VW e-Up

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.027
113
VW se verjetno trudi s prodajo e primerkov, da bi nekako padel v pravi CO2 razred s floto do leta 2021.
Ta e-Up! se meni tudi zdi cenovno zanimiv za drugi avto, ki pa bi bil vsakodnevno v uporabi. Potem pa srečam vsakih par dni na avtocesti enega leaf-a, ki očitno mora premagati dolgo pot glede na kapaciteto in se voznik fijaka med 100 in 110 km / h. In me malo mine, da bi kupil nekaj, kjer bi moral vsake toliko razmišljati, če lahko pridem do cilja. Ker sem blizu avtoceste, je greh, če avto ne bi bil zelo pogosto na njej. Tu pa je spet maksimalna hitrost, ki jo je imel yugo 45 malo destimulativna. Včasih rabiš, da potegneš mimo kakega avta. Vozilo bi seveda moral poskusiti.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.416
5.694
113
Kaj ko greš z fosilcem na ac tudi razmišljaš če bo priso na cilj. Ne ne? Pač greš tankat, tu pa na polnilnico za 15 min in je. Saj nista samo 2 v sloveniji.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Pa si ti že vozil kaj električarja V SLOVENIJI in ga filal na javnih polnilnicah ali lapaš na suho?
Ker jaz sem ga in verjetnost, da boš obstal pred zasedeno ali nedelujočo polnilnico ni tako majhna, kot se zdi. Tudi meni se je to že zgodilo in verjemi, da takrat nisem bil ravno vesel. Ker sem se jedva dobesedno privlekel do naslednje, pa en sestanek sem moral prestavit na drugi dan.
Pa da smo si na jasnem: ni to, da recimo 50% ne boš mogel polnit, je mala ampak zame žal konkretno previsoka. Tako da, sedaj grem z električarjem le, če imam več kot dovolj soka do cilja in tam lahko privat polnim. Če je pa vmes kaj prosto, potem pa toliko bolje.

Aja, in točno tak odnos do električarjev sem tudi sam imel, dokler me ni polnilnica v okvari, konkretno segrela.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe in Gonzo

luka51

Guru
16. avg 2007
14.416
5.694
113
Še 1x tisti ki je dnevno odvisem od poti in polnilnic ne kupi takega avta. Tsti ki pa to potrebuje mogoče 2x letno bo pa preživel.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Zakaj si potem Pepetu odgovarjal, če ti je napisal zakaj mu ne ustreza najbolj?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.416
5.694
113
ker je on tem strahu pisal.
Čudi me, da noben ne živi v strahu ko cliota vozi, kaj če bom kdaj rabo 3 kubike peska pepelat kaj bom naredo.
Pri električnem pa tako fak kaj če bom mogo v četrtek popoldne v štutgart letet. kaj bom naredo.

Saj to ni neka stvari ki ti jo vsiljujejo kot da moreš kupit. Če se najdeš not kupiš čene pač ne. preprosto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

escort

Pripravnik
19. maj 2009
348
11
18
A kdo ve ali je e-up še dobavljiv ali so prodali že celo kvoto za 2020?
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Saj zdaj bo polno tega, ker do zdaj so odlašali s prodajo, zdaj bodo pa forsirali vse pod 50g CO2 in to krepko.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.785
6.768
113
pri taščici
Prejšnji teden mi je rekel da je fertik z dobavo za.letos. jaz temu ne verjamem, mogoče sjtv kaj več ve o tem.
21.11 dva Lj salona nista nič vedela o njih, niti nisi mogel naročiti. Čez "10" dni berem na forumu da je konec narocil. WTF
 

roCkY

Majstr
2. sep 2007
2.534
440
83
S temi EV se le igrajo. Pa še to bolj na vrtec način. To bo za kupit, ko bo po medijih tolko reklam kot jih je trenutno za ICE. In seveda vsi modeli in tipi za sprobat. Nima smisla te beta primerke kupovat. Iz beta testiranja je trenutno le Tesla. Imaš pa le limuzino za precej €, da bi limuzino kupil, če je ne rabiš.

Sicer ni on topic ampak pri nas je najcenejši E-tron po konfiguratorju 71 k€. Ravno pa se Norvežani zgovarjajo na TeslaBjorn live stremu, da je gor vstopna cena 500000 NOK kar je par evrov čez 50k po Googlu.
Svetla EV prihodnost pod Alpami!
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Povpraševanje je višje kot ponudba zaenkrat. Cene baterij ne padajo prav hitro, ker Kitajci vse lahko držijo za jajca, vedo pa da pravi bum kmalu še pride ko bodo v EU odprli zapornice (emisije 2020->).

Pomoje se bodo kupci EVjev v Q1/20 kar ušteli, Q4 pa bodo kar konkretni popusti.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Po moje bo pa problem dobavljivost. Ko bodo emisije začele veljati se zna proizvajalcem morda celo splačati prodajat tudi pod ceno, če bodo lahko dovolj proizvedli. Recimo 1 EV, ti lahko spravi 4 ICE pod mejo 95g.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Povpraševenje je že dolgo in bo še dolgo višje od ponudbe. Kapacitete proizvodnje se pač ne da kar čez noč naredit, ne pri baterijah, ne pri avtih.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
To drži za začetek, posledično bodo cene višje, toliko da dobijo dovolj kupcev, torej bo povpraševanje nižje.
Ko jih bodo kazni vsako leto bolj zategovale, bodo vedno bolj pripravljeni vreči dodatne milijarde v proizvodnjo —-) nižja cena. —-) većje povpraševanje ——) nižji CO2.