VW Golf GTE

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ojej, torej sem imel prav v temi v e-Golfu, kjer sem napisal, da ima le 3.6kW polnilec. Sem upal, da sem se motil:
https://www.alter.si/tabla/showflat.php/Cat/0/Number/1707174/page/0/fpart/3/vc/1

Sem slišal, kako so se Etrelovci matrali, ko so na PIA postavljali 4 polnilne postaje z 32A, ko ni hotelo polniti z 32A, ampak le s 16A, ker so mislili, da je e-Golf 32 Amperski in ne le 16A.

Etrelovci naj se najprej naučijo delat uporabne in zanesljivo deljoče polnilne postaje. Kolikor slišim, so z njimi same teažve.
Sicer bi pa lahko CCS naredili na Bravničarjevi, pa ne bi bilo problemov.
Njihove polnilne tam nimajo niti displeja, ki bi napisal, koliko štroma je šlo v avto.
Useless.

1. Jp, se strinjam. Fante spoštujem, ampak njihove javne polnilne postaje so res nezanesljive. To sem že nekajkrat tudi že tukaj izpostavil. Nikoli ne veš, če boš prišel do delujoče polnilne postaje, ki so jo oni postavili. Ravno nazadnje, v nedeljo, ko smo se ustavili v Ciytcentru v Celju, pripeljem do postaje, ki je preprosta Plug&Charge postaje, ni delal in je pisalo NAPAKA POSTAJE (in to že drugič zapovrstjo). Ker sem vedel, da je v prvem nadstropju garažne hiše vtičnic na zidu kar nekaj, sem zapeljal tja in dal polniti, med tem, ko so punce šle po nakupih, jaz pa s tamalo v džunglo. Zdaj si pa predstvaljaj, da tja pridem z Leaf-om s prazno baterijo, pa ne vem za vtičnice v garažni hiši, v avtu pa družino in taščo. Da ne govorim v Vrhniki, Ljubljani, Trojane,... Menda tudi tiste v IKEI v Zagrebu ne delajo ravno zanesljivo.

2. To bi, po zgledu KIA Evropa in Nissana, morali tako ali tako. Tudi o tem smo se pogovarjali na zadnjem sestanku DEVS-a. Problem je, ker bi v primeru postavitve te postaje morali povečati priključno moč, kar bi jih prišlo dosti dražja priključna moč. Ravno zaradi tega se tudi dosti postavlja CCS postaj, ki niso 50kW, ker se menda priključna moč nad 45kW poveča na 1000 EUR/mesec.

3. Tiste polnilne postaje so za domačo uporabo. Ne vem, zakaj so postavili take - verjetno zato, ker so cenejše. Postaviti bi morali npr. take, kot jih je postavil Malgaj na Tržaški cesti: http://www.elektro-crpalke.si/1/Polnilna-mesta/PregledCrpalke.aspx?ID=138
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Fante spoštujem, ampak njihove javne polnilne postaje so res nezanesljive. To sem že nekajkrat tudi že tukaj izpostavil. Nikoli ne veš, če boš prišel do delujoče polnilne postaje, ki so jo oni postavili.

Kakšen pa je kaj njihov komentar na te težave,ki jih imajo uporabniki z njihovimi polnilnimi postajami? Ker to se dogaja že kar nekaj časa,se recimo spomnim,da je je bil kup težav z njihovo polnilno postajo že dobri dve leti nazaj,ko je bila na Pogačarjevem trgu v Lj. predstavitev električnih vozil. Ne razumem dobro tega....ali nočejo ali ne znajo zadeve zrihtati tako,da bi delovala?? Mene bi bilo na njihovem mestu pošteno sram,glede na to,da se na FB-ju oglašujejo kot "Vodilni evropski proizvajalec opreme za pametno polnjenje električnih vozil"
rolleyes-1.gif

Btw...a ni Levstek (ditektor Etrela) podpredsednik Društva za električna vozila Slovenije?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Mihov (Levstek) komentar je vedno bil, da postavljalec skrbi za vzdževanje. V primeru CityCentra, ko sem poklical CityCenter, mi je varnostnik rekel, da je to Elektro Celje.
Npr. za Vrhniko, Trojane, Ljubljano, je postaje postavil Elektro Ljubljana in imajo oni (Elektro Ljubljana) vzdrževanje čez.

