VW Golf GTE

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.904
113
Ksz...če prav razumem požre cca. 13 kw/h (sicer ne vem kako je merjeno) na 100 km...torej nekje 2 eur/100 km ob ponjenju doma?

Torej 4 eur manj od 1.6 tdi na 100 km...400 eur na 10.000 km...4.000 eur na 100.000 km. Ja?

Cena je 37 jurjev...a imam prav v spominu da dobiš 7 subvencije...torej 30 jurjev?

1.6 tdi...pride 23 jurjev...torej če se voziš izključno na elektriko imaš razliko noter v 175.000 km?

http://www.volkswagen.si/modeli/golf/katalog_cenik_in_tehni_ni_podatki_v_pdf

(Gledam možen golf na elektriko napram golfu z dizel motorjem...ker prvi res da je v osnovi bolje opremljen a druge opcije nimaš...pri tdi sem gledal dsg).
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Subvencije nikoli ni bilo 7k,lani je bila za plug-in hibride 3k,za letos bo menda podobno,ni pa še uradno.
Pri izračunih si (kot skoraj vedno naredijo vsi,ki delajo primerjavo) pozabil upoštevati,da bo ta avto kot rabljeno vozilo vedno vreden več kot primerljiv bencinar ali dizel...
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Subvencije nikoli ni bilo 7k,lani je bila za plug-in hibride 3k,za letos bo menda podobno,ni pa še uradno.
Pri izračunih si (kot skoraj vedno naredijo vsi,ki delajo primerjavo) pozabil upoštevati,da bo ta avto kot rabljeno vozilo vedno vreden več kot primerljiv bencinar ali dizel...

Po mojem bo cena gravitirala okrog nule.
Razen če VW nima garancije, kot Toyota - če opravljaš servis vsaj enkrat letno oz na maksimalno 15 k km se na hibridne komponente podaljšuje do desetega leta starosti. Pa še kljub temu, je folk konzervativen in bo realno dosežena cena nekje kot za bencinskega golfa za pol nabavne cene GTE.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.191
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ne rabiš, se zna na timer segret, ko je naštrom priklopljen ...

Samo, ko je priklopljen na vtičnico?

Nisem 100%, sem samo na hitro prečekiral, pa sklepam, da je enako kot pri BEV - samo ko je priklopljen. Ostalo itak nima smisla s stališča dosega na štrom.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.191
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik KrNeki99 pravi:
serijska oprema:
LED sprednji žarometi

dodatna oprema:
-biksenonska žarometa za zasenčeno in dolgo luč

hysterical-1.gif

Napiši vse: biksenoni so smerni in s samodejnim preklopom ... LED so pač navadne LED luči (niso smerne ali celo matrix). Potem stvar postane logična. Ali "neumen" LED ali "pameten" biksenon.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.191
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Ksz...če prav razumem požre cca. 13 kw/h (sicer ne vem kako je merjeno) na 100 km...torej nekje 2 eur/100 km ob ponjenju doma?

Torej 4 eur manj od 1.6 tdi na 100 km...400 eur na 10.000 km...4.000 eur na 100.000 km. Ja?

Cena je 37 jurjev...a imam prav v spominu da dobiš 7 subvencije...torej 30 jurjev?

1.6 tdi...pride 23 jurjev...torej če se voziš izključno na elektriko imaš razliko noter v 175.000 km?

http://www.volkswagen.si/modeli/golf/katalog_cenik_in_tehni_ni_podatki_v_pdf

(Gledam možen golf na elektriko napram golfu z dizel motorjem...ker prvi res da je v osnovi bolje opremljen a druge opcije nimaš...pri tdi sem gledal dsg).

Pozabljaš samo, da 1.6 TDI ni prmerljiv z GTE. Pravilna primerjava je GTD proti GTE.
Švoh priključni hibrid (recimo 1.2 TSI 90 + 30 konjev elektromotorja) bi bil tudi priomerno cenejši od GTE (in imel primerno manj serijske opreme)
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ne rabiš, se zna na timer segret, ko je naštrom priklopljen ...

