Največja fora je v tem da ko imaš v avtu dva eletrkomotrja/generatorja "klasičen" menjalnik nima tu več kaj iskati, čisto nepotreben balast, ki bo povzročal samo težave. No mogoče pa bo življenjska doba DSG v GTE dobra, saj bo v uporabi samo pri daljših vožnjah.
- Tesla ima 85 kWh in jo obremenjuje z do 310 kW (3,6 C), še pomembnejšo vlogo igra kemična sestava njihovih celic.
- e-Golf ima 24 kWh baterijo in jo obremenjuje s 85 kW (3,5 C)
- GTE ima 8,8 kWh baterijo in jo obremenjuje s 75 kW (8,5 C), so pa enake celice kot pri e-Golfu
Kako ima kemična sestava lahko zelo pomembno vlogo pri tem kakšno hlajenje je potrebno je dokaz Prius, ki ima 1,3 kWh baterijo in iz nje stiska 26 kW (20 C) pa je samo zračno hlajena in zdrži toliko, da si Toyota upa podaljšaevati garancijo na 10 let. Prav tako Prius Plug-in nima vodnega hlajenja pa ima samo 4 kWh li-ion baterijo in jo obremenjuje mislim da z 36 kW (9C), padca kapacitete pa po 3 letih ni še nihče zaznal.
Problem je v tem da li-ion ni vse enak li-ion, dejstvo je, da se proizvajalec odloči za eno izmed hlajenj glede na svoja pričakovanja življenjske dobe s celicam ki jih sam uporabi. Primerjave med proizvajalci so zato težke.