Očitno imajo pogodbe take, da za postaje ne skrbi Etrel, ampak distribucijska podjetja.

Ja, Miha je direktor Etrela in podpredsednik DEVS-a.


Je pa zanimivo, da je Etrelova polnilna postaja pri Bonifiki v Kopru, ki jo ima čez občina Koper, še vedno delala. Tako da ne vem, pri kom je dejanski problem. Prav tako Petrolove (ki jih je postavil Etrel) delajo bp.
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Hm,zanimivo...
No,v vsakem primeru bi jih (Etrel) moralo vsaj malo skrbeti,da postaja z njihovim imenom ne deluje,ker to je slaba reklama za njih,ne glede na to kakšno pogodbo za vzdrževanje imajo z nekim CityParkom ali CityCentrom.
Približno tako,kot bi na Ferrariju konstantno crkovale luči,tovarna pa bi izjavila,da oni nimajo nič s tem,ker za to je odgovorna Hella,ki te luči izdeluje...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
V bistve je analogija ravno obrata.
Hella = Etrel, ki proizvaja polnilne postaje (Hella pa luči)
Ferrari = Elektro Ljubljana, ki polnilne postaje integrira v svoje omrežje (Ferrari jih vgrajuje v svoje avte)

Ferrari poskrbi za tvoj avto, Elektro Ljubljana pa mora za polnilno postajo, ki jo je dalo v svoje omrežje.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Jap,malo sem narobe napisal,imaš prav! Mogoče tudi nisem izbral najboljše primerjave...
Ker vseeno mislim,da Etrelu nebi smelo biti vseeno,da nekatere njihove polnilne postaje pogosto ne delujejo,ne glede na to,kdo jih vzdržuje.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.945
6.986
113
Ampak, morm pa priznat, da ko človek bere vaše zapise tu, kako vneto eni pišejo...kar ima človeka, da bi nabavil en EV voz...

ampak kaj, ko ga cene postavijo potem na realna tla
wink-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Vsekakor, zato pa dostikrat sami posredujejo da uredijo zadeve.

Npr. pri polnilnih postajah Elektra Ljubljana nikoli ne vem, koga poklicati, da se zadeve uredijo, ker kontaktna številka na njihovih polnilnih postajah pelje do enega receptorja, ki nima pojma, pri Mihu pa točno vem, da bo zadeve uredil.

Očitno Elektro Ljubljana ne posveča zadosti resource-ov ali pa jih nima, da bi dedicirali ekipo za mrežo polnilnih postaj.

Je pa razveseljujoč podatek, ki sem ga slišal na zadnjem sestanku DEVS-a, da imamo, glede na število EV-jev v državi, nadpovprečno število polnilnih postaj v primerjavi z Evropo.
Imamo pa, seveda, podpovprečno število EV-jev
frown-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ampak, morm pa priznat, da ko človek bere vaše zapise tu, kako vneto eni pišejo...kar ima človeka, da bi nabavil en EV voz...

ampak kaj, ko ga cene postavijo potem na realna tla
wink-1.gif

Cene padajo in še bodo padale. Prej ko slej si bo EV lahko privoščil vsak.

V vsakem primeru se nam obetajo zanimivi časi.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.945
6.986
113
Reven narod pač, kaj češ...kakšna pa je statistika na hrvaškem ali, recimo...poljski?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Tega si nisem zapomnil. Eto, boste morali kdaj priti na kakšen sestanek DEVS-a. Zadnji se je začel ob 18h in ob 21h je še vedno potekala zelo zanimiva debata, med drugim tudi predstavitev Simonove izkušnje na vožnji z Leaf-om do Škotske in nazaj
smile-1.gif
 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
Kdaj in kje pa so DEVS sestanki? Bi se kaksnega udelezil!
 
Nazadnje urejeno:

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
Hvala. Sicer zadnji je ze mimo, za novega pa se ni termina! Se bom pa poskusil naslednjega udelezit!


Lp
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
A s tem avtom bi se lahko legalno peljal čez Slovensko cesto v E načinu?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Za enkrat ne, kot tudi ne z nobenim električnim oz. PHEV-jem, čeprav je bilo rečeno, da naj bi bili rumeni pasovi tudi za EV-je.

