No ja, razumem da ima določena "mašina" svojo življenjski cikel kjer se določeni detajli spreminjajo kar je tudi razvidno iz kataloških številk kjer črke/črka na koncu dela redno spreminja ali pa oznaka motorja ampak v osnovi je to še vedno enak motor, enak del, zgolj izboljšan, popravljen. Torej se mi ne zdi smiselno govoriti o drugem motorju namreč za moje pojme gre za enak motor, enako zasnovan, pač bolj "doteran" oz. izpiljen, seveda v teoriji pa lahko tudi slabše... da pa bi šli spreminjat celotno konstrukcijo motorja sred življenjskega cikla določenega modela pa ne verjamem? Namreč v prvi vrsti je predrago, prav tako je potem treba vse takšne stvari homologacijsko in drugače papirno skoz spravit in jih spravit kompatibilno z ostalimi deli. To dokazujejo tudi primeri iz zgodovine ko so določeni motorji bili enostavno konstukcijski FAIL in so na npr. vsakih 50-60.000km ribali, a proizvajalec ga je še dalje menjaval v garanciji oz. ugrajeval v nove avtomobile. Ni šel zato razvijati novega motorja za to generacijo dotičnega vozila. Nevem, takršno je pač moje mnenje... da me ne bo zdaj zopet kdo napadel, namreč gre zgolj za mnenje in ne za trditev