VW goljufal pri emisijah NOx v US

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.481
4.249
113
No pa še v vednost o nenasitnosti naših črpalkarjev cene od oka

Slovenija cca 68 centov
Nemčija od 45 do 59 centov
Bosna cca 35 centov.

Proizvodna cena cca 10 centov za liter.

Kanister pa 1,5 do 2 eura za liter
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.007
-8.664
113
2015 je ven prisel A6 FL model in do danes je v tem modelu ta motor??? Trdis da so lani, letos ali predlani sli spreminjat motor v "auslauf" modelu A6 ki gre letos "ven" in pride novi A6?
Ja, motorji se spreminjajo. In ko je na voljo popravljena verzija neke mašine, jo slej kot prej dobijo vsi modeli. Tudi tisti, ki bodo čez 1 leto faceliftani. Ker starih mašin preprosto ne izdelujejo več
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.430
2.428
113
No ja, razumem da ima določena "mašina" svojo življenjski cikel kjer se določeni detajli spreminjajo kar je tudi razvidno iz kataloških številk kjer črke/črka na koncu dela redno spreminja ali pa oznaka motorja ampak v osnovi je to še vedno enak motor, enak del, zgolj izboljšan, popravljen. Torej se mi ne zdi smiselno govoriti o drugem motorju namreč za moje pojme gre za enak motor, enako zasnovan, pač bolj "doteran" oz. izpiljen, seveda v teoriji pa lahko tudi slabše... da pa bi šli spreminjat celotno konstrukcijo motorja sred življenjskega cikla določenega modela pa ne verjamem? Namreč v prvi vrsti je predrago, prav tako je potem treba vse takšne stvari homologacijsko in drugače papirno skoz spravit in jih spravit kompatibilno z ostalimi deli. To dokazujejo tudi primeri iz zgodovine ko so določeni motorji bili enostavno konstukcijski FAIL in so na npr. vsakih 50-60.000km ribali, a proizvajalec ga je še dalje menjaval v garanciji oz. ugrajeval v nove avtomobile. Ni šel zato razvijati novega motorja za to generacijo dotičnega vozila. Nevem, takršno je pač moje mnenje... da me ne bo zdaj zopet kdo napadel, namreč gre zgolj za mnenje in ne za trditev :)
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.007
-8.664
113
No samo poglej si za primer menjavo 1,2 TSI 8V mašin s ketno z 1,2 TSI 16V z jermenom. Vsi modeli iz VW koncerna so jo dali čez.
Zdej kaj je za tvoje pojme druga mašina, se pa ne bom šel
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.430
2.428
113
Ja so presli iz verige na jermen ampak v kaksnem casu? Koliko so rabili? To ni bilo iz danes na jutri... in to je tudi bil projekt za celoten koncern. Tukaj pa je govora o najbrz dobrem motorju katerega ne vem zakaj bi sli generalno spreminjat cez noc. Jasno pa da je v naravi in v interesu vsakogar da se stvari tekom generacije izpopolnjujejo. Skratka nima veze!
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.282
1.216
113
www.adriamedia.si
No ja, razumem da ima določena "mašina" svojo življenjski cikel kjer se določeni detajli spreminjajo kar je tudi razvidno iz kataloških številk kjer črke/črka na koncu dela redno spreminja ali pa oznaka motorja ampak v osnovi je to še vedno enak motor, enak del, zgolj izboljšan, popravljen. Torej se mi ne zdi smiselno govoriti o drugem motorju namreč za moje pojme gre za enak motor, enako zasnovan, pač bolj "doteran" oz. izpiljen, seveda v teoriji pa lahko tudi slabše... da pa bi šli spreminjat celotno konstrukcijo motorja sred življenjskega cikla določenega modela pa ne verjamem? Namreč v prvi vrsti je predrago, prav tako je potem treba vse takšne stvari homologacijsko in drugače papirno skoz spravit in jih spravit kompatibilno z ostalimi deli. To dokazujejo tudi primeri iz zgodovine ko so določeni motorji bili enostavno konstukcijski FAIL in so na npr. vsakih 50-60.000km ribali, a proizvajalec ga je še dalje menjaval v garanciji oz. ugrajeval v nove avtomobile. Ni šel zato razvijati novega motorja za to generacijo dotičnega vozila. Nevem, takršno je pač moje mnenje... da me ne bo zdaj zopet kdo napadel, namreč gre zgolj za mnenje in ne za trditev :)

Že zelo majhna sprememba je lahko dovolj, da pred njo motor ni bil OK (npr. pri emisijah), po njej pa je. Zato to, da motorji iz 2015 niso OK, še ne pomeni kar avtomatsko, da niso OK tudi 2016, 2017, 2018 ...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Smešno, ker za obstoječe modele bo od septembra 2018 dalje veljal šele EURO 6c, za vse nove modele pa mora že veljati strožji EURO 6d-TEMP, ki se izvaja tudi s testom v realnem prometu s PEMS.

Ali ima VW probleme že s tem prehodnim 6c standardom ali želijo iti direkt na 6d-TEMP, to iz tega članka ni čisto jasno.

Sicer pa je že kar nekaj vozil homologiranih pod EURO6d-TEMP standardu, tule je spisek:
https://www.adac.de/infotestrat/umwelt-und-innovation/abgas/modelle_mit_euro_6d_temp/default.aspx

S tem standardom so dobili filtre (GPF) tudi več ali manj vsi bencinski motorji z direktnim vbrizgom. Zanimivo bo videti kako se bodo ti filtri kaj basali pri mestni vožnji in kratkih relacijah za katere se proda več bencinskih motorjev, saj je vseeno manj kot pri dizlih, tako da morda to ne bo problem.

Kateri motorji ne bodo imeli GPF? Nekateri proizvajalci so kar skrivnostni glede tega ali imajo filter ali ne. Toyota je že predstavila 1.0 v Aygo, ki uporablja twin port injection, ki zadostuje 6d-TEMP, potem imamo Toyotine hibride (C-HR je že na zgornjem seznamu), morda še Subaru... Bo pa zanimivo videti kako se bodo obnesli motorji, ki imajo direktni + indirektni vbrizg (Audi, Toyota).

Filter pa 100% imajo oz. bodo imeli vsi BMWji (vklučno s hibridi), VW, Ford Ecoboost, Opel, PSA, Volvo, Mercedes ...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Odpri link od Audija, v članku je naslov: Audi using supplementary port fuel injection to address particulates from gasoline direct injection

Torej pri dvojnem vbrizgu je nekaj tudi na emisijah, vprašanje pa je če bo to dovolj za ta novi testni cikel.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.227
5.658
113
Aha hvala....se pravi z post-vbrizgi korigirajo izpuste.....podobno ko pri dizlih.....ampak to s5 doda pri porabi :)
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Mislim da ne gre za post vbrizg. Fora je v tem da s PFI se da narediti bolj homogeno zmes goriva in zraka, brez drobnih kapjic, to potem lepše zgori brez saj. DI verjetno dela čisto enake saje kot vsak drug DI, ampak če motor deluje v režimu z DI samo nek % časa je emisij trdih delcev pač toliko manj, da bo mogoče tak motor prišel skozi testni cikel.

Vprašanje je samo ali bo to dovolj ali ne, vsekakor bo saj na izpuhu manj, tako da tudi, če bo potreben GPF se bo manj basal, pa seveda zaradi dvojnega vbrizga bo tudi bistveno manj "carbon built up", na sesalnih ventilih.