro tako tudi v EU.
Par let nazaj sem bil naključno na enem njegovem elektro reklamiranju. Kot enega od razlogov za štrom je dajal za vohati surovo nafto v flaški, kako le ta smrdi
A ti slučajno sodeluješ z BMWjem, Audijem in Mercedesom ter ostalimi Nemškimi znamkami oz. imaš kakšne notranje informacije ali od kod vsa ta modrost? Razumem da lahko špekuliraš ampak ko te berem mi dajaš občutek da je tako kot si napisal in da veš o čem govoriš?
Ali pa južnoameriška .
Če sem prav slišal, imata ali pa bosta imela Toyota in BMW neko izmenjavo. BMW Toyoti dizelske motorje, Toyota pa BMW-ju hibridne sklope. S tem, da ne vem kako dolgo bo Toyota rabila dizelske motorje.
Razmerje pri Toyoti je takšno, ker dizle opušča. Recimo samo primer: Auris Hibrid je cca. 20 jurjev, Auris dizel z ROČNIM menjalnikom pa 22.000 EUR. Itak skoraj noben normalen človek (razen, če samo štepa ogromne kilometre na AC) ne bo vzel dizla.Toyota razvija hibride že od leta 1997, ko so se ji vsi malce smejali, kaj se gredo "butasti japončki". Če se prav spomnim, ima Toyota v SLO, kjer je dizel zakon, v prodaji razmerje hibrid stalo 50:50. Problem nemške avto-industrije je, da ne vedo kako naprej. Toyota ima gotovo patent na svojem hibridnem pogonu, Nemcem pa ni jasno, kako ji je to ratalo. Sedaj je vprašanje ali bodo VW in ostali Nemci še številka 1 ali bodo res šli po poti Nokie. Če sem prav slišal, imata ali pa bosta imela Toyota in BMW neko izmenjavo. BMW Toyoti dizelske motorje, Toyota pa BMW-ju hibridne sklope. S tem, da ne vem kako dolgo bo Toyota rabila dizelske motorje.
Dajmo razjasnit kdo zagovarja downsizing? A si slučajno mislil na Renault ki tišči 1.6 motorje kot TOP ponudbo v Espace in Talismane? Če sta ti glede downsizinga nakladala dva lokalna VAG dealerja še ne pomeni da je to politika VAG koncerna. Pač vsak nekaj pametuje po svoje, pač sta verjetno izražala svoje stališče... Kar se pa tiče VAG grupe in downsizing, kje pa je ta downsizing? Nisem ga zasledil...? Morda pri bencinskih turbo motorjih ki so pretežno 1.4? Ali kje bi naj ta downsizing bil, ne razumem? Me pa zanima tvoja izkušnja kaj električnega od Nemške grupe si vozil in je bilo tako katastrofalno v primerjavi s Toyoto, lahko tudi na PM. Kot sem že enkrat na forumu opisal zgodbo, lani sem imel na testu 200 konjski RAV4 hibrid. Zame osebno katastrofalna izkušnja in potem sem bil od določenih ljudi tukaj deležen posmeha da ga ne znam vozit in da ne razumem teh stvari. A res? A naj grem ponovno delat izpit da mi razložijo ponovno kako se kaj vozi? Pač nekateri so glede teh hibridov ekstremno agresivni, zakaj bi moralo biti meni všeč to kar je tebi? V kolikor že potem sem pristaš avtov ki so 100% na elektriko ala Tesla...Vse ostalo mi je kar nekaj... Lahko pa mi tisto na PM napišeš v kolikor se ti ljubiNimam kakih notranjih informacij. Ne sodelujem z nobenim proizvajalcem avtomobilov. Edina informacija, ki mi je prišla na uho, je tista glede izmenjave med BMW-jem in Toyoto. V bistvu seštevam 1 in 1. Res pa je, da sem lani kupoval nov avto. Če ti prodajalec nemške grupe reče, da so jim rekli, da morajo stranke navaditi na še večji downsizeing - maj kot litrske motorje pa 100 konjev, čez 2 dni pa vrhovni vodja te iste nemške grupe v vseh medijih navaja, da je downsirzeing mrtev, potem lahko sklepaš samo eno, da ne vedo kaj jih je povozilo. Če pelješ električni avto taiste grupe, pa ga peljejo tudi tvoji kolegi, pa je kar nekaj smeha na ta račun. Potem tudi veš kje si. Ko nabaviš Toyotinega hibrida, pa to primerjaš z električarjem nemške grupe, ti je vse skupaj še bolj jasno, da Nemci tavajo v globoki temi. Lahko bi še malo bolj dolgovezil, pa ne bom. Če te pa moja izkušnja zanima, ti pa lahko še kaj napišem.