Samo, ko je priklopljen na vtičnico?

Nisem 100%, sem samo na hitro prečekiral, pa sklepam, da je enako kot pri BEV - samo ko je priklopljen. Ostalo itak nima smisla s stališča dosega na štrom.

BEV-ji + Ampera ima predgretje/predhlajenje tudi ko niso priklopljeni v vtičnico - energijo vzamejo iz baterije. PiP tega nima.

Ravno npr. danes, ko je ob odhodu iz službe padal sneg, sem ob brisanju snega z metlico z avta tudi vključil pregretje, ki mi je ogrel kabino in s tem preprečeval novo nabiranje snega na stekla, ki ga je sproti topil + avtomatično je prižgal grelec zadnje šipe ob zagonu predgretja. Avta nisem imel priključenega v vtičnico.

Po končanem čiščenju snega z avta sem se vsedel v topel avto.

In kot vidim, bom še preostanek tedna ponavljal vajo ob odhodu iz službe.
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:

Po mojem bo cena gravitirala okrog nule.

Zelo zanimivo razmišljanje...razloži nam prosim tole tvojo idejo o "gravitiranju okoli nule"
17758-icon_confused.gif

Btw,za primerjavo:na Mobile.de se (v povprečju) Insignia letnika 2012 prodaja za približno pol cene Ampere s približno enakimi kilometri...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.191
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ne rabiš, se zna na timer segret, ko je naštrom priklopljen ...

Samo, ko je priklopljen na vtičnico?

Nisem 100%, sem samo na hitro prečekiral, pa sklepam, da je enako kot pri BEV - samo ko je priklopljen. Ostalo itak nima smisla s stališča dosega na štrom.

BEV-ji + Ampera ima predgretje/predhlajenje tudi ko niso priklopljeni v vtičnico - energijo vzamejo iz baterije. PiP tega nima.

Ravno npr. danes, ko je ob odhodu iz službe padal sneg, sem ob brisanju snega z metlico z avta tudi vključil pregretje, ki mi je ogrel kabino in s tem preprečeval novo nabiranje snega na stekla, ki ga je sproti topil + avtomatično je prižgal grelec zadnje šipe ob zagonu predgretja. Avta nisem imel priključenega v vtičnico.

Po končanem čiščenju snega z avta sem se vsedel v topel avto.

In kot vidim, bom še preostanek tedna ponavljal vajo ob odhodu iz službe.

Soul le, ko je priklopljen. Zoe, če se prav spomnim, isto.
 

KrNeki99

Pripravnik
3. sep 2007
884
23
18
Ljubljana
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik KrNeki99 pravi:
serijska oprema:
LED sprednji žarometi

dodatna oprema:
-biksenonska žarometa za zasenčeno in dolgo luč

hysterical-1.gif

Napiši vse: biksenoni so smerni in s samodejnim preklopom ... LED so pač navadne LED luči (niso smerne ali celo matrix). Potem stvar postane logična. Ali "neumen" LED ali "pameten" biksenon.

samo v EV bi pricakoval moznost doplacila za "pameten" LED ne pa ksenon.

lp
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
BEV-ji + Ampera ima predgretje/predhlajenje tudi ko niso priklopljeni v vtičnico - energijo vzamejo iz baterije. PiP tega nima.

Ravno npr. danes, ko je ob odhodu iz službe padal sneg, sem ob brisanju snega z metlico z avta tudi vključil pregretje, ki mi je ogrel kabino in s tem preprečeval novo nabiranje snega na stekla, ki ga je sproti topil + avtomatično je prižgal grelec zadnje šipe ob zagonu predgretja. Avta nisem imel priključenega v vtičnico.

Po končanem čiščenju snega z avta sem se vsedel v topel avto.

