VW goljufal pri emisijah NOx v US

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.431
2.428
113
Ja imaš popolnoma prav, bodo rekli mestjanarji, v vaseh blizu raznih termo ali jederskih elektrarn pa se s tvojo teorijo ne bodo najbolj strinjali :)
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.431
2.428
113
Pa ja, who cares, nič ne moremo, dizel, bencinc, elektrika, dejstvo je "približno" takšno kot so ga povzeli v članku, tukaj gre za večje špile in interese od zadaj, jebe se vsem skupaj za ekologijo. Strinjam se da z elektriko spravimo smrad ven iz mest kar se pa tiče iz vidika celotne eko bilance pa so te baterije in proizvodnja elektrike verjetno res sporne... lahko pa mi tu pametujemo kolikor hočemo pa itak nihče ne ve zakaj se prav gre, vsem je zgolj jasno da se iz električnega avta "ne kadi" to pa je v povprečju to :)
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
A ni to bistveno za nas, ki smo v oklici teh vozil, da je "zelen" kilometer, ki ga narediš? Kaj mene briga, če je nekje v industrijski coni kjer stoji tovarna zrak malo bolj onesnažen?

Ne pa da nekateri v to temo silijo z onesnaževanjem čezoceanskih ladij, kot da bi jaz jokal kako ima moj kolega zakajeno v stanovanju in ko odpre okna in spusti ta dim ven tudi jaz pasivno diham ta zrak.

Koncentracija nekega strupa v zraku je bistven podatek, zakaj pa imajo TE tako visoke dimnike, če je pa vse eno in isto sranje pa naj naredijo dimnik pri tleh.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.499
5.045
113
Ker delajo na realnih podatkih, je torej članek slab :confused:. Ali kupec in prodajalec vozil v Nemčiji lahko vplivata na nemško proizvodnjo elektrike? Ali lahko vpliva denimo ADAC? Ali lahko vpliva Avtomagazin?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.285
1.217
113
www.adriamedia.si
ADAC ima precej politične moči, torej bi lahko kaj vplival. Kupci tudi, na volitvah.
Predvsem bi pa v članku lahko izrecno pisalo, na kašen štrom je bil izračunan in kako, da si lahko bralec ustvari sliko za električno čistejše države.
Sicer ti pa vse o članku pove že tale mednaslov: "Auch wer "Ökostrom" zapft, bekommt Kohlestrom!"
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
S tem da bo električna energija v prihodnje vedno čistejša, dizel ki gre danes na cesto bo pa z leti vedno bolj onesnaževal.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Da ne govorimo o tem, da so upoštevali izpuste CO2 pri proizvodnji elektriki v nemčiji, ki so med najbolj svinjskimi in vedno bolj svinjski (še malo, pa bodo kot poljaki), ker butlji zapirajo nuklearke. Slika je v normalnih državah (ali skandinavija ali npr FRA) zelo drugačna.
Torej, če prav razumem je raziskava slaba, ker je NEMŠKI avtoklub v sodelovanju z NEMŠKIM institutom naredil raziskavo o čistosti izpušnih plinov ZA NEMČIJO? Hm.
Kvečjemu je za kritizirat neizobražene tuje novinarje, ki nekritično povzamejo in napihnejo tuje raziskave in jih seveda ekstrapolirajo kar na cel svet.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113
Problem je v tem, da je nemška elektrika vedno bolj umazana, ADAC pa to predstavi kot splošen problem EV-jev.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.285
1.217
113
www.adriamedia.si
Torej, če prav razumem je raziskava slaba, ker je NEMŠKI avtoklub v sodelovanju z NEMŠKIM institutom naredil raziskavo o čistosti izpušnih plinov ZA NEMČIJO? Hm.
Kvečjemu je za kritizirat neizobražene tuje novinarje, ki nekritično povzamejo in napihnejo tuje raziskave in jih seveda ekstrapolirajo kar na cel svet.
Problem je (vsaj zame), da niso obrazložili ne vhodnih podatkov ne metodologije (razen njihovega eko-testa), pa da za problem EVjev kažejo umazan nemški štrom, ki je pa seveda problem blesavih nemcev generalno, ne pa EVjev.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.431
2.428
113
A drugače pa se čistost pridobivanja štroma (generalno gledano v EU) zvišuje torej gre na bolje?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.285
1.217
113
www.adriamedia.si
A drugače pa se čistost pridobivanja štroma (generalno gledano v EU) zvišuje torej gre na bolje?
Generalno sliko glih nemci najbolj kvarijo, ampak v principu mislim da ja. Nisem pa brskal za podatkom na nivoju EU zadnje čase. Večina držav ve, da gre počsi na boljše (ali pa so že tako čiste, da velikih premikov ne more biti), kaki Polhjaki vztrajno svinjajo, Nemci pa na slabše.

Pravzaprav: če si EU vzame pravico, da avtomobilskim proizvajalcem posavi meje, koliko izpustov ima lahko v povprečju njihova flota, naj pa še državam postavi mejo za onesnaževanje na MWh proizvedenega štroma. pa da potem vidimo heroje švabe ...
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.499
5.045
113
Problem je (vsaj zame), da niso obrazložili ne vhodnih podatkov ne metodologije (razen njihovega eko-testa), pa da za problem EVjev kažejo umazan nemški štrom, ki je pa seveda problem blesavih nemcev generalno, ne pa EVjev.
No, če niso blesavi predvsem naši novinarji, ki povzemajo dokaj natančno nemško študijo, sami pa kaj podobnega niti slučajno niso sposobni spraviti skupaj. Kaj šele, da bi to bralo toliko ljudi kot stvari od ADAC-a.