VW se verjetno trudi s prodajo e primerkov, da bi nekako padel v pravi CO2 razred s floto do leta 2021.
Ta e-Up! se meni tudi zdi cenovno zanimiv za drugi avto, ki pa bi bil vsakodnevno v uporabi. Potem pa srečam vsakih par dni na avtocesti enega leaf-a, ki očitno mora premagati dolgo pot glede na kapaciteto in se voznik fijaka med 100 in 110 km / h. In me malo mine, da bi kupil nekaj, kjer bi moral vsake toliko razmišljati, če lahko pridem do cilja. Ker sem blizu avtoceste, je greh, če avto ne bi bil zelo pogosto na njej. Tu pa je spet maksimalna hitrost, ki jo je imel yugo 45 malo destimulativna. Včasih rabiš, da potegneš mimo kakega avta. Vozilo bi seveda moral poskusiti.
Ta e-Up! se meni tudi zdi cenovno zanimiv za drugi avto, ki pa bi bil vsakodnevno v uporabi. Potem pa srečam vsakih par dni na avtocesti enega leaf-a, ki očitno mora premagati dolgo pot glede na kapaciteto in se voznik fijaka med 100 in 110 km / h. In me malo mine, da bi kupil nekaj, kjer bi moral vsake toliko razmišljati, če lahko pridem do cilja. Ker sem blizu avtoceste, je greh, če avto ne bi bil zelo pogosto na njej. Tu pa je spet maksimalna hitrost, ki jo je imel yugo 45 malo destimulativna. Včasih rabiš, da potegneš mimo kakega avta. Vozilo bi seveda moral poskusiti.