Koliko dosega ti je pa to predgretje požrlo in koliko potem še naprej med vožnjo. Pri povprečni hitrosti 30 kmh (po mesu v snegu) imaš koliko časa na voljo tako gretje?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Soul le, ko je priklopljen. Zoe, če se prav spomnim, isto.

Zanimivo in škoda, da je tako. Npr. v poletni vročini, ko si v službi in ga nimaš možnosti priklopiti, ne moreš ohladiti pred odhodom.

Leaf, Tesla, Ampera brez problema.

Npr, ko smo poleti 2013 šli v Celovec testirati Zoe, je bil vroč dan - cca. 37°C. Ampero sem dal polniti pri Renaultu v Celovcu, vmes smo se pa vozili z Zoe in potem šli nekaj pojest v BK.

Ampera se je bližala polni bateriji ravno ko je bilo najbolj vroče in ko sem zagnal predhlajenje, da bi se čez 15 minut odpeljali nazaj v Slovenijo, je hkrati tudi začel hladiti baterijo, ki se je ravno takrat približala 30°C.
V tem primeru je klima hkrati hladila in kabino in baterijo, ko je bila še priključena na elektriko. Ko sem pogledal podatke OBD2, je takrat klima vlekla 5kW moči (tako visoke porabe klime na Amperi še nisem videl). Od tega je 3.2kW dobila iz polnilne postaje, razliko pa iz baterije.
Kompresor inverterske električne klime je res delal na polno.

Odpeljali smo se v ohlajenem avtu in temperaturo baterije pri 24°C. Baterija ni bila popolnoma polna ravno zaradi razlike zahtevane moči kompresorja klime, ki je je potreboval več, kot pa je polnilnik Ampere lahko dostavil.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
BEV-ji + Ampera ima predgretje/predhlajenje tudi ko niso priklopljeni v vtičnico - energijo vzamejo iz baterije. PiP tega nima.

Ravno npr. danes, ko je ob odhodu iz službe padal sneg, sem ob brisanju snega z metlico z avta tudi vključil pregretje, ki mi je ogrel kabino in s tem preprečeval novo nabiranje snega na stekla, ki ga je sproti topil + avtomatično je prižgal grelec zadnje šipe ob zagonu predgretja. Avta nisem imel priključenega v vtičnico.

Po končanem čiščenju snega z avta sem se vsedel v topel avto.

Koliko dosega ti je pa to predgretje požrlo in koliko potem še naprej med vožnjo. Pri povprečni hitrosti 30 kmh (po mesu v snegu) imaš koliko časa na voljo tako gretje?

Ko vem, da imam zadosti baterije, ne šparam z gretjem in ga imam na Max in 23,5°C (drugače je tudi ECO nastavitev).

Zjutraj hčerko peljem v vrtec in punco v službo in potem grem do moje službe. Gretje zjutraj prižgem šele v avtu (brez predgretja), do službe naredim 20km, zunaj je bilo -3°C.. Za teh 20km je bilo porabljenih 4.1kWh.

Pred odhodom domov sem šel odmetat avto in prižgal predgretje med tem, ko sem odmetaval sneg. Gretje je bilo nastavljeno na temperaturo klime, torej 23,5°C.
Vožnja domov (11km) je bila počasna, zasnežena in sneg je še padal, gretje sem imel nastavljeno na Max in 23,5°C. Ker je bilo cel dan zunaj pod ničlo, je temperatura baterije padla pod 8°C, zato je avto zagrel še baterijo na 14°C. Predgretje in klima na AUTO je prižgala še grelec zadnje šipe.

Torej, 31km, dve ogrevanji avta iz ničle + ogrevanje baterije na poti domov + gretje zadnje šipe = 8kWh.

Domov sem prišel s porabljenimi 8kWh energije. Predvidenega dosega mi je ostalo še 8km.

