Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Se Ampera sploh še prodaja pri nas?
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Kaj pa vem, ampera mi ne sede. Niti ni mišljena za tip poti, ki ga imam jaz - namreč gonjenje AC, da laufam ICE in iz tega elektriko mi je nekako no-go.
Druga opcija bi bila Tesla. Problem je 300km, ki bi znalo za Teslo predstavljat problem, sploh v kakšnih zastojih, ki se zanjo hitro zodit na moji poti. In čakanje v zastoju z prižganimi grelci ali klimo, ne vpliva blagodejno na doseg. Seveda je tu še problem polnilnic, ki jih na poti ni (govorim o SC), ker pa mi vsakotedenska pot predstavlja izgubo časa, mi je kampiranje na lokalnih polnilnicah par ur dejansko skrajno odvratno.
Še vedno sem na boljšem z kakšnim ugodnim, dobro opremljenim dizlom...
Pojdi potestirat Ampero. Znaš biti prijetno presenečen. Nimaš kaj za izgubiti. Če bi te res interesiralo, ti jo znajo dati za čez vikend ali še dlje, še posebej, če se še jaz oglasim na AT Vis.
Npr. stankozaspanko jo je imel kar okoli en teden, če se prav spomnim.
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Saj standard za porabo velja že zelo dolgo. In to je povprečna poraba na 100km. End of story. Ne vem zakaj je potrebno nekaj manipularita in "nagrajevat" vozila in podobne oslarije. Pa verjetno bodo kupci naredili več po mestu, pa povprečno tolko pa neven kaj še vse. Te pa še dajmo standarizirad porabo za dizle (ki v povprečju naredijo več km, večinoma AC), pa male bencince za po mestu, Tesla bo mela svojo porabno (št. luninih ciklov recimo) in podobne.
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Sem se pred krakim igral z mislijo, da bi trenutni avto menjal za Golfa GTE. Na ppairju izgleda vse super. V elektro načinu do AC, tam preklopim na bencin, lepo počasi tistih 300km do Welsa, po Welsu iz AC do stanovanja spet na elektriko. Čez teden pa na elektriko v službo in nazaj. tudi za polnit nebi bil probelm, je vtičnica tako doma kot v službi. Ker mi služba plača potne stroške, je to super ideja. Vse dokler ne prideš do cene. Če hočeš še nekaj malega opreme (recimo navi in zadnji airbagi, xenon - torej nuja) prilezeš na 45k€. tukaj pa ni več računice - nobene. Lahko številke obračam po dolgem in počez, pa se zadeva ne izide. Ne na kratki, ne na dolgi rok.
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Se pravi, ni ekonomske računice v ekonomičnem razredu vozil?
Ja, se strinjam.
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
je že vroče okrog cene
mene zanima tehnika, tudi primerjava GTE V Golf E, za primer, GTE ima hlajen baterijski pack, česar golf E nima itd.