Vse o avtodomih in avtodomarstvu

mistique

Guru
16. jun 2009
15.223
2.749
113
Emona / Carnium
Mah, niti za model se ne znam odločiti :valjamse:

Zanimajo me materiali za pohištvo in izolacijo (za čim lažjo skupno težo). Drugače pa bi rad slišal o "a ha!" momentih, ko kasneje ugotoviš, kako bi naslednjič drugače, bolje...:nazdravje: Na IG se samo hvalijo, kako je super in top :zavijazocmi:

Build bo za 2 osebi (WC+TUŠ, velik hladilnik). Trenutno gledam L3/H3, ampak Iveco in Sprinter sta malo preozka za prečno postavljeno posteljo, obenem pa težja od mediteranskega trojčka, tako da se nagibam k trojici. L3 (cca. 6m dolžine) se mi zdi ok kompromis med prostorom in voznimi lastnostmi.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
43.872
5.221
113
. Drugače pa bi rad slišal o "a ha!" momentih,

Predvsem karkol boš že delal.... čimbolj dokumentiraj....

V smislu....okna stranska imam od Polyplasta...dimenzij teh in teh (kataloška iz računa).....na strehi so dometicova okna 40x40 pa en 700x500....wc kaseto imam to in to itd...pipe Reichove....cometove (model...)

Če ne bo hitro HAHA namest ahaa....ko boš kaj rabil čez 10let ;)

Pa zapiši si po kjeri šabloni predeluješ (naprimer Adria Twin 670SL letnik 2023 itd)

Pa pozanimaj se....tovorne šasije....na tehničnih radi težijo če maš potem na strehi prozorna okna itd....

Znajo kar govedit na raznih LPPjih
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
8.347
3.749
113
Težijo samo na LPP, v MB na RTI ne težijo nič, drugje itak ne moreš predelave-samogradnje homologirat, če se ne motim.

Poročilo o predelavi je obvezno in vzorcev je cel kup na netu, poleg tega še elektro in plinske meritve, oz. izjava o vgradnji. Veliko se jih najprej odloči za varianto brez plina, pa pozneje ko je homologacija urejena še to dodajo (itak plinotesni box z zračnikom v tleh + tesnost napeljave).

Jaz bi raje Iveco/Sprinter, pa najdaljšega in vzdolžne postelje, če je za dva, to je sedaj trend in zagotavlja prodajo ko bo želja.
Kamele0N velika večina oken je medsebojno zamenljiva, ker je na koncu važen samo izrez v plehu in te lekosti so pri vseh proizvajalceh standardne. Čez 10 let, glih teh modelov ne bo več, ker pri samogradnji že sedaj iščeš najcenejše opcije, ki so že sedaj auslauf model. ;)
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.771
1.336
113
Celje
in plinske meritve, oz. izjava o vgradnji. Veliko se jih najprej odloči za varianto brez plina, pa pozneje ko je homologacija urejena še to dodajo (itak plinotesni box z zračnikom v tleh + tesnost napeljave).
Zakaj mi vsi predelovalci s tem plinom "težijo"? A jaz kaj narobe razmišljam ali kako? Ker ga res nebi imel, ker ne vidim potrebe. Ogrevanje in topla voda je nafta, kuhališče pa indukcija. Baterije so danes relativno poceni, goveje juhe pa tudi nimam namena kuhati.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
43.872
5.221
113
.
Kamele0N velika večina oken je medsebojno zamenljiva, ker je na koncu važen samo izrez v plehu in te lekosti so pri vseh proizvajalceh standardne. Čez 10 let, glih teh modelov ne bo več, ker pri samogradnji že sedaj iščeš najcenejše opcije, ki so že sedaj auslauf model. ;)

Auslauf ali ne.....Atest mora met pa "aerodinamično" obliko...da ga na avtocesti ne odtrga iz strehe.

Tovorni "Ducato" pa ne more met na strehi prozornih oken....lahko samo mlečna stekla vgradis.....ker kao tovor v kesonu ne rabi svetlobe po homologaciji....ne vem pa potem kako to zaobides....najbrž z civilno verzijo kombija....?
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
8.347
3.749
113
Kako težijo? Rečeš nočem plina, naredite na nafto in basta. Indukcija ni pametna odločitev zaradi visokih zagonskih moči. Uporaba mora bit omogočena off grid.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
8.347
3.749
113
Auslauf ali ne.....Atest mora met pa "aerodinamično" obliko...da ga na avtocesti ne odtrga iz strehe.

Tovorni "Ducato" pa ne more met na strehi prozornih oken....lahko samo mlečna stekla vgradis.....ker kao tovor v kesonu ne rabi svetlobe po homologaciji....ne vem pa potem kako to zaobides....najbrž z civilno verzijo kombija....?
Jao no. Itak se kupuje vse namensko za take stvari in vse to ima atest - ne zdaj tople vode odkrivat.

Govorimo o predelavi tovornega v osebno-specialno, avtodom.

PS: za anti-plin obstaja tudi kuhalnik na nafto za v avtodome, ampak potem toplo priporočam vgradnjo dodatnega rezervoarja za nafto!
 

mistique

Guru
16. jun 2009
15.223
2.749
113
Emona / Carnium
Jaz bi raje Iveco/Sprinter, pa najdaljšega in vzdolžne postelje, če je za dva, to je sedaj trend in zagotavlja prodajo ko bo želja.
Kamele0N velika večina oken je medsebojno zamenljiva, ker je na koncu važen samo izrez v plehu in te lekosti so pri vseh proizvajalceh standardne. Čez 10 let, glih teh modelov ne bo več, ker pri samogradnji že sedaj iščeš najcenejše opcije, ki so že sedaj auslauf model. ;)
Jaz bi tudi raje najdaljšo varianto Sprinterja, ker je bivanjsko najbolj človeško, ampak vidim problem pri teži in tudi vožnji po kakih makadamskih serpentinah. Zanima me teža extra lang Sprinterja s polnim tankom (250) čiste vode, akkuji 300-400 Ah, dve jeklenki...Da ne omenjam mokrih sanj o 4x4 :jok: Don't push me...:evil:

Sem si pa zamislil v prvem letu narediti osnovo (izolacija, postelja, sekret/tuš, kuhinja, ogrevanje vode, tenda) z vsemi atesti, kasneje pa nadgradnje solar panel, morda klima,...