Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Po mojem bo cena gravitirala okrog nule.
Zelo zanimivo razmišljanje...razloži nam prosim tole tvojo idejo o "gravitiranju okoli nule"
Btw,za primerjavo:na Mobile.de se (v povprečju) Insignia letnika 2012 prodaja za približno pol cene Ampere s približno enakimi kilometri...
Koliko VW ljubcev je pripravljeno odcolat 15.000 EUR+ za zamenjavo baterije? Ali pa tudi Amperoljubcev? Ti povem, zero, nula.
Sicer bomo slišali, kako so v resnici baterije cenejše, ampak glede na to, da ti še za menjavo turbine na najbolj skromnem dizelčku brez problema zaračunajo najmanj jurja, pod 15 k EUR realnega zneska ne bo nihče prišel.
Realno je pa tako, da je pri avtu nad 150.000 km, vsako popravilo že nad 5000 EUR totalka. Skratka strah pred popravili električarjev, bo tako fino razredčil kupce rabljenih, da res ni. Drugače pa ne mi lapat o oglaševanih cenah, ker dosežene so precej nižje. V ogromno primerih s namreč rabljeni elektriki z veliko km za seboj samo prodajajo, prodajo se pa ne dokler prodajalec ne sleče gat.