Ampak, to je bil res ekstremen dan, po eni strani, ker je bil mrzel in zasnežen, po drugi strani pa, ker sem si udobje nastavil na max toplote, ker ko vem, da bom pot naredil v vsakem primeru v celoti samo na baterijo, si privoščim max udobje. V nasprotnem bi recimo imel klimo na Eco, ugasnjeno gretje zadnje šipe in brez uporabe predgretja.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Drugače pa električni grelec kuri približno takole:
- maksimalno 2.5kW pri ECO gretju
- maksimalno 6kW pri MAX gretju
- maksimalno 2.5kW pri predgretju
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
No sedaj si tudi odgovoril zakaj bi bila taka opcija gretja v PHEV z manjšo baterijo tam okoli 4-6 kWh praktično nesmiselna.

1. zaradi vidika max moči - manjša baterija je bolj omejena
2. zaradi dosega
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
4-6kWh ima kapaciteto baterije samo PiP, ki greje itak z bencinom. Golf GTE ima 8.8kWh baterije, Zoe jo ima 22kWh, Soul EV pa 31kWh (27kWh neto).

Ne vem, zakaj ostali ne bi mogli predgrevati samo iz baterije.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.946
6.987
113
Zakaj bi sploh PiP uporabil baterijo za gretje
smile-1.gif
No...razen da pač začetno segreje vodo, potem pa itak ICE prevzame.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.735
6.737
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
BEV-ji + Ampera ima predgretje/predhlajenje tudi ko niso priklopljeni v vtičnico - energijo vzamejo iz baterije. PiP tega nima.

Ravno npr. danes, ko je ob odhodu iz službe padal sneg, sem ob brisanju snega z metlico z avta tudi vključil pregretje, ki mi je ogrel kabino in s tem preprečeval novo nabiranje snega na stekla, ki ga je sproti topil + avtomatično je prižgal grelec zadnje šipe ob zagonu predgretja. Avta nisem imel priključenega v vtičnico.

Po končanem čiščenju snega z avta sem se vsedel v topel avto.

Koliko dosega ti je pa to predgretje požrlo in koliko potem še naprej med vožnjo. Pri povprečni hitrosti 30 kmh (po mesu v snegu) imaš koliko časa na voljo tako gretje?

Ko vem, da imam zadosti baterije, ne šparam z gretjem in ga imam na Max in 23,5°C (drugače je tudi ECO nastavitev).

Zjutraj hčerko peljem v vrtec in punco v službo in potem grem do moje službe. Gretje zjutraj prižgem šele v avtu (brez predgretja), do službe naredim 20km, zunaj je bilo -3°C.. Za teh 20km je bilo porabljenih 4.1kWh.

Pred odhodom domov sem šel odmetat avto in prižgal predgretje med tem, ko sem odmetaval sneg. Gretje je bilo nastavljeno na temperaturo klime, torej 23,5°C.
Vožnja domov (11km) je bila počasna, zasnežena in sneg je še padal, gretje sem imel nastavljeno na Max in 23,5°C. Ker je bilo cel dan zunaj pod ničlo, je temperatura baterije padla pod 8°C, zato je avto zagrel še baterijo na 14°C. Predgretje in klima na AUTO je prižgala še grelec zadnje šipe.

Torej, 31km, dve ogrevanji avta iz ničle + ogrevanje baterije na poti domov + gretje zadnje šipe = 8kWh.

Domov sem prišel s porabljenimi 8kWh energije. Predvidenega dosega mi je ostalo še 8km.

Ampak, to je bil res ekstremen dan, po eni strani, ker je bil mrzel in zasnežen, po drugi strani pa, ker sem si udobje nastavil na max toplote, ker ko vem, da bom pot naredil v vsakem primeru v celoti samo na baterijo, si privoščim max udobje. V nasprotnem bi recimo imel klimo na Eco, ugasnjeno gretje zadnje šipe in brez uporabe predgretja.
S temi 8 kw (ccca evro) pa si skoraj na ceni nekega varčnega avta za tistih 22 km (ob porabi cca pet litrov kar je sicer skoraj utopija, ampak...)