Ampak, kot smo se pogovarjali na DEVS-u, se bo vpeljala vse evropska vinjeta za označbo električnega vozila, imel jo boš enako kot vinjeto za AC na sprednjem steklu in s to nalepko boš deležen določenih ugodnosti - mogoče vožnja po rumenem pasu,...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.190
1.197
113
www.adriamedia.si

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Čisto možno, glede na to, da se jo aktivira z ID kartico Elektra Ljubljana in potem smo spet pri problemu, ko Elektro Ljubljana ne nudi 24/7 podpore.
 

Etrel

Zelenc'
4. dec 2014
6
0
1
Pozdrav vsem,

Smo dobili namig, da se nas precej omenja tukaj :) Tako, da smo dolžni nekaj pojasnil:
- najprej o delitvi vlog - na Etrelu smo samo proizvajalci opreme, ne pa tudi ponudniki storitve polnjenja, prav tako ne upravljamo nobene polnilne postaje. Imamo sicer možnost dostopa in vpogleda do nekaterih naših postaj, ki so vključene v informacijske sisteme nekaterih ponudnikov, vendar je to namenjeno le za urgentno vzdrževanje (v normalnem obratovanju te sisteme upravljajo le ponudniki).
- glede opreme: trudimo se, da naša oprema deluje cel čas, seveda pa se včasih pojavijo tudi napake. Kadar smo o njih obveščeni, jih naši serviserji skušajo čim prej odpraviti. Konkretno se omenja postaja pri Citycenter Celje - tam smo imeli servisni poseg in nadgradnjo v prejšnjem mesecu. Ta postaja ni povezana v noben sistem, zato ne moremo preveriti njenega stanja - to je naloga upravljavca postaje, ki pa nas za to postajo še ni obvestil, da ne bi delovala. Sedaj smo videli opozorilo na tem forumu in bomo sami preverili pri upravljavcu, kakšno je stanje (nemalokrat zadošča, da upravljavec trenutno nedelujočo postajo samo ponovno zažene).
- napake na postajah - zelo velikokrat se zgodi, da postaja deluje tako kot mora, ne dela pa komunikacija ali identifikacija uporabnika, kar zagotavlja ponudnik. Tudi v tem primeru žal mi kot Etrel ne moremo narediti ničesar (razen opozoriti odgovornih), čeprav se potem zdi, kot da naša oprema ne deluje.
- polnilnica na Malgaju sploh ni naša, tako da za njeno splošno nedelovanje res ne moremo odgovarjati :)

Naš splošni cilj je, da je velika večina postaj vključena v nadzorne sisteme, saj se potem vsaka napaka avtomatsko javi upravljavcu in v naslednjem, njihovem koraku, tudi nam (če je potreben obisk serviserja). Ker pa nekateri upravljavci postavljajo nepovezane postaje, pa je potem njihova odgovornost, da sami preverjajo delovanje postaje in sporočijo, če slučajno ne deluje. K sreči ste tudi uporabniki precej aktivni (nemalokrat bolj kot tisti, ki so postavili in upravljajo polnilnico!), tako da dostikrat prejmemo obvestila kar neposredno od vas in lahko potem ukrepamo, če gre za našo opremo in če je napaka na naši strani (v resnici pa je to manjši delež vseh primerov - lahko pa uporabnik dobi vtis, kot da naša oprema ne deluje, pravi razlogi pa so povsem drugje).

Za konec - seveda so nekatere napake tudi naše, vendar so v manjšini in se jih vsekakor trudimo hitro odpraviti v okviru zmožnosti (smo vendarle še relativno majhna ekipa). Zaradi napak drugih pa sicer včasih neupravičeno trpi naš sloves, vendar tu več kot opozoriti ne moremo - pričakujemo pa, da bodo sistemi in oprema bolje vodeni, ko ponudniki enkrat pričnejo nuditi plačljivo storitev.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Etrel, dobrodošli na forumu!

Hvala za pojasnila, saj ste tako razčistili zadeve, ki nas tarejo. Upam, da boste tudi v bodoče sodelovali na tem forumu, saj mislim, da izmenjava informacij lahko pomaga vam in uporabnikom foruma
smile-1.gif